Een post van 100 regels quoten en er dan 1 regel bijtypen, Dat is het forum equivalent van de koelkastdeur open laten staan terwijl je net de deksel niet op de boter hebt gedaan.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een post van 100 regels quoten en er dan 1 regel bijtypen, Dat is het forum equivalent van de koelkastdeur open laten staan terwijl je net de deksel niet op de boter hebt gedaan.
Eindelijk iemand die het zietquote:Op donderdag 10 november 2005 13:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een post van 100 regels quoten en er dan 1 regel bijtypen, Dat is het forum equivalent van de koelkastdeur open laten staan terwijl je net de deksel niet op de boter hebt gedaan.
het moet echt een 6 zijn hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 12:11 schreef Ripley het volgende:
Opes, verkeerd begrepen. En weer terug
Vorige was 4 dit is 5quote:Op donderdag 10 november 2005 14:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het moet echt een 6 zijn hoor
helemaal niet, vorige was 5quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
helemaal niet, vorige was 5
heb ik zelf geplaatst dus weet het heus nog wel
Sorry zie t alquote:Op donderdag 10 november 2005 14:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
helemaal niet, vorige was 5
heb ik zelf geplaatst dus weet het heus nog wel
Volgens mij moet dit idd nr 6 zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 14:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het moet echt een 6 zijn hoor
Ik had ze verdiend, en jij gaf deze keer tenminste een fatsoenlijke motivatie.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:56 schreef lovebear het volgende:
Deze x ben jij t niet![]()
Heb andere 2.
Maar volgende x wel wat liever tegen mij he![]()
Geef ze dan maar aan mij.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:16 schreef teamlead het volgende:
ik pieker me nu al suf.. ik wil teveel mensen ++ geven.....zucht...
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik had ze verdiend, en jij gaf deze keer tenminste een fatsoenlijke motivatie.![]()
Maar ik beloof natuurlijk niks qua lief doen.
\quote:Op donderdag 10 november 2005 14:16 schreef teamlead het volgende:
echt??quote:Op donderdag 10 november 2005 14:16 schreef teamlead het volgende:
Dus dát hoorde ik vannacht in mijn dromen.quote:
tsja.. het lastige is dat ik jou heel lief vind.. Snaptnix en lovebear schatjes vind, kleintje erg leuk vind.... en dan moet ik ook nog minnejtes uitdelen...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
echt??
is veel leuker om -- punten te geven vind ik... de meeste mensen krijgen al zo veel ++ punten dat de lol en spanning er een beetje af zijn
behalve ikzelf natuurlijkik kan geenh ++ genoeg krijgen, maarja ik verdien ze dan ook echt
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:31 schreef sportvlek het volgende:
<knip>
-- lovebear: nog nooit iemand zoveel zoentjes smilies en complimenten zien uitdelen als wat hij presteert gladjanus
<knip>
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef Kleintje het volgende:
Toch lief dat mensen dat stukje van mij over stereotommy blijven kopieren!
prioriteiten stellen schatquote:Op donderdag 10 november 2005 14:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. het lastige is dat ik jou heel lief vind.. Snaptnix en lovebear schatjes vind, kleintje erg leuk vind.... en dan moet ik ook nog minnejtes uitdelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |