Misschien is het een dwangneurosequote:Op donderdag 10 november 2005 08:39 schreef klaarover het volgende:
is dit soort topics openen eigenlijk geen zonde van de tijd?
Niet waar, sommige mensen bidden zeker weten compulsief. Is net zo iets als elke keer tot 23 tellen of alles in groepen van 5 willen indelen. Dat het hier gaat om iets religieus is toeval, aangezien deze persoon compulsief gedrag vertoont zou het (als het niet bidden was geweest) net zo goed tellen kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 06:21 schreef DionysuZ het volgende:
bidden doe je nog altijd vrijwillig en niet compulsief. Daarnaast kun je het ook laten zonder gek te worden.
gedrach.............je IQ is net zo laag als je respect voor anderen.quote:Op donderdag 10 november 2005 07:08 schreef Vampier het volgende:
bidden is je tot iets keren om daar kracht uit te putten... net zoals gekken minder gek worden als ze denkbeeldige vrienden hebben. Dus ik moet JA antwoorden op je vraag... compulsief gedrach van de gelovigen komt me al langer de strot uit.
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:55 schreef thefunny het volgende:
[..]
gedrach.............je IQ is net zo laag als je respect voor anderen.![]()
Er zijn mensen die dat betwijfelenquote:Op donderdag 10 november 2005 06:21 schreef DionysuZ het volgende:
bidden doe je nog altijd vrijwillig en niet compulsief. Daarnaast kun je het ook laten zonder gek te worden.
Een weesgegroetje slaan? Zeg je dat zo? Het kwam zo maar in me op.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef Rasing het volgende:
[...] weesgegroetje slaat [...]
true. Maar dat wil dus niet zeggen dat bidden een dwangneurose isquote:Op donderdag 10 november 2005 09:54 schreef mistraldk het volgende:
[..]
Niet waar, sommige mensen bidden zeker weten compulsief. Is net zo iets als elke keer tot 23 tellen of alles in groepen van 5 willen indelen. Dat het hier gaat om iets religieus is toeval, aangezien deze persoon compulsief gedrag vertoont zou het (als het niet bidden was geweest) net zo goed tellen kunnen zijn.
Maria zien in Lourdes hoeft geen psychiatrische aandoening te zien, maar kan een gebrek aan juist voeding betekenen.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef Rasing het volgende:
Als iets religieus of cultureel geaccepteerd wordt, is het geen psychiatrische aandoening. Maria zien in een grot in Lourdes is dus officieel geen hallucinatie. Je kut voelen omdat je geen weesgegroetje slaat is dus officieel geen psychiatrische aandoening. Bollocks, als je het mij vraagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |