Dat kan jij ook luiwammesquote:Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef Fwnk het volgende:
ow ik nam gewoon die ene uit het vorige topic...
Edit em anders Anne.
Ik heb het 3 dagen geleden gevraagd.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef _moder8or_ het volgende:
En ja, wat doet die banner daar
Omdat niemand, maar ook niemand een mooite neemt een 'mooie' banner te maken. Het duurt té lang.
Met die van mij heb ik lang over nagedaan. Dus een OP waard lijkt mij. Én nog eens mijn eerste gifjequote:Op donderdag 10 november 2005 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het 3 dagen geleden gevraagd.
3 dagen is niet lang en er zijn al andere banners gemaakt.
Ik vind van niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met die van mij heb ik lang over nagedaan. Dus een OP waard lijkt mij. Én nog eens mijn eerste gifje
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Dat is oneerlijk, dus!
Primaquote:Op donderdag 10 november 2005 09:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik doe niets meer, qua maken. Kostte me teveel tijd voor niets dus.
Ach, ik heb duidelijk gezegd " iedereen mag een banner kiezen en dáárna wordt er een banner gekozen " en niet " moder8or maakt een paar banners en dáárna wordt er een banner gekozen "quote:
Ja, thuis blijvenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef snopprinses het volgende:
eeeennn gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?
Dat zeg ik ook niet lieverdquote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, ik heb duidelijk gezegd " iedereen mag een banner kiezen en dáárna wordt er een banner gekozen " en niet " moder8or maakt een paar banners en dáárna wordt er een banner gekozen "
Dus!
Veel animoquote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, ik heb duidelijk gezegd " iedereen mag een banner kiezen en dáárna wordt er een banner gekozen " en niet " moder8or maakt een paar banners en dáárna wordt er een banner gekozen "
Dus!
neuspulken en rukkenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef snopprinses het volgende:
eeeennn gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?
En dat noem je leukquote:Op donderdag 10 november 2005 09:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
neuspulken en rukken
Nee, presenteren enzo
Nog wel meer toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, snopprinses was bezig, renesite was bezig, ik was bezig.
Dat zijn er al 3 ja.
Ja weet ik datquote:Op donderdag 10 november 2005 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, snopprinses was bezig, renesite was bezig, ik was bezig.
Dat zijn er al 3 ja.
ag presenteren valt altijd wel mee..beetje goed en duidelijk vertellenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
neuspulken en rukken
Nee, presenteren enzo
Ja, toevallig was jij toen ook in de slowchat toen zij hun banners lieten zien.quote:
Ik weet het wel, ze vonden de mijne beter.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, toevallig was jij toen ook in de slowchat toen zij hun banners lieten zien.
Dus niet zeggen dat je het niet weet want dat doe je wel.
Komt ook wel goed hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 09:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ag presenteren valt altijd wel mee..beetje goed en duidelijk vertellen
Grapjas.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik weet het wel, ze vonden de mijne beter.
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik weet het wel, ze vonden de mijne beter.
Wat doe jij na je stage?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ag presenteren valt altijd wel mee..beetje goed en duidelijk vertellen
quote:
snopprinses sliep al rond die tijd volgens mij...quote:Op donderdag 10 november 2005 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Grapjas.
Je hebt ze niet eens laten kiezen tussen die van jou en die van hen.
Je opende maar gewoon een poll met alleen jouw banners.
En ik vind die van Renesite nog steeds het leukste.
En snopprinses, zei jij dat jij die van moder8or het leukste vond?
Oh en net zei je nog dat je niet wist dat ze een banner hadden gemaakt en nu weer wel.
vandaag ga ik na mn stage naar de aldi en de action met mn mamsquote:
ik heb alleen over mn eigen banner gezegd dat ik er niet tevreden mee was en een andere wildequote:Op donderdag 10 november 2005 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En snopprinses, zei jij dat jij die van moder8or het leukste vond?
Aha. maar vraagje. Wat is de action?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vandaag ga ik na mn stage naar de aldi en de action met mn mams
en misschien nog ff langs mn vriend ^^
een of ander goedkope winkelquote:Op donderdag 10 november 2005 10:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha. maar vraagje. Wat is de action?
Gewoon een blanco OP?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:00 schreef Fwnk het volgende:
Anders doen we gewoon helemaal geen banner
maar wel een coolequote:
das wel zoquote:Op donderdag 10 november 2005 10:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar wel een coole
ff kijken voor wat glazen en borden voor als ik een kamertje vind
voor leesboekjes voor de peuterklas
en nog een nieuw schilderdoek kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |