Hij moet gewoon heel goed zijn in het volledige plaatje zien misschien.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:50 schreef FuTilE het volgende:
Dit kan echt geen spel van Menno zijn, niemand heeft zoveel absorptievermogen. Niemand!
Ja, maar IK SNAP DIT ECHT NIET. Hoe kun je dit nu over je heen laten komen zonder op enig moment in opstand te komen?!?! Dat kan toch niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:50 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Zeg ik dacht dat wij het eens waren?
Jakkkkk dat hoorde ik haar ook zeggen!!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef newsman het volgende:
Chantal:" je houd alleen maar van de drank, je hebt helemaal geen emotie laten zien Menno, toen begon je te janken"
Wat Lamon ook zegt: Menno gaat ze uit lachen en wel heel erg. Hij heeft al een keer gezegd dat het lachen hun wel zou vergaan als ze de banden zien na afloop.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, maar IK SNAP DIT ECHT NIET. Hoe kun je dit nu over je heen laten komen zonder op enig moment in opstand te komen?!?! Dat kan toch niet?
dank jequote:Op donderdag 10 november 2005 01:55 schreef newsman het volgende:
Mooie tt late vogel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |