quote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
ik laat deze wel even sluiten... Tokay was eerder.
Topic Nr.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:05 schreef peaceman het volgende:
volgens mij was die van Tokay eerst...
Ik zie nu inderdaad dat mijn topicnummer lager is... hier dus maar verder met mijn Franse dj die niet David Guetta is.quote:
Sash ?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie nu inderdaad dat mijn topicnummer lager is... hier dus maar verder met mijn Franse dj die niet David Guetta is.
Dan zou het Pierre moeten zijn, of toch Francoisquote:
Die zit vast ergens stof te happen...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:13 schreef peaceman het volgende:
Is Pyl er nog wel of zit die nog in de verkeerde
Als we nou met z'n allen PYL gaan roepen, zou die ons dan horen?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die zit vast ergens stof te happen...
Impliceer jij nu dat je pyl beschouwt als een poppenkastfiguur ?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef peaceman het volgende:
Als we nou met z'n allen PYL gaan roepen, zou die ons dan horen?
Hmmm weet niet hoor... ik ga ondertussen door met hintjes geven okay? Tokay is trouwens ook weer verdwenen....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je dat niet te hard doet, vind ik het best....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, ik vrees alleen dat ie misschien verdwaald is in het stofdoolhof....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat je pyl beschouwt als een poppenkastfiguur ? [afbeelding]
Hmm fluisterroepen, bestaat datquote:Op woensdag 9 november 2005 23:20 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Als je dat niet te hard doet, vind ik het best....
Ik ga. Welterusten allemaal en tot morgen
![]()
Franse draaitafelnichten; mijn Achilleshiel...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef peaceman het volgende:
Nou het is wel een succes die foto, Diaan
Echt wel....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef peaceman het volgende:
Nou het is wel een succes die foto, Diaan
En jij bent nog wel zo goed in nichten....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Franse draaitafelnichten; mijn Achilleshiel...![]()
He he, heeft even geduurd totdat het tot je doordrong ..... maar Bob Sinclair - LOVE GENERATION - is goed.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef peaceman het volgende:
Ik zat te denken aan Bob Sinclair... maar twijfel ten zeerste of het goed is, al zou het verklaren waarom jij die waarschijnlijk leuk vindt...
Dankjewel, dankjewel![]()
Vind ik niet hoor.....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef peaceman het volgende:
Sinclair is toch best wel frans hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |