Dat kan jij ook luiwammesquote:Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef Fwnk het volgende:
ow ik nam gewoon die ene uit het vorige topic...
Edit em anders Anne.
Ik heb het 3 dagen geleden gevraagd.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef _moder8or_ het volgende:
En ja, wat doet die banner daar
Omdat niemand, maar ook niemand een mooite neemt een 'mooie' banner te maken. Het duurt té lang.
Met die van mij heb ik lang over nagedaan. Dus een OP waard lijkt mij. Én nog eens mijn eerste gifjequote:Op donderdag 10 november 2005 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het 3 dagen geleden gevraagd.
3 dagen is niet lang en er zijn al andere banners gemaakt.
Ik vind van niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met die van mij heb ik lang over nagedaan. Dus een OP waard lijkt mij. Én nog eens mijn eerste gifje
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Dat is oneerlijk, dus!
Primaquote:Op donderdag 10 november 2005 09:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik doe niets meer, qua maken. Kostte me teveel tijd voor niets dus.
Ach, ik heb duidelijk gezegd " iedereen mag een banner kiezen en dáárna wordt er een banner gekozen " en niet " moder8or maakt een paar banners en dáárna wordt er een banner gekozen "quote:
Ja, thuis blijvenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef snopprinses het volgende:
eeeennn gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?
Dat zeg ik ook niet lieverdquote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, ik heb duidelijk gezegd " iedereen mag een banner kiezen en dáárna wordt er een banner gekozen " en niet " moder8or maakt een paar banners en dáárna wordt er een banner gekozen "
Dus!
Veel animoquote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, ik heb duidelijk gezegd " iedereen mag een banner kiezen en dáárna wordt er een banner gekozen " en niet " moder8or maakt een paar banners en dáárna wordt er een banner gekozen "
Dus!
neuspulken en rukkenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef snopprinses het volgende:
eeeennn gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?
En dat noem je leukquote:Op donderdag 10 november 2005 09:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
neuspulken en rukken
Nee, presenteren enzo
Nog wel meer toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, snopprinses was bezig, renesite was bezig, ik was bezig.
Dat zijn er al 3 ja.
Ja weet ik datquote:Op donderdag 10 november 2005 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, snopprinses was bezig, renesite was bezig, ik was bezig.
Dat zijn er al 3 ja.
ag presenteren valt altijd wel mee..beetje goed en duidelijk vertellenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
neuspulken en rukken
Nee, presenteren enzo
Ja, toevallig was jij toen ook in de slowchat toen zij hun banners lieten zien.quote:
Ik weet het wel, ze vonden de mijne beter.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, toevallig was jij toen ook in de slowchat toen zij hun banners lieten zien.
Dus niet zeggen dat je het niet weet want dat doe je wel.
Komt ook wel goed hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 09:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ag presenteren valt altijd wel mee..beetje goed en duidelijk vertellen
Grapjas.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik weet het wel, ze vonden de mijne beter.
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik weet het wel, ze vonden de mijne beter.
Wat doe jij na je stage?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ag presenteren valt altijd wel mee..beetje goed en duidelijk vertellen
quote:
snopprinses sliep al rond die tijd volgens mij...quote:Op donderdag 10 november 2005 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Grapjas.
Je hebt ze niet eens laten kiezen tussen die van jou en die van hen.
Je opende maar gewoon een poll met alleen jouw banners.
En ik vind die van Renesite nog steeds het leukste.
En snopprinses, zei jij dat jij die van moder8or het leukste vond?
Oh en net zei je nog dat je niet wist dat ze een banner hadden gemaakt en nu weer wel.
vandaag ga ik na mn stage naar de aldi en de action met mn mamsquote:
ik heb alleen over mn eigen banner gezegd dat ik er niet tevreden mee was en een andere wildequote:Op donderdag 10 november 2005 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En snopprinses, zei jij dat jij die van moder8or het leukste vond?
Aha. maar vraagje. Wat is de action?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vandaag ga ik na mn stage naar de aldi en de action met mn mams
en misschien nog ff langs mn vriend ^^
een of ander goedkope winkelquote:Op donderdag 10 november 2005 10:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha. maar vraagje. Wat is de action?
Gewoon een blanco OP?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:00 schreef Fwnk het volgende:
Anders doen we gewoon helemaal geen banner
maar wel een coolequote:
das wel zoquote:Op donderdag 10 november 2005 10:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar wel een coole
ff kijken voor wat glazen en borden voor als ik een kamertje vind
voor leesboekjes voor de peuterklas
en nog een nieuw schilderdoek kopen
Waar ben je een kamer aan het zoeken? Eindhoven?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar wel een coole
ff kijken voor wat glazen en borden voor als ik een kamertje vind
voor leesboekjes voor de peuterklas
en nog een nieuw schilderdoek kopen
nee, gewoon Maastricht.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar ben je een kamer aan het zoeken? Eindhoven?
ik heb er gewerkt als kassamiepquote:Op donderdag 10 november 2005 10:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
das wel zo
Ben er nog nooit geweest
Kassamiepquote:Op donderdag 10 november 2005 10:08 schreef snopprinses het volgende:
ik heb er gewerkt als kassamiepegt te vette winkel wat ze er hebben..alles wat bij de bart smit van speelgoed 10euro kost. kost daar maar 5 euro ^^
Ow okee. Voor welke periode(n) moet je een kamertje hebben?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee, gewoon Maastricht.
Eindhoven is een totaal andere stad, waar ik (bijna) niemand ken. En waar ik nog maar een dik half jaar hoef te zitten. Ik blijf fijn in Maastricht![]()
was lachen hoor daar..ergens anders wil ik het écht nooit doenquote:
zit geen haast achter. Als ik geld heb en er 1 vind is het goed..als is het pas over 1,5 jaar ofzo.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow okee. Voor welke periode(n) moet je een kamertje hebben?
Aha. Oké. Ik denk dat ik rond de avond weer even vandeur ga.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zit geen haast achter. Als ik geld heb en er 1 vind is het goed..als is het pas over 1,5 jaar ofzo.
wrom?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:37 schreef snopprinses het volgende:
volgens mij gaat dit een stomme dag worden >_<
neequote:Op donderdag 10 november 2005 10:37 schreef snopprinses het volgende:
volgens mij gaat dit een stomme dag worden >_<
oeh.. das kut..quote:Op donderdag 10 november 2005 10:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
volgens mij heeft mn baas slechte zin :/
ik hoop het ook nietquote:Op donderdag 10 november 2005 10:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
oeh.. das kut..ik hoop voor je dat ie t niet gaat afreageren op jou ofzo.
![]()
heel goed, heel erg goed van, dat je daarvoor de moed kunt vindenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:44 schreef W8ezel het volgende:
[..]
denk kom ook maar weer eens tevoorschijn![]()
![]()
rummikubquote:Op donderdag 10 november 2005 10:45 schreef Fwnk het volgende:
ik verveel me...
echt metro mannetjequote:Op donderdag 10 november 2005 10:44 schreef Boeman het volgende:
[..]
heel goed, heel erg goed van, dat je daarvoor de moed kunt vinden![]()
hmmm ja...nu we het toch over vroeg hebben: boeman wat doe jij zo vroeg op?quote:
gebakken ei met spek/ham whatever, kopje koffie en eeh pannenkoekenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:47 schreef Imberr het volgende:
Iemand tips voor wat ik kan gaan eten? (ontbijt)![]()
pannekoeken!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:47 schreef Imberr het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:47 schreef W8ezel het volgende:
[..]
hmmm ja...nu we het toch over vroeg hebben: boeman wat doe jij zo vroeg op?
quote:
en als we dan toch engels bezig: voeg nog wat witte bonen in tomatensaus toe en je buikje is weer gevuldquote:Op donderdag 10 november 2005 10:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
gebakken ei met spek/ham whatever, kopje koffie en eeh pannenkoeken
Zal ik wat voor je maken?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:47 schreef Imberr het volgende:
witte bonen zijn voor zieken en bejaardenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:48 schreef W8ezel het volgende:
[..]
en als we dan toch engels bezig: voeg nog wat witte bonen in tomatensaus toe en je buikje is weer gevuld![]()
zal er even naar kijken...quote:Op donderdag 10 november 2005 10:50 schreef Boeman het volgende:
[..]
witte bonen zijn voor zieken en bejaarden
waarom heb jij btw de reactiefunctie op je fotoboek uitgezet?
Croissantjes, sinaasappelsap, koffie, thee, warme broodjes, eitje, roept u maarquote:Op donderdag 10 november 2005 10:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Graag.Aangezien ik zelf alleen dingen kan opwarmen enzo.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:51 schreef Boeman het volgende:
ik ga btw naar leeuwarden nu met mn moeke
achja, tis vakantie he
tot vanavond menschen![]()
dag boemanquote:Op donderdag 10 november 2005 10:51 schreef Boeman het volgende:
ik ga btw naar leeuwarden nu met mn moeke
achja, tis vakantie he
tot vanavond menschen![]()
en samen de tostis een beetje?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:51 schreef _moder8or_ het volgende:
* _moder8or_ zet een groot bord met tostis op tafel
Lekkerquote:Op donderdag 10 november 2005 10:55 schreef _moder8or_ het volgende:
Nieman die een tosti wilt?
altijdquote:Op donderdag 10 november 2005 10:55 schreef _moder8or_ het volgende:
Nieman die een tosti wilt?
uhh ja...ben nogniet helemaal wakkerquote:Op donderdag 10 november 2005 10:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 'smaken' bedoeld
Ja, erg lekker
kquote:Op donderdag 10 november 2005 10:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Pak een bord en een tosti fwnk/w8ezel
Heb ik ook vaak last vanquote:Op donderdag 10 november 2005 10:57 schreef W8ezel het volgende:
[..]
uhh ja...ben nogniet helemaal wakker![]()
Mayo / curryquote:Op donderdag 10 november 2005 11:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Staat in de koelkastWat wil je
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:05 schreef Imberr het volgende:
* Imberr is trots want heeft zichzelf net roerei leren maken![]()
![]()
Mag ik ook wat?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:05 schreef Imberr het volgende:
![]()
Elk beginnetje is toch mooi meegenomen?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:05 schreef Imberr het volgende:
![]()
juhquote:
Ik jat ff wat mayo van jequote:Op donderdag 10 november 2005 11:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo. Ik heb curry/ mayo en uitjes voor de liefhebbers.
Tuurlijkquote:
sssttt!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij was toch van de smaakpolitie![]()
kheb net mn boterhammen opquote:Op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Elk beginnetje is toch mooi meegenomen?
snop en Imberr, neem een tosti zou ik zeggen
volgende keer eet ik mee!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Excuses moi
[..]
Jammer, ze zijn lekker
@W8ezel: Moet ik je helpen
zodra ik er tijd voor hebquote:Op donderdag 10 november 2005 11:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is goed.Trouwens, wanneer ga je me helpen (banner)
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zodra ik er tijd voor heb
vanavond ben ik weg
gister en eergister ook weg geweest
en morgen kan ik er alleen aan werken als ik niet teveel ga drinken of erg gezellige mensen tegen kom en zaterdag en zondag ben ik ook weg :/
mên..staat veel op de planning >_<
imageready en flashquote:Op donderdag 10 november 2005 11:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Druk persoontje zeg.
Nouja, ik probeer het anders wel zelf. Met welk programmatje doe jij het?
yupquote:Op donderdag 10 november 2005 11:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Flash kan ik dus niet, en Imageready hoort bij PSP?
heb je geen photoshop?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet ik het maar eens 'lenen'
Ik ga straks foto's makenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:27 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben regelmatig buiten hooren ik ga ook uit enzo dus daar ligt het niet aan
Zullen we samenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:31 schreef snopprinses het volgende:
ik ga morgen foto's maken
oioi AmyLee
AmyLeequote:Op donderdag 10 november 2005 11:35 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Zeggen we niks meer tegen AL? Dacht dat we vriendjes waren![]()
Hier is het grijs.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja tis meestal wel gaaf en een mooie dag vandaag
Is het dan zo'n speciale dag?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
moet je wel naar maastricht komen, want ik ga foto's maken van 11de van de 11de
Je zag alles behalve mijquote:Op donderdag 10 november 2005 11:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
AmyLee. Ik kan niet alles zien
[..]
Hier is het grijs.
Sorry hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef AmyLee het volgende:
)
[..]
Je zag alles behalve mij![]()
![]()
Ik moet binnenkort ook fotós maken in de buurt voor m'n PWS (eerst camera regelenmaarja
)
opening van carnavalseizoen hequote:Op donderdag 10 november 2005 11:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is het dan zo'n speciale dag?
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik ben ook wakker en ik heb een bril nodig
Ik haat carnavalquote:Op donderdag 10 november 2005 11:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
opening van carnavalseizoen he
En ik nooit een carnaval bezochtquote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik niet
kheb sinds ik geboren ben nog nooit een carnaval gemist
hoe weet je dan dat je het haatquote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En ik nooit een carnaval bezocht
TVquote:Op donderdag 10 november 2005 11:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat je het haat![]()
Ja goed, maar als je t nog nooit hebt meegemaakt kan je er niet echt over oordelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Iedereen zijn/haar eigen smaak
waar ontmoeten we elkaar morgen?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mên..maak het eerst eens zelf mee![]()
en dan wel in limburg!
Ik kijk wel of ik morgen zin hebquote:Op donderdag 10 november 2005 12:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja goed, maar als je t nog nooit hebt meegemaakt kan je er niet echt over oordelen.![]()
Ik ben morgen ws ook in Maastrichtquote:Op donderdag 10 november 2005 12:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik morgen zin heb
dan wil ik een foto makenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ben morgen ws ook in MaastrichtSamen met Eix.
![]()
maar morgen is niet zoals echte carnaval hequote:Op donderdag 10 november 2005 12:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik morgen zin heb
vrijthof natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 12:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
waar ontmoeten we elkaar morgen?
Wanneer wel dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar morgen is niet zoals echte carnaval he
En dat ligtquote:[..]
vrijthof natuurlijk
Had ik maar vriendenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ben morgen ws ook in MaastrichtSamen met Eix.
![]()
eind februari 3 dagenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wanneer wel dan?
[..]
En dat ligt
Nu al?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
En mijn zelfgemaakte pinpas lag net op de mat
[afbeelding]
Nummer 92 van nederland![]()
Zelfgemaakt?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Ohh Dombo!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:15 schreef Imberr het volgende:
Mandarijnensap over t halve toetsenbord![]()
zoow ziet er mooi uit zeg.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Nee.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Imberr het volgende:
Weet iemand hier trouwens waarom teveel vitaminen niet goed voor je zijn?
Hij is zeker al naar het politiebureau?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef snopprinses het volgende:
oeh..had mn baas al niet zo'n geweldige zin
krijgt die ook nog een bekeuring en ruzie met de politie
Nee mijn favoriete autoquote:Op donderdag 10 november 2005 12:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Is dat jouw auto ofzo?Wel jammer van je nummerbord.
neu hijs binnenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij is zeker al naar het politiebureau?
Jij heel snel Alt-Tab, van fok -> werkquote:Op donderdag 10 november 2005 12:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
neu hijs binnen
en kwam net ff wat aan me vragen, en deed wel aardig enzo
dus zal allemaal wel goed zijn
altijdquote:Op donderdag 10 november 2005 12:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij heel snel Alt-Tab, van fok -> werk
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:25 schreef Imberr het volgende:
Mijn broer tegen ons senseo-apparaat: 'poef, beng (ofzo). JE MOEDER, STOM STINKDING!'
Daarom ook niets voor mijquote:Op donderdag 10 november 2005 12:28 schreef snopprinses het volgende:
hahanja op lj is niet veel te zien bij mij
alles is Friends Only daar
Word niet meer gemaakt, 2ehands tussen 1500 en 8000 euro, afhankelijk van motor / onderhoud en kilometragequote:
Dan koop ik nog liever een BMW 320 voor 3500.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:29 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Word niet meer gemaakt, 2ehands tussen 1500 en 8000 euro, afhankelijk van motor / onderhoud en kilometrage
Spuit hijquote:Op donderdag 10 november 2005 12:31 schreef Imberr het volgende:
En daarna vroeg men broer mij: 'Zeg Ing, wat zou je doen als de Russen kwamen om je te ontvoeren?'
Ik:
Echt, soms denk ik dat die jongen niet helemaal spoort.
BMWquote:Op donderdag 10 november 2005 12:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan koop ik nog liever een BMW 320 voor 3500.![]()
Btw. die auto van mijn broer (BMW 530D) is nu bijna klaar
Zojuist een nieuwe motorkap geleverd
Zo een turkenbak zekerquote:Op donderdag 10 november 2005 12:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan heb je die van mijn broer niet gezien
ik wil ook naar huisquote:Op donderdag 10 november 2005 12:37 schreef WEST het volgende:
ben maar thuis gebleven.., maar morgen voor die paar uurtjes toch maar weer stage.
kan ik zaterdag teminste weer voetballen![]()
Ziek is ziek inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2005 12:37 schreef WEST het volgende:
ben maar thuis gebleven.., maar morgen voor die paar uurtjes toch maar weer stage.
kan ik zaterdag teminste weer voetballen![]()
Ik ga er zo een aanschaffenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:37 schreef snopprinses het volgende:
meh, ik wil ook een auto
en rijbewijs..
nee, wel vet.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:42 schreef snopprinses het volgende:
ik wil een fiat 500 of een mini
lach me maar uit
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:42 schreef snopprinses het volgende:
lach me maar uit
nja het liefste wil een fiat 500, in het geel/groenig..heel vieze kleurquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:42 schreef snopprinses het volgende:
lach me maar uit
Op een dak een engelse vlag? Ziet er echt niet uitquote:Op donderdag 10 november 2005 12:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja het liefste wil een fiat 500, in het geel/groenig..heel vieze kleur
en als het de mini wordt, een oud model rood, met engelse vlag
mên, fiat 500 is coolquote:Op donderdag 10 november 2005 12:46 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
maar fiat![]()
geef mij maar een mercedes of BMW![]()
Met jou kan ik nog pratenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:46 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
maar fiat![]()
geef mij maar een mercedes of BMW![]()
geschilderd hequote:Op donderdag 10 november 2005 12:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Op een dak een engelse vlag? Ziet er echt niet uit
ik heb het niet zo op dat soort italiaanse autosquote:
Uiteraardquote:
mijn mini hoort dat wel te hebbenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een mini hoort gewoon geen vlag te hebben
Juist wel!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een mini hoort gewoon geen vlag te hebben
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mijn mini hoort dat wel te hebben
ben het met je eens.., er hoort geen vlag op het dakquote:Op donderdag 10 november 2005 12:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je 'auto' wordt er zo op verneukt.
Het is net zo erg als een tribal op je auto plakkenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:54 schreef WEST het volgende:
[..]
ben het met je eens.., er hoort geen vlag op het dak![]()
Ja en mezelf verwent met iets leuksquote:Op donderdag 10 november 2005 13:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker geluncht?
Wat is het leuke?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:09 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja en mezelf verwent met iets leuks
Leuk hoor. En ik hoef je helemaal niet te zienquote:Op donderdag 10 november 2005 13:17 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Nieuwe string en bhen nee ik maak geen foto als ik t aanheb
Paint Shop Pro..quote:Op donderdag 10 november 2005 13:26 schreef AmyLee het volgende:
[..]
al weet ik niet wat dat precies inhoud
![]()
Ik moet dat programmatje hebben om gif avatars te makne.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb photoshop CS2 wel voor je liggen
PaintShop Proquote:Op donderdag 10 november 2005 13:26 schreef AmyLee het volgende:
[..]
al weet ik niet wat dat precies inhoud
![]()
Ach So, kan je niet gewoon een gif animator downen?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik moet dat programmatje hebben om gif avatars te makne.
Ik gebruik doorgaans Photoshop CS2 en Ulead Gifanimatorquote:Op donderdag 10 november 2005 13:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik moet dat programmatje hebben om gif avatars te makne.
Hoe, welke?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach So, kan je niet gewoon een gif animator downen?
Legaal te downloaden?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:32 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Ik gebruik doorgaans Photoshop CS2 en Ulead Gifanimator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |