iddquote:Op donderdag 10 november 2005 00:12 schreef kikoooooo het volgende:
gewoon firefox downloaden, en je hebt geen last van spyware.
Het probleem is dat het geen antispyware is. Het is een programma dat "nodige" programmas download en installeert.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:11 schreef vaudej het volgende:
het is handig, hoef je niet al die programma's apart te installeren en te draaien, ik zie je probleem niet
ik zou echt gaan huilen als ik jou wasquote:Op donderdag 10 november 2005 00:13 schreef reFlexys het volgende:
[..]
Het probleem is dat het geen antispyware is. Het is een programma dat "nodige" programmas download en installeert.
Het wordt gekenmerkt als een echte antispyware programma, terwijl het daarmee niets te maken heeft. Deinstallatie is helemaal een ramp![]()
AWMYGOD... KANKERSLET, wie heeft het hierover dat ik spyware op me systeem heb. EN JA IK GEBRUIK FIREFOX.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:12 schreef kikoooooo het volgende:
lul niet zo stom lul, wat een bullshit dit
gewoon firefox downloaden, en je hebt geen last van spyware.
wat een kuttopic
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:14 schreef The_Terminator het volgende:
Inderdaad, bagger is het. Worden ook veel trial versies van programma's geïnstalleerd die na een tijdje verlopen zijn, krijg je allemaal van die belachelijke 'you have to register this program' schermen naar je toegeworpen. Nee, doe mij maar MS AntiSpyware. Verwijderd veel soorten spyware en beschermt je er ook nog eens tegen.
Met de uninstall er bij haal je de oude versie met alle die losse tools in 1 keer weg.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:14 schreef The_Terminator het volgende:
Inderdaad, bagger is het. Worden ook veel trial versies van programma's geïnstalleerd die na een tijdje verlopen zijn, krijg je allemaal van die belachelijke 'you have to register this program' schermen naar je toegeworpen. Nee, doe mij maar MS AntiSpyware. Verwijderd veel soorten spyware en beschermt je er ook nog eens tegen.
wat zeur je dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:15 schreef reFlexys het volgende:
[..]
AWMYGOD... KANKERSLET, wie heeft het hierover dat ik spyware op me systeem heb. EN JA IK GEBRUIK FIREFOX.
SLET, je kunt ook even mijn OP+vorige reacties lezen ...quote:Op donderdag 10 november 2005 00:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
wat zeur je dan?
als je toch geen spyware hebt, heb je toch ook geen hitmanpoep nodig.
achterlijke drol
Je bent juist een n00b als je programma's als hitmanpro nodig hebt.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:16 schreef reFlexys het volgende:
[..]
Ja je bent idd een n00b als je hitmanpro NIET gebruikt..![]()
uhm, neequote:Op donderdag 10 november 2005 00:20 schreef reFlexys het volgende:
[..]
SLET, je kunt ook even mijn OP+vorige reacties lezen ...
OMG DAT ZEG IK DUS!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:21 schreef kippiej het volgende:
[..]
Je bent juist een n00b als je programma's als hitmanpro nodig hebt.
Zo, denk daar maar eens over na![]()
Hoeft niet, ik heb ook wel eens antispyware programmas nodig. Maar dat komt doordat de klanten van het bedrijf waar ik voor werk n00b's zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 00:21 schreef kippiej het volgende:
[..]
Zo, denk daar maar eens over na![]()
Niet letterlijkquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:21 schreef kippiej het volgende:
[..]
Echte mensen gebruiken gewoon windows met firefox/opera.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:26 schreef Bigs het volgende:
Verder is spyware voor nerds, echte mensen kopen Apples.
Mensen die Appels... Kom op zeg, beetje je computertje schoon kunnen houden!?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:26 schreef Bigs het volgende:
Hitmanpro heeft 2 voordelen:
a. Het gebruikt meerdere programma's dus het ruimt veel op
b. De mensen die je het aanraadt zijn er wel een tijdje mee zoet en in die tijd heb je geen last meer van ze
Verder is spyware voor nerds, echte mensen kopen Apples.
Download eens de nieuwste versie. Er worden voor alle programma's indien aanwezig de nieuwste versie van iedere losse tool die gebruikt wordt.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:28 schreef bbstreams het volgende:
hitmanpro is idd totaal overbodig, programmatje werkt barslecht, de antispyware programmatjes werken beter als je ze apart installeert, update, zelf instelt en dan een checkup doet, bovendien zijn er een paar shareware en dus beperkt aantal dagen gratis.
Ik heb geen tools nodig omdat ik firefox gebruik.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:30 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Download dan een andere tool jankert.
JIj checkt zeker elke dag je pc op spyware?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:31 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Download eens de nieuwste versie. Er worden voor alle programma's indien aanwezig de nieuwste versie van iedere losse tool die gebruikt wordt.
Nee, maar ik verwijder ze van ander mans pc. De afgelopen 4 weken een 6 tal pc's door handen genomen.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:32 schreef reFlexys het volgende:
[..]
JIj checkt zeker elke dag je pc op spyware?
Waarom maak je hier zo'n punt van?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:32 schreef cockhuyt het volgende:
[..]
Ik heb geen tools nodig omdat ik firefox gebruik.
nooit meer spyware op mijn pc gehad.
En, wanneer ga je er weer heen om weer hetzelfde eraf te pleuren?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:37 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Nee, maar ik verwijder ze van ander mans pc. De afgelopen 4 weken een 6 tal pc's door handen genomen.
Krijg je in een te lange grijze venste waar geen scroll bij zit de overzicht van de rotzooi die de tool gevonden heeft?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:50 schreef a-child-in-chains het volgende:
ja precies.. 1 keer geinstalleerd, i denk leker makelijk 1 druk op de muisknop maar...
hangt ie op 1 of 2 programmas.. waardeloos.
idd burnerquote:Op donderdag 10 november 2005 00:52 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Krijg je in een te lange grijze venste waar geen scroll bij zit de overzicht van de rotzooi die de tool gevonden heeft?
TS is een beetje boos.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef reFlexys het volgende:
Hitman Pro is geen anti-spyware programma. Het is dus GEEN programma dat spyware verwijdert.
...
DUS HIERBIJ, hitmanpro je bent bullshit!
(en het verwijdert nog het echte programma ook als ik hitmanpro eraf wil pleuren...)
dat lucht op... sletjes![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
idd burner
lul godverdomme niet zo dom op dit tijdstip
tweakert
Op FOK! is het ook mogelijk in een andere taal te typen dan in de TMF chatboxquote:Op donderdag 10 november 2005 00:52 schreef reFlexys het volgende:
[..]
En, wanneer ga je er weer heen om weer hetzelfde eraf te pleuren?
nee. hij hangt op cleansweep ofso. en dan hangt ie gewoon. pronto.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:52 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Krijg je in een te lange grijze venste waar geen scroll bij zit de overzicht van de rotzooi die de tool gevonden heeft?
Dan zit er iets in de weg. Wat vaak helpt is om alle vage exe bestanden die op de achergrond draaien uit te schakelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
nee. hij hangt op cleansweep ofso. en dan hangt ie gewoon. pronto.
MS Spyware? Dat is dat programma dat na vreemde dealtjes bepaalde soorten Spyware ineens niet meer herkent of standaard verwijderd? Nee bedankt!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:14 schreef The_Terminator het volgende:
wat lul jij nou?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:16 schreef lipboutje het volgende:
ms????microsoft's spyware
Dat deed of doet nog steeds Ad-aware van Lava Softquote:Op donderdag 10 november 2005 01:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
MS Spyware? Dat is dat programma dat na vreemde dealtjes bepaalde soorten Spyware ineens niet meer herkent of standaard verwijderd? Nee bedankt!
Doe mij maar een geregistreerde SpySweeper!
quote:
heb je ooit dit al gezien:quote:Op donderdag 10 november 2005 01:23 schreef lipboutje het volgende:
Download accelerator... ooooh wij hebben geen adware ook zo'n leuk tooltje, SD gedraaid
DAP gedraaid daarna weer SD gedraaid gaf dus weer adware aan!!!!!!leuk joh internet
Verplicht of uhhhhhhh.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:26 schreef ne0n het volgende:
[..]
heb je ooit dit al gezien:
. > Punt
, > Komma
! > Uitroepteken
ENZ.
Ken je ze?
GEBRUIK ZE DAN![]()
Nooit gehoord van speadreading?, ik wel.En ik doe aan speedwriting!.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:28 schreef ne0n het volgende:[..]
nee, voor het lezen wat gemakkelijker te maken.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:27 schreef cockhuyt het volgende:
[..]
Echte mensen gebruiken gewoon windows linux met firefox/opera mozilla suite.
apple windows
Ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:45 schreef Rio het volgende:
Is TS weggegaan om te janken omdat hij alleen maar virtuele vrienden heeft omdat hij te lelijk is om in de kroeg te mogen komen?
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:26 schreef Burner2000 het volgende:
Dit gaat meer over hoe kan ik flamen dan het onderwerp zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |