Ik probeer polyvalent te zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij elders in gesprek waren![]()
![]()
Sorryquote:
Muil houwuh, Coos, jij mag weer.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik probeer polyvalent te zijn![]()
internet hè... sorry!!
Maar als je dan toch besluit om te gaan stemmen morgen, wil je dan a.u.b. de negatieve gevoelens van vanavond nog eens te overzien? Moet toch een beetje aan mijn puntjes denken sinds gisteren.
Heb jij nog "tips" voor als ik zo ga stemmen??quote:Op donderdag 10 november 2005 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry![]()
Had even een negatieve vibe te pakken![]()
Kloon!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry![]()
Had even een negatieve vibe te pakken![]()
Kan nou echt niet even op mij gewacht wordenquote:
Als er achter houwuh een punt staat had ik geweest.quote:
Heb ik niet nodigquote:
Leg het eens uit in Jip en Janneke taal uit dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet![]()
Wil ik je een x blij maken![]()
een schizofreen is nooit alleen.......? bedoel je dat??quote:Op donderdag 10 november 2005 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb meer persoonlijkheden dan me lief is
Ken ik jouquote:Op donderdag 10 november 2005 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
een schizofreen is nooit alleen.......? bedoel je dat??![]()
Neequote:
Hoog APK kijk omhoog APKquote:Op donderdag 10 november 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Leg het eens uit in Jip en Janneke taal uit dan?
Ik ben een beetje dom.![]()
Duh!!!!!quote:
Ik heb het vermoeden dat APK niet omhoog wil kijken daar zijn spiegel horizontaal ligtquote:Op donderdag 10 november 2005 01:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoog APK kijk omhoog APK
Want dan zie je t wel staan.
Ramses Shaffie![]()
Ik zat er ook net aan te denken, maar ga jij maar eerst.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Kan ik nu even stemmen? Jawel, ik ga nu even stemmen.![]()
Momentje
Die slijmbal zit weer naar punten te vissenquote:Op donderdag 10 november 2005 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zat er ook net aan te denken, maar ga jij maar eerst.
Hij krijgt ze ook nogquote:Op donderdag 10 november 2005 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die slijmbal zit weer naar punten te vissen![]()
ik ben nog steeds bezigquote:Op donderdag 10 november 2005 01:27 schreef Coos het volgende:
Ik ga stemmen
Hohohooo...ik raffel zo'n ernstige zaak niet even af, jâh!!!quote:
Niet afraffelenquote:Op donderdag 10 november 2005 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Hohohooo...ik raffel zo'n ernstige zaak niet even af, jâh!!!![]()
Het gaat om de kunst van het weglatenquote:Op donderdag 10 november 2005 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Noem je dat soms een motivatie dan
Dat is waar, who needs fake picsquote:Op donderdag 10 november 2005 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Het gaat om de kunst van het weglaten![]()
Ik had vanmiddag al geschreven dat ik Coos punten zou gevenquote:
inderdaad dat zijn pluspunten die genoteerd zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 01:34 schreef Coos het volgende:
Scanman +2 wegens goede smaak![]()
APK -2 wegens wansmaak en wangedrag
petitwie?? -2
Scanman: 45
Flugeltje: 35
teamlead: 35
Snaptnix: 35
Isabeau: 33
Lovebear: 33
CartWOman: 33
APK: 31
Thevulture: 31
Sanne: 30
Gert: 29
Jappie: 29
Kribbet: 29
Pinball: 29
PC eend: 27
Milagro: 27
Coos: 25
versabommie: 25
Avonne: 25
Eborn: 25
Petitdali: 23
WickedAngel: 25
trevanian: 23
Kleintje: 23
Latevogel:23
Cynix ® : 23
Arcee: 23
PeterV: 23
M-en-A 23
Muizemeis: 23
Demins: 21
Day: 21
Bus Watcher: 21
Delta: 21
Supermom: 21
ChantalC: 21
Falco: 21
BlaBlub: 21
Peter6000: 21
MAURISICO 20
Bep: 19
Bong4002: 19
Zw0rld: 19
Foreverblue: 19
Style: 19
BBScanner: 17
Kolomo: 17
sportvlek: 15
BorTheWolf 15
Ferdii: 15
Djoj: 15
Shirley: 13
Loedertje: 13
Cuall: 13
Luciano: 11
Zoalshetis: 5
wel enigzins verrassend na al mijn dreigementen van vandaag.![]()
Sorry?quote:
Ja en ik ben zeker paranoiaquote:Op donderdag 10 november 2005 01:52 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Sorry?
Ik stelde gewoon een vraag. Ik vind dit een leuk spel en wil graag mensen belonen.
Volgens mij wel.quote:
Ja dat zeggen ze wel vaker, maar het is allemaal een groot complot ik zweer het jequote:Op donderdag 10 november 2005 01:56 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Nou sorry hoor, ik lees gewoon verder en blijf punten geven aan mensen die ik waardeer.
Dat moet je niet zeggen daar geilt PCeend juist opquote:
Nooit gestemdquote:Op donderdag 10 november 2005 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen daar geilt PCeend juist op![]()
Die lul heeft geloof ik nog nooit gestemd. Hij komt hier alleen reuring veroorzaken.
Maar als iedereen gewoon al zijn medicijnen inneemt dan overleven we dat wel.![]()
Zat je echt te wachten?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:19 schreef SuperMOM het volgende:
M-en-A: ++2 omdat ze altijd zulke mooie screamverslagen schrijft!![]()
BBScanner ++2 kan het wel in zijn post en zo vinden
Ferdii --2 kan hem af en toen niet volgen? Niet mijn type poster zeg maar![]()
Euhmm jaquote:
Net als ik eindelijk dacht dat iemand erin traptequote:Op donderdag 10 november 2005 02:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhmm jaZo staat het in de regels he
En ik ben de beroerdste niet, ben geen Roel met zijn Fuck the Roels
![]()
en ik wilde vroeg naar bed, maar ik moest op PC eend wachten![]()
Jij wel schat.quote:
Wil je het ze graag blijven inwrijven tot de dood er op volgtquote:Op donderdag 10 november 2005 03:07 schreef scanman01 het volgende:
De exits zijn ook al weer van de lijst af
Heb ik je wel eens overgeslagen, dat vraag ik me dan weer afquote:Op donderdag 10 november 2005 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij wel schat.![]()
Denk je aan me met je 'puntjes'??![]()
Morgenavond na 12 uur waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 03:06 schreef M-en-A het volgende:
Uhhhhhh, ik zit ff op de lijst te kijken maar hoe kunnen mensen nu een even aantal punten hebben als je met 17 begint???
MAURISICO 20
Ik wacht wel met stemmen tot er een goede lijst is![]()
Over die horizontale spiegel hoor je ook niets meerquote:Op donderdag 10 november 2005 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik je wel eens overgeslagen, dat vraag ik me dan weer af
Maak me niet nog meer paranoia dan ik al ben Coosquote:Op donderdag 10 november 2005 03:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Over die horizontale spiegel hoor je ook niets meer![]()
Ach... nee, eigenlijk niet. Dus was een volkomen overbodige vraag/opmerking van mijquote:Op donderdag 10 november 2005 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil je het ze graag blijven inwrijven tot de dood er op volgt![]()
Nâh, van deze motivatie ben ik wel even onder de indruk.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:39 schreef PC eend het volgende:
Avonne ++
Doet altijd de deksel op de boter
Coos ++
Laatste keer Coos vanaf hier doe je het maar op eigen kracht
Lovebear --
Heb ik niks mee en vind ik daarom te hoog staan
Scanman: 45
teamlead: 35
Snaptnix: 35
lovebear: 31
Pinball: 31
APK: 29
Milagro: 29
Eborn: 27
Avonne: 27
Coos: 27
versabommie: 25
Avonne: 25
trevanian: 25
M-en-A: 25
MAURISICO 20
BBScanner: 19
sportvlek: 15
BorTheWolf 15
Zoalshetis: 3
Aanvulling op de regels:
# Geef aan dat je gaat stemmen, daarna edit je je post om je stemmen weer te geven. zo voorkom je dat mensen tegelijkertijd stemmen
# Maximaal 1 x per dag stemmen
# Minimaal 1 x -- (2 minpunten) geven per stembeurt
En terechtquote:Op donderdag 10 november 2005 03:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, van deze motivatie ben ik wel even onder de indruk.![]()
Ow, sorry. Maar doe je ding nu maarquote:Op donderdag 10 november 2005 07:06 schreef luciano het volgende:
ik was net bezig , maar ga maar eerst , ik keek ff voor ik op invoeren drukte .
Ik vind dat in de regels moet komen dat je niet op jezelf mag stemmen...quote:Op donderdag 10 november 2005 07:08 schreef luciano het volgende:
Luciano : + + : Zoals ik al zei , een "onterechte" stem uitgebracht door Flappie Jappie
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 november 2005 08:47 schreef ChantalC het volgende:
Ik vind dat in de regels moet komen dat je niet op jezelf mag stemmen...![]()
Mag ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik vind dat in de regels moet komen dat je niet op jezelf mag stemmen...![]()
Gewoon Luciano uit de lijst flikkeren en lekker doorgaan.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:57 schreef muizemeis het volgende:
gaat goed hier zeg!!
zou wel willen stemmen, maar klopt geen niets meer van die lijst volgens mij
Ik wacht wel tot mensen met verstand zich hierover gebogen hebben... ik heb de tijd
moet jij er niet ff #6 van laten makenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:08 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon Luciano uit de lijst flikkeren en lekker doorgaan.
Ah een exit!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:12 schreef muizemeis het volgende:
oke ik gooi luciano eruit en ga stemmen... NU dus
niets daarvan, ik sla alleen de punten over die hij heeft uitgedeeldquote:
Moet ook eigenlijk sErvival game zijn...quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:11 schreef Ripley het volgende:
Opes, verkeerd begrepen. En weer terug
Naarrrrr onderdeurtje!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef Kleintje het volgende:
Deze punten zijn mede tot stand gekomen door Versabommie! Bedankt daarvoor... ik had je ++ willen geven, maar mij vergelijken met LIESKE heeft je geen goed gedaan! Ik geef je nog net geen --, maar je moet gewoon wachten tot een volgende kans dat ik je ++ geef!
M-en-A ++Geweldige streamverslagen
Muizemeis ++ Omdat ze begrijpt dat mijn thee koud wordt
Zoalshetis -- gewoon omdat ik je hier bijna nooit tref als ik er ben!
Scanman: 39
Snaptnix: 37
Teamlead: 35
APK: 33
Lovebear: 29
M-en-A: 29
PC eend: 25
Versabommie: 25
Trevanian: 25
Muizemeis: 25
Maurisico 20
Sportvlek: 15
BorTheWolf 15
Luciano: 13
Zoalshetis: 1
Aanvulling op de regels:
# Geef aan dat je gaat stemmen, daarna edit je je post om je stemmen weer te geven. zo voorkom je dat mensen tegelijkertijd stemmen
# Maximaal 1 x per dag stemmen
# Minimaal 1 x -- (2 minpunten) geven per stembeurt
(wilde eigenlijk stereotommy 2 minpunten geven, doet ie niet eens mee... Stereotommy -- Om deze opmerking 'Oh niks, ik had per ongeluk Isabeau's fotoboek aangeklikt, foutje' Weet nu nog niet of je nu negatief t.o.v. Isabeau was of over mij. Maakt niet uit... je moet van ons allebei afblijven)
STEM OP MIJ!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:02 schreef Kleintje het volgende:
He, ik zeg nog niet dat je ze niet krijgt, ik zeg gewoon dat je even moet wachten.
Haal mij maar over om op jouw te stemmen![]()
Ergens vandaag zal ik op je stemmen...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:13 schreef versabommie het volgende:
STEM OP MIJ!
de volgende keer zijn jij en lovebear aan de beurt en chantal c moek ook nog doenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:17 schreef Kleintje het volgende:
Hmm, het leek mij een beter idee dat jij eerst op mij ging stemmen![]()
Zit zelf tussen 2 te twijfelen om min te geven, maar heb nog tot 12 uur om te denkenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
de volgende keer zijn jij en lovebear aan de beurt en chantal c moek ook nog doen
vergeet niet scanman -- te geven, hij is zo intens gemeen tegten iedereen in de groep!
als je maar weet dat scanman zichzelf niet is! zo intens gemeen he! Wat voor geintjes hij de groep allemaal heeft geflikt, echt niet normaal!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zit zelf tussen 2 te twijfelen om min te geven, maar heb nog tot 12 uur om te denken![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
de volgende keer zijn jij en lovebear aan de beurt en chantal c moek ook nog doen
vergeet niet scanman -- te geven, hij is zo intens gemeen tegten iedereen in de groep!
Zal t onthouden.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je maar weet dat scanman zichzelf niet is! zo intens gemeen he! Wat voor geintjes hij de groep allemaal heeft geflikt, echt niet normaal!
Snaptnixquote:Op donderdag 10 november 2005 13:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ok that's it. Pakt zweep erbij nu.....
Jij gaat een stevig lesje krijgen, pak je handschoenen maar vast uit de kast![]()
Volgens mij was ik iets vergetenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ok that's it!
* Snaptnix pakt zweep erbij nu.....
Jij gaat een stevig lesje krijgen, pak je handschoenen maar vast uit de kast![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij was ik iets vergeten![]()
Je hebt vanmorgen nog stemmen gehad jij!
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:22 schreef lovebear het volgende:
Zit zelf tussen 2 te twijfelen om min te geven, maar heb nog tot 12 uur om te denken![]()
Kinderen die vragen .........................quote:
Een post van 100 regels quoten en er dan 1 regel bijtypen, Dat is het forum equivalent van de koelkastdeur open laten staan terwijl je net de deksel niet op de boter hebt gedaan.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een post van 100 regels quoten en er dan 1 regel bijtypen, Dat is het forum equivalent van de koelkastdeur open laten staan terwijl je net de deksel niet op de boter hebt gedaan.
Eindelijk iemand die het zietquote:Op donderdag 10 november 2005 13:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een post van 100 regels quoten en er dan 1 regel bijtypen, Dat is het forum equivalent van de koelkastdeur open laten staan terwijl je net de deksel niet op de boter hebt gedaan.
het moet echt een 6 zijn hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 12:11 schreef Ripley het volgende:
Opes, verkeerd begrepen. En weer terug
Vorige was 4 dit is 5quote:Op donderdag 10 november 2005 14:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het moet echt een 6 zijn hoor
helemaal niet, vorige was 5quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
helemaal niet, vorige was 5
heb ik zelf geplaatst dus weet het heus nog wel
Sorry zie t alquote:Op donderdag 10 november 2005 14:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
helemaal niet, vorige was 5
heb ik zelf geplaatst dus weet het heus nog wel
Volgens mij moet dit idd nr 6 zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 14:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het moet echt een 6 zijn hoor
Ik had ze verdiend, en jij gaf deze keer tenminste een fatsoenlijke motivatie.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:56 schreef lovebear het volgende:
Deze x ben jij t niet![]()
Heb andere 2.
Maar volgende x wel wat liever tegen mij he![]()
Geef ze dan maar aan mij.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:16 schreef teamlead het volgende:
ik pieker me nu al suf.. ik wil teveel mensen ++ geven.....zucht...
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik had ze verdiend, en jij gaf deze keer tenminste een fatsoenlijke motivatie.![]()
Maar ik beloof natuurlijk niks qua lief doen.
\quote:Op donderdag 10 november 2005 14:16 schreef teamlead het volgende:
echt??quote:Op donderdag 10 november 2005 14:16 schreef teamlead het volgende:
Dus dát hoorde ik vannacht in mijn dromen.quote:
tsja.. het lastige is dat ik jou heel lief vind.. Snaptnix en lovebear schatjes vind, kleintje erg leuk vind.... en dan moet ik ook nog minnejtes uitdelen...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
echt??
is veel leuker om -- punten te geven vind ik... de meeste mensen krijgen al zo veel ++ punten dat de lol en spanning er een beetje af zijn
behalve ikzelf natuurlijkik kan geenh ++ genoeg krijgen, maarja ik verdien ze dan ook echt
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:31 schreef sportvlek het volgende:
<knip>
-- lovebear: nog nooit iemand zoveel zoentjes smilies en complimenten zien uitdelen als wat hij presteert gladjanus
<knip>
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef Kleintje het volgende:
Toch lief dat mensen dat stukje van mij over stereotommy blijven kopieren!
prioriteiten stellen schatquote:Op donderdag 10 november 2005 14:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. het lastige is dat ik jou heel lief vind.. Snaptnix en lovebear schatjes vind, kleintje erg leuk vind.... en dan moet ik ook nog minnejtes uitdelen...
Lekker dan... ik ben alleen erg leuk en geen schatje!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. het lastige is dat ik jou heel lief vind.. Snaptnix en lovebear schatjes vind, kleintje erg leuk vind.... en dan moet ik ook nog minnejtes uitdelen...
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Lekker dan... ik ben alleen erg leuk en geen schatje!
Ik wil erg leuk en een schatje zijn
Sorry hoor maar ik ben een zij.quote:-- lovebear: nog nooit iemand zoveel zoentjes smilies en complimenten zien uitdelen als wat hij presteert gladjanus
<knip>
Jezus wat een belachelijke motivatiequote:Op donderdag 10 november 2005 14:49 schreef ChantalC het volgende:
Muizemeis... Staat boven mij... onverdraaglijk! --
* opgelucht adem haaltquote:Op donderdag 10 november 2005 14:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik ben een zij.
Stemmingwisselingen? Nee hoor bitch in opleiding...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:58 schreef muizemeis het volgende:
Ik wil dat iemand ChantalC onderzoekt, volgens mij brengt zij alle bewoners in gevaar met haar labiele stemmingswisselingen![]()
pst... deze heb ik net aangepast!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:46 schreef teamlead het volgende:
[..]ik wilde jullie niet over één kam scheren
en jij hebt als pluspunt dat je een fotoboek hebt![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
pst... deze heb ik net aangepast!
Stemmen winnenquote:Op donderdag 10 november 2005 15:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn bloeddruk wat doe je....
dreigt te gaan werkenquote:
belachelijk, wát een makkelijke manier om stemmen te winnenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
belachelijk, wát een makkelijke manier om stemmen te winnen
nou, ík heb dat niet nodig, ik wil winnen omdat ik zo een fantastische persoonlijkheid ben en niet omdat ik toevallig een lekker lichaam heb
Ik voel me dus ook he-le-maaaaal niet bedreigd ofzo![]()
Die laatste foto heeft toch niets te maken met mijn kont-kus opmerking hè?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
pst... deze heb ik net aangepast!
Misschien stiekem wel!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die laatste foto heeft toch niets te maken met mijn kont-kus opmerking hè?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Misschien stiekem wel!
Enne... Teamlead... je begon zelf over fotoboek. Had hem al aangepast voor jij het zei
Wees gerust. Dat verandert ook niet meer de komende tijd.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:13 schreef style het volgende:
Scanman -- Nu met goede reden: tegenstemmen![]()
En toch nog bovenaan... dus je zal ook een hoop pluspunten krijgen!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij heb ik inmiddels al een stuk of 40 min punten gehad hier. Gaat lekker...
Het ene zal met het ander te maken hebbenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En toch nog bovenaan... dus je zal ook een hoop pluspunten krijgen!
Is niet eerlijk, jij bent groot en ik is kleinquote:Op donderdag 10 november 2005 16:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees gerust. Dat verandert ook niet meer de komende tijd.
Jeugdsentimentquote:Op donderdag 10 november 2005 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Gert, even tussendoor... Heb je classic albums al gezien met Rumours van Fleetwood Mac?
Die is ook gewéldig
Nee, die ken ik nog niet. Eens kijken, of ik die via limoendraad te pakken kan krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Gert, even tussendoor... Heb je classic albums al gezien met Rumours van Fleetwood Mac?
Die is ook gewéldig
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:39 schreef Gert het volgende:
Scanman ++ Toch maar weer, die andere namen in de top 5 zijn hartstikke fijne mensen maar ze horen niet op nummer 1. Lijkt me duidelijk waarom Scanman daar wél hoort. En hij komt er ook gewoon voor uit dat hij het belangrijk vindt om hier hoog te scoren, dat waardeer ik ook wel.
Lieve Gert je zegt t zo leukquote:Lovebear -- Als je -zoals ik- een half etmaal weggeweest bent en je leest dan alle pagina's van de servival-topics achter elkaar, dan valt het op dat je hier heel veel post en dat het één en al compliment en behulpzaamheid is. Het is je goed recht om het spel zo te spelen, en het is ook best grappig om te zien, maar vandaag moet ik je er helaas toch twee minpunten voor geven.
Een foto van je tieten naar mijn mail-adres voorkomt dat dit nog een keer gebeurt
wie wel danquote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
maar IK vraag niet om punten in de SC en beloof er terug te geven![]()
Misschien schat ik je niet goed in, kan zijn. Ik ga je niet bashen hoor, vanaf nu.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieve Gert je zegt t zo leuk![]()
Maar wil wel even zeggen dat ik geen spel speel.
Ben gewoon graag aardig en behulpzaam, Voel me altijd beter als ik mensen help.
Al kan ik ook best een kattig katje zijn hoor.
Dat we hier ook een spel spelen kan ik niets aan doen,
maar IK vraag niet om punten in de SC en beloof er terug te geven![]()
waar heb je het overquote:Op donderdag 10 november 2005 17:06 schreef luciano het volgende:
<blaat>
Daarom ook die knipoog lieverd.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien schat ik je niet goed in, kan zijn. Ik ga je niet bashen hoor, vanaf nu.
Die ene keer dat ik enkele dagen geleden in de SC voorstelde tot puntenruil, was toch neem ik aan wel duidelijk herkenbaar als geintje hè. Want dergelijke fraude pleeg ik natuurlijk niet openlijk, maar ik benader daar mensen privé over, via MSN en mail.
Al 25 mail de deur uit gedaan, helaas werkt het nog niet echt.
Damn, daar had ik zelf nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 10 november 2005 17:12 schreef Gert het volgende:
Want dergelijke fraude pleeg ik natuurlijk niet openlijk, maar ik benader daar mensen privé over, via MSN en mail.
Al 25 mail de deur uit gedaan, helaas werkt het nog niet echt.
wat hij zegtquote:
ja, maar ik mag toch nog niet stemmenquote:
--->*klik*quote:Op donderdag 10 november 2005 17:28 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat ik de volgende ben die gaat stemmen.
Mag pas na middernacht maar dat is geen probleem zo aan Jappie zijn snelheid te zien.![]()
Flugeltjequote:Op donderdag 10 november 2005 18:01 schreef flugeltje het volgende:
-- Sportvlek (iemand minpunten geven omdat er gestemd wordt is niet sportief)
++ Cinix, (staat véél te laag)
++ Peter (staat ook veel te laag)
Zeg doka waar bemoei jij je meequote:Op donderdag 10 november 2005 07:06 schreef doka het volgende:
PC Eend-- obsessie met clonen
Pinball-- obsessie met clonen
gelijk heb je gappiequote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg doka waar bemoei jij je mee
Als ik iemand beschuldig kloon te zijn dan heb ik daar aanwijzingen voor en hele theorieen over![]()
Nu weet ik ook dat ik een beetje paranoia ben, dus ook mis kan zitten en als ik die kloon (die ik denk te zien) dan 'uitlok' krijg ik een reactie, waar ik ook weer allemaal dingen uit denk te kunnen herleiden![]()
Maar als die user daar dan een beetje pissig om wordt kan ik dat wel *kuch begrijpen *kuch (maar waarom zou diegene eigenlijk pissig worden als het niet waar is, als iemand mij zou beschuldigen zou ik daar alleen maar om moeten lachen).
Maw als ik jou had beschuldigd had je recht van spreken, maar dit vind ik zo goedkoop
Zijn het soms jouw klonen die ik beschuldigde( want dan zat ik idd verkeerd
)
En dan nog te laf om zelf op de lijst te staan
Ik zal je er wel even bijzetten en eventueel Pinball vragen de Tanja strijbijl babyrammelaar te begraven, of de andere mensen die je allemaal onterecht hebt benadeelt een goeie reden geven om met volle overgave ergens over heen te kunnen pissen (maar wel keurig netjes schoonmaken daarna natuurlijk, zodat jij ons toch nog even kunt uitlachen)
Ik heb weer een war![]()
( Ik moet alleen nog even wachten tot het ultimatum verstrijkt)
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je nu ook dit topic vollebberen?
Lebberenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je nu ook dit topic vollebberen?
Aargh, zit je ook in het complotquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:54 schreef cuall het volgende:
[..]
ja en nu laat APK zich nauturlijk niet zien, die denkt ook, wat moet ik met zo'n oud wijf
![]()
Ja hallo, dat was geen lebberen, dat was kwijlen.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:54 schreef cuall het volgende:
[..]
ja en nu laat APK zich nauturlijk niet zien, die denkt ook, wat moet ik met zo'n oud wijf
![]()
Leer me ff hoe het moet danquote:Op donderdag 10 november 2005 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ja hallo, dat was geen lebberen, dat was kwijlen.![]()
We hebben er weer 1quote:
Oh ja, dat ook nog.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
We hebben er weer 1![]()
Valsspelert
great...zodra Henk het begrijpt zijn de minpunten nu dus voor jouquote:Op donderdag 10 november 2005 19:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
We hebben er weer 1![]()
Valsspelert
Hmmm bummer, ik krijg het nog drukquote:Op donderdag 10 november 2005 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
great...zodra Henk het begrijpt zijn de minpunten nu dus voor jou![]()
Aangepastquote:Op donderdag 10 november 2005 19:19 schreef APK het volgende:
Je moet het ook nog effe motiveren, snor.![]()
Ik heb het vermoeden dat mijn punten aantal niet klopt ?quote:
APK, tellen ongemotiveerde stemmen eigenlijk wel mee?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:19 schreef APK het volgende:
Je moet het ook nog effe motiveren, snor.![]()
ik ook maar ik durf niks meer te zeggenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat mijn punten aantal niet klopt ?![]()
Cuall ++ Lieve meid Yesquote:Op donderdag 10 november 2005 19:12 schreef henk.jansen het volgende:
Cuall ++ Lieve meid
Ik zal ongemotiveerde stemmers onmiddelijk aan hun haar terug het topic inslepen.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:24 schreef cuall het volgende:
APK, tellen ongemotiveerde stemmen eigenlijk wel mee?
Er staat bij de sart 17 punten en ik ben toch net gestart, of is er een punten aantal voor de late startersquote:Op donderdag 10 november 2005 19:26 schreef PC eend het volgende:
ik ook maar ik durf niks meer te zeggen![]()
Henk je mag niet 3 x plus punten geven, er moet 1 persoon zijn die je 2 min punten geeftquote:Op donderdag 10 november 2005 19:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat mijn punten aantal niet klopt ?![]()
Oh even aanpassenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:27 schreef APK het volgende:
Ik zal ongemotiveerde stemmers onmiddelijk aan hun haar terug het topic inslepen.![]()
Maareuh, Henkie, je moet verplicht iemand 2 minpunten geven.
goedenavond lieve stembuskinderen! Ik sta op 20.. klopt! Heeft een lange geschiedenis van een zelfbedeeld punt wegens onrechtmatig verwijderen van de lijst, vervolgens een fight met die Vulgure-figure en daarna de mentale en morele steun van Pinball en APK= 20 punten, jaja.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:45 schreef Sanne het volgende:
Het kan nooit dat ik op 30 punten sta. Volgens mij sta ik op 29.
Het ging mis met de telling in deze post:
[BB] User Servival Game # 5
Heel lief van Teamlead, maar zet me maar gewoon terug op 29.
ja je kan stemmen... vergeet onze Rob/Menno deal niet hequote:Op donderdag 10 november 2005 19:54 schreef Maurisico het volgende:
[..]
goedenavond lieve stembuskinderen! Ik sta op 20.. klopt! Heeft een lange geschiedenis van een zelfbedeeld punt wegens onrechtmatig verwijderen van de lijst, vervolgens een fight met die Vulgure-figure en daarna de mentale en morele steun van Pinball en APK= 20 punten, jaja.
Zeg zal ik voor vandaag maar eens gaan stemmen of is er een wachtrij?
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:47 schreef TheVulture het volgende:
Mijn stemmen voor vandaag:
Lovebear ++ Mijn maatje op het BB-forum en dat gebash op haar gaat nergens over
Snaptnix ++ Mijn andere polonaisemaatje
Mauriscio -- Alvast twee minpunten en vanavond onze grote Menno/Robconfrontatie: in en in slecht, jij moet wel familie van Menno zijn, vlak voor je exit iemand nog zo natrappen
Als Menno wordt weggestemd vertrek ik vrijwillig uit dit spel
Vertrekt Rob dan is Mauriscio exit, zo was het toch he Mauriscio.klopt helemaal, ik stel voor dat we er nog een roel of Dido bijvinden, stel dat we het allebei halen.... we moeten toch iemand kunnen uitzwaaien vanavond??, vrijwilligers/ lefgozerts?]
en volgens mij moet Mauriscio zelfs 17 punten hebben![]()
![]()
nou ga je echt te ver Veurdeur! zie mijn vorige post! Gelukkig zijn er nog Ralphs in dit spel die opkomen voor medebewoners
![]()
Nou doe dat dan maarquote:Op donderdag 10 november 2005 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zal ongemotiveerde stemmers onmiddelijk aan hun haar terug het topic inslepen.![]()
Maareuh, Henkie, je moet verplicht iemand 2 minpunten geven.
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:54 schreef Peter6000 het volgende:
Cuall -2 Zie woensdag 09 november
bedankt voor je pluspuntenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:07 schreef Maurisico het volgende:
Vulture ++ Tja, kan ze nu makkelijk wegeven Menno! Straks moet je het huis/spel uit. Geniet er nog maar even van!
PC Eend ++ Schitterende kerel, snap zijn kloon-theorieën niet maar ze klinken vermakelijk en al die kleffe Loveberen en teamleiders gaan standaard over de flos.
ChantalC -- Misschien ben je wel een wereldwijf, maar in deze context heb je je naam tegen![]()
let op vanavond: het grote Vulture/Maurisico-duel: Als Menno wordt weggestemd vertrekt Vulture vrijwillig uit dit spel. Vertrekt Rob dan is Maurisico exit. Lefgozers die Roel of dido willen spelen zijn van harte welkom!
Scanman: 43
Snaptnix: 39
Teamlead: 35
Flugeltje: 33
Thevulture: 33
APK: 31
M-en-A: 31
Lovebear: 29
Trevanian: 25
Cynix ® : 25
Peter6000: 25
Day: 23
Versabommie: 21
Bus Watcher: 19
ChantalC: 19
Maurisico 18
Cuall: 17
henk.jansen 17
BorTheWolf 15
Sportvlek: 13
Ik vind het een leuk duel en je hebt lef. Respect!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
bedankt voor je pluspuntenDat had ik nou weer niet verwacht concurrent...
Hey, ouwe, ben je scheel of zo.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:07 schreef Maurisico het volgende:
Spannend hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 20:10 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk duel en je hebt lef. Respect!
Hé Pinball, wies der nou scheel man ik zeg hier een paar postjes hoger al dat ik ging stemmen. Vulture gaf me er toestemming voor, Of is dit weer eennaaistreek van hemquote:Op donderdag 10 november 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hey, ouwe, ben je scheel of zo.![]()
Welk gedeelte van "Ik ga nu stemmen" drong precies niet door.![]()
Net terwijl het oldbiedag is.![]()
Ga eens aanpassen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hey, ouwe, ben je scheel of zo.![]()
Welk gedeelte van "Ik ga nu stemmen" drong precies niet door?![]()
Net terwijl het oldbiedag is.![]()
Ga eens aanpassen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Spannend hoor![]()
, ik wil dat the Vulture blijft
en Menno blijft
![]()
dit keer door mij wel goed gemotiveerd, dus niet gaan bitchen!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij heb ik inmiddels al een stuk of 40 min punten gehad hier. Gaat lekker...
Na een middagje lezen hier, ik maar denken dat het vandaag de dag van de depressie is.quote:
Dankjewelquote:
Over de belabberde motivatie van z'n pluspunten hoor je hem ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit keer door mij wel goed gemotiveerd, dus niet gaan bitchen!
godallemachtig sukkelquote:Op donderdag 10 november 2005 17:06 schreef luciano het volgende:
MiezeMaus is een CHEATER ................... Ze stemt wel ++ op mij , maar ik blijf gewoon in haar stand op 13 staan ..... en 13 ++ = 15 / vijftien / fifteen / quinze / quindieci / quince / fünfzehn / ¤ðßðð®þ ( mandarijns voor 15 dit ) .............. en NIEMAND die het lijstje corrigeert als het om luciano gaat ........... Wacht maar jullie allemaal ........ Ik stuur TANJA MET BABY EN SJANKWAL op jullie af ........... en misschien ook wel piep_stem_natte_lie , dat ligt er aan of jullie vanaf heden jullie gedrag hier op het forum jegens deze oude man van 42 drastisch gaan herzien asap .
Nie fukke met een oldbie_fokker ......... laatste kans
ANG ANG ANG Gna Gna Gna
Doe mijn lot maar koppelen aan Roel. Dido is me te makkelijk die blijft er zeker in maar ik ga zeker mauriscio zijn ass kicken op BB gebied.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Da's wel een goed idee Mauriscio... is er nog een Fokker die zijn lot aan dat van Roel of Dido wil koppelen?
staat genoteerdquote:Op donderdag 10 november 2005 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe mijn lot maar koppelen aan Roel. Dido is me te makkelijk die blijft er zeker in maar ik ga zeker mauriscio zijn ass kicken op BB gebied.
Ik blijf gewoon en robiscio gaat mooi moven!
Zet je mij dan meteen ff terug op 29?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:15 schreef Pinball het volgende:
Ik stem straks wel een keer als iedereen weer terug is op de gesloten afdeling.
zet mij dan weer ff terug op 33!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zet je mij dan meteen ff terug op 29?
Bommiequote:Op donderdag 10 november 2005 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe mijn lot maar koppelen aan Roel. Dido is me te makkelijk die blijft er zeker in maar ik ga zeker mauriscio zijn ass kicken op BB gebied.
Ik blijf gewoon en robiscio gaat mooi moven!
Ech niequote:Op donderdag 10 november 2005 20:27 schreef Sanne het volgende:
Zet je mij dan meteen ff terug op 29?
ChantalC = Didoquote:Op donderdag 10 november 2005 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
staat genoteerd
TheVulture= Menno
Mauriscio= Rob
Versabommie=Roel
?????? =Dido
Wie o wie??
Doe mij maarquote:Op donderdag 10 november 2005 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
staat genoteerd
TheVulture= Menno
Mauriscio= Rob
Versabommie=Roel
?????? =Dido
Wie o wie??
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Bommiejij mag nog niet vertrekken
* cuall gaat snel op Roel stemmen![]()
Deal!quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
ChantalC = Dido![]()
moet ik dan ook met Versabommie gaan kussen enzo?![]()
Sorry Cuall ChantalC was net iets eerder maar het goede nieuws is dat jij sowieso mag blijvenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Doe mij maar![]()
Ik lijk echt totaal niet op haar, leuk ben ik eens een keer niet blond![]()
..of toch![]()
Mauriscio het was me een genoegen je te kennen, maar je bent de zwakste schakel.... Tot ziens!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:32 schreef TheVulture het volgende:
wie o wie verlaat het huis en voor welke Fokker heeft dit consequenties....
Mijn moeder lurkt ook mee hoor, die belt mij wel effe als er gefraudeerd wordt.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:29 schreef Pinball het volgende:
Ik ga gewoon proberen om er nóg een puntje bij te sjoemelen. Ziet APK toch niet.
Kussen?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
ChantalC = Dido![]()
moet ik dan ook met Versabommie gaan kussen enzo?![]()
Oeps!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:36 schreef versabommie het volgende:
* versabommie heeft zijn broek al op de enkels hangen!
Gezelligquote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg doka waar bemoei jij je mee
Als ik iemand beschuldig kloon te zijn dan heb ik daar aanwijzingen voor en hele theorieen over![]()
Nu weet ik ook dat ik een beetje paranoia ben, dus ook mis kan zitten en als ik die kloon (die ik denk te zien) dan 'uitlok' krijg ik een reactie, waar ik ook weer allemaal dingen uit denk te kunnen herleiden![]()
Maar als die user daar dan een beetje pissig om wordt kan ik dat wel *kuch begrijpen *kuch (maar waarom zou diegene eigenlijk pissig worden als het niet waar is, als iemand mij zou beschuldigen zou ik daar alleen maar om moeten lachen).
Maw als ik jou had beschuldigd had je recht van spreken, maar dit vind ik zo goedkoop
Zijn het soms jouw klonen die ik beschuldigde( want dan zat ik idd verkeerd
)
En dan nog te laf om zelf op de lijst te staan
Ik zal je er wel even bijzetten en eventueel Pinball vragen de Tanja strijbijl babyrammelaar te begraven, of de andere mensen die je allemaal onterecht hebt benadeelt een goeie reden geven om met volle overgave ergens over heen te kunnen pissen (maar wel keurig netjes schoonmaken daarna natuurlijk, zodat jij ons toch nog even kunt uitlachen)
Ik heb weer een war![]()
( Ik moet alleen nog even wachten tot het ultimatum verstrijkt)
* Pinball komt net uit de tuin, even een bijl rammelaar begraven.quote:
ik sta een punt te hoog, en kom die eerlijk inleveren ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
zet mij dan weer ff terug op 33!
HO!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik sta een punt te hoog, en kom die eerlijk inleveren ja.
probeer jij er meteen een slaatje uit te slaan.![]()
Al nerveus Bommie?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO!![]()
Tis een spel en dat moet gespeeld worden!![]()
Jij ook hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry Cuall ChantalC was net iets eerder maar het goede nieuws is dat jij sowieso mag blijven
quote:
Dank je schatquote:
We zullen je missen.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Deal!
TheVulture= Menno
Mauriscio= Rob
Versabommie= Roel
ChantalC= Dido
wie o wie verlaat het huis en voor welke Fokker heeft dit consequenties....
quote:
FF een poll openen of hij mag blijvenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
![]()
The Vulture
![]()
, oh ik ben nu helemaal depri
![]()
Nou je boft, m'n oma is morgen jarig, dus ik stem uit eerbetoon op een oudere user straks om middernacht.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dank je schat![]()
zal vannacht als ik weer mag stemmen aan je denken![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef TheVulture het volgende:
* TheVulture pakt zijn koffertje en verlaat teleurgesteld en woedend over de gang van zaken het Survival-Fokhuis...
Snaptnix en Lovebear ik zal jullie het meeste missen, daarna Flugel en Cuall
BB-twist...
Tenzij jullie me niet kwijt willen natuurlijk
Je kan ook overdrijven, met tijd enzo.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:18 schreef cuall het volgende:
Dan ga ik nu maar stemmen, alles loopt zo traag, kan ik er de tijd voor nemen![]()
Niet zeiken, opzouten uit de lijst. Who da man? WHO DA MAN?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef TheVulture het volgende:
* TheVulture pakt zijn koffertje en verlaat teleurgesteld en woedend over de gang van zaken het Survival-Fokhuis...
Snaptnix en Lovebear ik zal jullie het meeste missen, daarna Flugel en Cuall
BB-twist...
Tenzij jullie me niet kwijt willen natuurlijk
Ik weet het maar het is het spelquote:Op donderdag 10 november 2005 22:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niet weggaan hoor tis zo gezellie
Yoooo Gert how's life, ben je nog een beetje tevreden na Menno's vetrek ?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:06 schreef Gert het volgende:
Nou je boft, m'n oma is morgen jarig, dus ik stem uit eerbetoon op een oudere user straks om middernacht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |