quote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
ik laat deze wel even sluiten... Tokay was eerder.
Topic Nr.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:05 schreef peaceman het volgende:
volgens mij was die van Tokay eerst...
Ik zie nu inderdaad dat mijn topicnummer lager is... hier dus maar verder met mijn Franse dj die niet David Guetta is.quote:
Sash ?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie nu inderdaad dat mijn topicnummer lager is... hier dus maar verder met mijn Franse dj die niet David Guetta is.
Dan zou het Pierre moeten zijn, of toch Francoisquote:
Die zit vast ergens stof te happen...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:13 schreef peaceman het volgende:
Is Pyl er nog wel of zit die nog in de verkeerde
Als we nou met z'n allen PYL gaan roepen, zou die ons dan horen?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die zit vast ergens stof te happen...
Impliceer jij nu dat je pyl beschouwt als een poppenkastfiguur ?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef peaceman het volgende:
Als we nou met z'n allen PYL gaan roepen, zou die ons dan horen?
Hmmm weet niet hoor... ik ga ondertussen door met hintjes geven okay? Tokay is trouwens ook weer verdwenen....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je dat niet te hard doet, vind ik het best....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, ik vrees alleen dat ie misschien verdwaald is in het stofdoolhof....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat je pyl beschouwt als een poppenkastfiguur ? [afbeelding]
Hmm fluisterroepen, bestaat datquote:Op woensdag 9 november 2005 23:20 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Als je dat niet te hard doet, vind ik het best....
Ik ga. Welterusten allemaal en tot morgen
![]()
Franse draaitafelnichten; mijn Achilleshiel...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef peaceman het volgende:
Nou het is wel een succes die foto, Diaan
Echt wel....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef peaceman het volgende:
Nou het is wel een succes die foto, Diaan
En jij bent nog wel zo goed in nichten....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Franse draaitafelnichten; mijn Achilleshiel...![]()
He he, heeft even geduurd totdat het tot je doordrong ..... maar Bob Sinclair - LOVE GENERATION - is goed.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef peaceman het volgende:
Ik zat te denken aan Bob Sinclair... maar twijfel ten zeerste of het goed is, al zou het verklaren waarom jij die waarschijnlijk leuk vindt...
Dankjewel, dankjewel![]()
Vind ik niet hoor.....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef peaceman het volgende:
Sinclair is toch best wel frans hoor...
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
Shannon Doherty
Who the fuck is Bob Sinclair ? Take your pic:quote:
Degene die ik op het plaatje had staan, is de echte Bob Sinclair... gezien via een foto op 3fm.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef sooty het volgende:
[..]
Who the fuck is Bob Sinclair ? Take your pic:
http://images.google.com/images?client=opera&rls=en&q=bob%20sinclair&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&sa=N&tab=wi
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:03 schreef Treinhomo het volgende:
Desmond Morris.
Welterusten Tongquote:Op donderdag 10 november 2005 00:05 schreef tong80 het volgende:
Trusten dan maar ik ga naar de apen.
Hey jij ook hier, welkom en tot kijkquote:Op donderdag 10 november 2005 00:08 schreef wackey_scream het volgende:
trusten
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Treinhomo het volgende:
Marc Klein Essink.
Het is dan ook de madurodam-versie.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Alhoewel; gezien 't formaat van jouw plaatje is 't eigenlijk meer Marc Miniatuur Essink.
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Corinne Spier?
Relatief goed met je?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Moah, alles is wel heel veel
[..]
Ook bekend als Corinne Rotschäfer
Ach ik mag niet klagen. Neemt niet weg dat ik dat graag zou willen maar het mag niet. Na mijn weekje nachtwerk en de daaropvolgende week vrij is er veel veranderd op mijn werk. Op één of andere manier is er een soort van paniekerige stemming waardoor nu iedereen van hoog tot laag zich met mijn werkzaamheden wil bemoeien. Dat komt de kwaliteit van mijn werk en het plezier wat ik daaraan beleef niet ten goede en het gaat van kwaad tot erger.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Relatief goed met je?
zo beter?
Hmm dat klinkt idd niet zo fijn. Hoe kan het dat er paniek ontstaan is?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach ik mag niet klagen. Neemt niet weg dat ik dat graag zou willen maar het mag niet. Na mijn weekje nachtwerk en de daaropvolgende week vrij is er veel veranderd op mijn werk. Op één of andere manier is er een soort van paniekerige stemming waardoor nu iedereen van hoog tot laag zich met mijn werkzaamheden wil bemoeien. Dat komt de kwaliteit van mijn werk en het plezier wat ik daaraan beleef niet ten goede en het gaat van kwaad tot erger.
Verder heb ik gister een brief ontvangen waarin gemeld wordt dat mijn woning op de nominatie staat volgend jaar gesloopt te worden. Deze regering ziet graag dat er duurdere woningen gebouwd worden voor mensen die dat niet kunnen betalen. Er wordt hier veel stadsvernieuwing gepleegd maar de dure woningen zijn aan de straatstenen niet te slijten![]()
Volgens mij heb je hier gelijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt idd niet zo fijn. Hoe kan het dat er paniek ontstaan is?
Ze moeten jou toch nu een vergelijkbare passende woning aanbieden + verhuisgeld?
Maar ja verhuizen als je dat niet wilt is gewoon kut.
Dat is mij ook een raadsel. Volgens mij komt het juist doordat "men" zich er teveel mee is gaan bemoeien en dat we daardoor in een neerwaartse spiraal terrecht zijn gekomen.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt idd niet zo fijn. Hoe kan het dat er paniek ontstaan is?
Er zit alleen een addertje onder het gras. Ik werk op contractbasis en verdien het ene jaar soms twee keer zoveel als het jaar daarvoor. Het zou dus zo maar kunnen dat wanneer ik begin 2007 moet verhuizen dat ik in 2006 te veel heb verdiend om in aanmerking te komen voor een woning in de sociale sector terwijl ik bij wijze van spreken op dat moment zelf wel helemaal geen inkomen heb. Daarbij ben ik erg content in mijn huidige huisje en buurtje.quote:Ze moeten jou toch nu een vergelijkbare passende woning aanbieden + verhuisgeld?
Nieuw beleid van bovenaf ofzo?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is mij ook een raadsel. Volgens mij komt het juist doordat "men" zich er teveel mee is gaan bemoeien en dat we daardoor in een neerwaartse spiraal terrecht zijn gekomen.
[..]
Hmm dat is klote!quote:Er zit alleen een addertje onder het gras. Ik werk op contractbasis en verdien het ene jaar soms twee keer zoveel als het jaar daarvoor. Het zou dus zo maar kunnen dat wanneer ik begin 2007 moet verhuizen dat ik in 2006 te veel heb verdiend om in aanmerking te komen voor een woning in de sociale sector terwijl ik bij wijze van spreken op dat moment zelf wel helemaal geen inkomen heb. Daarbij ben ik erg content in mijn huidige huisje en buurtje.![]()
Die mensen doen maar wat als je het mij vraagt, maar ze denken wel dat noodzakelijk is dat zij zich er mee gaan bemoeien. De geschiedenis leert echter dat het daardoor van kwaad tot erger gaat. Helaas is dat inzicht en/of die zelfreflectie bij hen niet of nauwelijks aanwezig.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nieuw beleid van bovenaf ofzo?
Sterkte en tot snel weer!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die mensen doen maar wat als je het mij vraagt, maar ze denken wel dat noodzakelijk is dat zij zich er mee gaan bemoeien. De geschiedenis leert echter dat het daardoor van kwaad tot erger gaat. Helaas is dat inzicht en/of die zelfreflectie bij hen niet of nauwelijks aanwezig.
Enfin, ik ga zo weer eens naar m'n werk. Ik laat het vandaag nog maar even over me heenkomen maar ga het na vandaag maar eens voorzichtig aankaarten.
Dat vind ik nou ook.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:49 schreef peaceman het volgende:
geen idee, maar wel een prettig koppie
Hmmm, ik ben ook wezen borrelen, maar heb je niet gezien...quote:Op donderdag 10 november 2005 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond...zow ik ben uitgeborreld...
Waar was jij dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben ook wezen borrelen, maar heb je niet gezien...
Ik stond of aan de bar, of op het dakterras.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar was jij dan?
en heb jij ook het gevoel dat je een hele avond hebt gedronken? Terwijl ik maar 3 wijntjes heb gehad... enne nee ik heb niet auto gereden![]()
Ow wel koud op het dakterras of niet? Ik stond ergens aan zo'n statafel. Ik vond het erg gezellig en ben als een van de laatsten weg gegaan...quote:Op donderdag 10 november 2005 20:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik stond of aan de bar, of op het dakterras.
Niet echt, ik moest nog rijden dus heb ik het maar bij fris gehouden.
Het was daar best wel frisjes, maar als je even wilt roken moet je er toch wat voor over hebben. Alleen komen er dan steeds meer mensen bij staan, zodat je je na een half uurtje begint af te vragen waarom je geen jas hebt aangedaan.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow wel koud op het dakterras of niet? Ik stond ergens aan zo'n statafel. Ik vond het erg gezellig en ben als een van de laatsten weg gegaan...
heel verstandig van je, ik moest met de trein dus mocht wat drinken
Daarom rook ik niet en kan lekker binnen blijven staan.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was daar best wel frisjes, maar als je even wilt roken moet je er toch wat voor over hebben. Alleen komen er dan steeds meer mensen bij staan, zodat je je na een half uurtje begint af te vragen waarom je geen jas hebt aangedaan.
Het wordt nog wel eens wat met mij![]()
Ik hoop niet dat ik ziek word, anders heb ik zaterdag een probleem.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarom rook ik niet en kan lekker binnen blijven staan.Nu er maar voor zorgen dat je niet ziekjes wordt... griep heerst.
met mij ook...![]()
Ga je zaterdag wat leuks doen?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik ziek word, anders heb ik zaterdag een probleem.
Ja, ooit...............![]()
Zaterdagavond/nacht eindelijk weer eens kaarten. het heeft al heel wat voeten in aarde gehad om het weer eens af te spreken.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga je zaterdag wat leuks doen?
Stilletjes hier trouwens..
ja ooit komt het wel goed met mij... daar ben ik ook van overtuigd
waar ga jij naartoe ?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:43 schreef brother52 het volgende:
Volgende week zou ik het trouwens helemaal niet kunnen gebruiken om ziek te worden, 2 concerten waar ik erg graag heen wil.
Woensdag naar Fish en vrijdag naar Life of Agony, beide in tivoliquote:Op donderdag 10 november 2005 20:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
waar ga jij naartoe ?
Ik ga volgende week naar Public enemy en The bloodhound gang.
Dan heb je tenminste de vrijdag nog erbij.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:52 schreef brother52 het volgende:
Woensdag naar Fish en vrijdag naar Life of Agony, beide in tivoli
Dat is minder, dinsdag zal dan wel een zware dag voor je worden denk ik. Donderdag valt volgens mij ook nog wel mee, of doen ze bij jullie op het werk wel veel op vrijdag?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste de vrijdag nog erbij.
Mijn concerten zijn hartstikke doordeweeks: Maandag en Donderdag.![]()
Ja natuurlijk; ook op de vrijdag zal er geld verdiend moeten worden.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:00 schreef brother52 het volgende:
doen ze bij jullie op het werk wel veel op vrijdag?
Bij ons ook, maar dat is meestal wel minder dan op de andere werkdagenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk; ook op de vrijdag zal er geld verdiend moeten worden.
Niemand een idee blijkbaar.quote:
ivm zijn werk...quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:03 schreef wyccie het volgende:
Hallo
Waarom is b-52 altijd zo vroeg op?Ik ben een uur later opgestaan en ik denk dat ik zo nog maar een dutje doe
![]()
quote:
Whehe.... dartfanaat! Zoek eens grotere plaatjes!quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:16 schreef dartfanaat het volgende:
Even een tdp-tje doen?
Ik heb overigens nog geen flauw idee wie op het plaatje van Neleos staat.
Wie is de man op het plaatje?
[afbeelding]
Ik doe m'n best Wyccie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Arme b-52.
(Ik zou ander werk zoeken, maar ik ben dan ook een beetje gek)
[..]
Whehe.... dartfanaat! Zoek eens grotere plaatjes!![]()
Tja hij is wel vroeg vrij. En hij vindt het volgens mij zo juist wel prettig. Ik zou er ook niet aan moeten denken eerlijk gezegd...quote:
Heeeey Wyccie lang niet gesproken..... of valt dat wel mee, het voelt in ieder geval langquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heeeey Wyccie lang niet gesproken..... of valt dat wel mee, het voelt in ieder geval lang
Ik ook niet veel hoor, druk met werken..... en andere dingenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
En ik ben de afgelopen tijd ook niet zo heel veel in RJPvD geweest. Druk met studie.
Ik ga nu maar even mijn middagdutje doen![]()
![]()
Dat klopt, deze meneer speelt veel beter baritonsax dan Kenny.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
mijn plaatje komt later wel....
Scrut als ik jouw plaatje zie, moet ik aan Kenny Rogers denken.... maar hij is t niet.
Wel oké. Ik heb gister, voor een donderdag dan, een redelijk ontspannen dag op m'n werk gehad. Even over mijn sores gepraat met één van mijn collega's die iets hoger in de hierarchie staat dan ik. Daarbij duurt dit project nog maar een week of 6. Begin januari begin ik zoals het zich nu laat aanzien aan een nieuw project. Wat betreft mijn huisje zie ik ook wel weer positieve kansen, moet alleen oppassen dat ik volgend jaar niet te veel verdien. Dat komt me iets minder goed uitquote:hoe ist nu met je eigenlijk? Ik las gisteren het relaas... wat een gedoe zeg.
Hij lijkt er wel een beetje op toch? Of zie ik het nu echt zo verkeerd...quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat klopt, deze meneer speelt veel beter baritonsax dan Kenny.
[..]
Ow dat is wel erg fijn dat je je er even met een zgn. hogergeplaatste collega over kunt hebben. Lucht ook wel op lijkt me. En 6 weken is nog te verhapstukken en dan op een ander project... daar kun je nu naar uitkijken.quote:Wel oké. Ik heb gister, voor een donderdag dan, een redelijk ontspannen dag op m'n werk gehad. Even over mijn sores gepraat met één van mijn collega's die iets hoger in de hierarchie staat dan ik. Daarbij duurt dit project nog maar een week of 6. Begin januari begin ik zoals het zich nu laat aanzien aan een nieuw project. Wat betreft mijn huisje zie ik ook wel weer positieve kansen, moet alleen oppassen dat ik volgend jaar niet te veel verdien. Dat komt me iets minder goed uit
Neup, een Jazz meneer...quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Mmmh, een altist..... is het een funk-meneer?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het Cannonball Adderley?
Of dit was de reden van de delayquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Als de NS eens op tijd zou rijden waren deze heren er waarschijnlijk niet meer geweest
Wie van de 3 is de vrouw dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:31 schreef Bimmel het volgende:
Texas?
Dacht dat het heerschap in het midden eigenlijk een freule wasquote:
Ach zo hebben we allemaal onze zwakke momentenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Dacht dat het heerschap in het midden eigenlijk een freule was
En ze zijn alle 3 blank en ze zijn ook niet echt het type bonkige leernicht.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:48 schreef peaceman het volgende:
Voor de duidelijkheid: BRMC staat voor Black Rebel Motorcycle Club (niet iedereen weet dat waarschijnlijk)
En is een band.
Ik wil de naam van die snuiter lezenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:54 schreef peaceman het volgende:
dat is die snuiter die PA bij Wout is.
Filemon ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wil de naam van die snuiter lezen![]()
Krijgt hij nu alle credits?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi aangevuld.... Andy.. het is inderdaad Filemon Wesselijk
Daarom ben ik ook de meest overrated user van FOK!quote:
Ach lieve Peace voel je je ondergewaardeerd? jij hebt het heeeeeeeel goed voorwerk gedaanquote:
Daar probeer ik zo weinig mogelijk aan te denkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:35 schreef peaceman het volgende:
Ik zat eerlijk gezegd te denken Sugar Lee Hooper..
Point takenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar probeer ik zo weinig mogelijk aan te denken![]()
& Baltimorequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:43 schreef Treinhomo het volgende:
Tarzan.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Point taken![]()
Normaal denk ik aan Eliza... maar ja, dat mag ik niet meer zeggen![]()
Je was vast in de war Peace aangezien Diaan zoveel op Eliza lijkt.quote:
Dat zal het zijn, bovendien voel ik me ook nog wel een beetje zwakjes...quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je was vast in de war Peace aangezien Diaan zoveel op Eliza lijkt.![]()
Of op Sugar Lee Hooper natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of op Sugar Lee Hooper natuurlijk
laat ik dat maar niet zeggen
Lijkt me idd verstandig van nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt niet..... Geen SLH gelijkenissen bij jou hoor... Godezijdank..quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
laten we het er maar op houden dat ik er een beetje tussenin zit...
En nog een beetje van Tori Amos? (ik doel niet op haar flaporen maar op heur haarkleur)quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
laten we het er maar op houden dat ik er een beetje tussenin zit...
Als ik je niet aardig vond zou ik geen grappen over/tegen je maken. You always hurt the one you love the mostquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
en ik ben nog wel zoooo aardig voor je scrut....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik je niet aardig vond zou ik geen grappen over/tegen je maken. You always hurt the one you love the most
Heeft zij ook oranjehaar nu? Dan ja.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En nog een beetje van Tori Amos? (ik doel niet op haar flaporen maar op heur haarkleur)
Op wie lijk jij?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:01 schreef peaceman het volgende:
Kan dat geslijm en geflirt ophouden?
![]()
Jaloers...quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:01 schreef peaceman het volgende:
Kan dat geslijm en geflirt ophouden?
![]()
Hij lijkt op Inspector Clousseau.quote:
No way... ik wil niet eens op Eliza lijken.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sugar Lee houdt je wel bezig hè? Maarre, niet goedquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:13 schreef peaceman het volgende:
sugar lee hooper
Oepsquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
En mijn plaatje dan?? Is nog niet geraden....
Komt door dat liedje van Mel&Kim -> Get fresh at the weekend.....en dan vraag ik me even af hoeveel Sanex zij nodig zou hebben. Ik schat een litertje of 3.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sugar Lee houdt je wel bezig hè? Maarre, niet goed![]()
Ze zit tegenwoordig vooral nogal ruim in haar vel. Ze moet afvallen/gezonder gaan leven van haar dokter. Dit tot afgrijzen van haar vriendin overigens. Ze schijnt suikerziekte te hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Komt door dat liedje van Mel&Kim -> Get fresh at the weekend.....en dan vraag ik me even af hoeveel Sanex zij nodig zou hebben. Ik schat een litertje of 3.![]()
Tja en dat verwijt mij wat...quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zit tegenwoordig vooral nogal ruim in haar vel. Ze moet afvallen/gezonder gaan leven van haar dokter. Dit tot afgrijzen van haar vriendin overigens. Ze schijnt suikerziekte te hebben.
Waarom weet ik dit?![]()
Het is al goed.... het lijkt erop dat niemand hem kent. Hij doet nogal extreme dingen en heeft een beroep waarover nogal lacherig wordt gedaan.quote:
Ik heb mijn plaatje al verhuisd naar MUZ-trivia, daar kent ook niemand haarquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is al goed.... het lijkt erop dat niemand hem kent. Hij doet nogal extreme dingen en heeft een beroep waarover nogal lacherig wordt gedaan.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:40 schreef Tokay het volgende:
Wat zijn dat voor plaatjes, Diaan?
Min of meer denk ik maar hij zegt zelf seksrecensent.quote:
Gewoon een plaatje van een seksrecensent....quote:[quote]Op vrijdag 11 november 2005 15:40 schreef Tokay het volgende:
De enige seksrecensent die ik ken is Rob Oudkerk en die is het nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Min of meer denk ik maar hij zegt zelf seksrecensent.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:40 schreef Tokay het volgende:
Hoi Bimmeltje!quote:
Dat heb je wel goed gezien.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De enige seksrecensent die ik ken is Rob Oudkerk en die is het niet
Way too much infoquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een aantal wapenfeiten: Hij is gepijpt door een man, heeft het gedaan met een trilkonijn en is het matras opgedoken met een dikke dame.
Z'n moeder zal wel trots op hem zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je wel goed gezien.
Een aantal wapenfeiten: Hij is gepijpt door een man, heeft het gedaan met een trilkonijn en is het matras opgedoken met een dikke dame.
Nee, voor Tokayquote:
ieuw....quote:Een aantal dingen die de seksrecensent heeft gedaan: Hij is gepijpt door een man, ..............
Beetje meer respect voor iemand met Parkinson!quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je wel goed gezien.
Ik mag niet naar BNN kijken, ik ben te oudquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
Niemand hier kijkt Spuiten en Slikken?
Agossie.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik mag niet naar BNN kijken, ik ben te oud![]()
Wat je niet kent mis je ook nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Agossie.....dan mag je dan ook geen lama's kijken?? Dan mis je wel wat...
ik vind t net zo leuk als tandenpoetsen met kiespijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Agossie.....dan mag je dan ook geen lama's kijken?? Dan mis je wel wat...
Dat is waar...quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat je niet kent mis je ook niet
Werkelijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vind t net zo leuk als tandenpoetsen met kiespijn
Zeker nog nooit van gehoord?quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja?
Klopt. Ik vermoed dat ik hem ook gauw weer zal vergeten.quote:
Same to you!quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Ik vermoed dat ik hem ook gauw weer zal vergeten.
Anyway, ik ga maar weer eens nieuwe sigaretten kopen en ik moest nog iets....... O ja, mijn auto is vandaag jarig, ze is vandaag 6 geworden en krijgt vandaag extra lucht in de bandjes bij wijze van cadeau. En ik moet ook maar eens naar m'n werk.
Ik wens jullie alvast een prettig weekend
Gefeliciteerd met je auto, werkze voor straks en ook voor jou een prettig weekend..quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Ik vermoed dat ik hem ook gauw weer zal vergeten.
Anyway, ik ga maar weer eens nieuwe sigaretten kopen en ik moest nog iets....... O ja, mijn auto is vandaag jarig, ze is vandaag 6 geworden en krijgt vandaag extra lucht in de bandjes bij wijze van cadeau. En ik moet ook maar eens naar m'n werk.
Ik wens jullie alvast een prettig weekend
Onsympathieke vent is dat die Rehagel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:01 schreef tong80 het volgende:
Ik zag het net voor de tweede foto
Afschuwelijk was dat. Hij wilde daarna Otto Rehagel aanvallen en liep strompelend naar de zijlijn. Omdat Rehagel een speler had aangespoord Lienen harder aan te pakken.
Ja, ik ben er. Maar nu ben jij wegquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog iemand aanwezig hierzo?
Heb je misschien een *groot* plaatje?quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:02 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ben nog heel even hier, maar ook zo weer weg
Nieuwe poging, zij het iemand andersquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je misschien een *groot* plaatje?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:13 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik ken d'r wel. Da's Vicky uit Loveboat toch?
Was een erg leuke serie...keek zelf ook altijd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
ooooooh ja..... had die naam niet meer uit mijn geheugen kunnen vissen, maar weet het nu wel
Loveboat moet terugkomen. Keek ik altijd als ik uit school kwam..... jeugdsentiment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |