Ok ga je gang je uur gaat nu inquote:Op woensdag 9 november 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
graag, ik lig al op de sofa....
Ik vind Roel zo'n ongelofelijke achterbakse kleinzielige, kleingeschapen, hypocriete, agressieve lul...quote:
Een man van mijn hartquote:Op woensdag 9 november 2005 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Roel zo'n ongelofelijke achterbakse kleinzielige, kleingeschapen, hypocriete, agressieve lul...
zo dat lucht op...
Nou laat die beelden maar zien.... Ze hebben nu allemaal stellingen in beeld en ze krijgen bij elke stelling een voorbeeld....
Ik pak een zak chips, dit wordt weer een hoogtepunt
Chantal voelt nattigheid"Iedereen heeft wel eens wat over iedereen gezegd"
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Roel zo'n ongelofelijke achterbakse kleinzielige, kleingeschapen, hypocriete, agressieve lul...
zo dat lucht op...
Nou laat die beelden maar zien.... Ze hebben nu allemaal stellingen in beeld en ze krijgen bij elke stelling een voorbeeld....
Ik pak een zak chips, dit wordt weer een hoogtepunt
Chantal voelt nattigheid"Iedereen heeft wel eens wat over iedereen gezegd"
Net als in t huisquote:Op woensdag 9 november 2005 22:47 schreef Djoj het volgende:
Fok is verdeeld in twee groepen...
Blanke en negersquote:Op woensdag 9 november 2005 22:47 schreef Djoj het volgende:
Fok is verdeeld in twee groepen...
Heeft ze nu echt niet door dat Menno degene is die het meest gepest is, ze heeft er zelf aan meegedaan...quote:Op woensdag 9 november 2005 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Nederland is gek op underdog zegt Chantal... en dan snapt ze niet dat ze Menno dus de winst in de schoot werpen
Deze open het is gezellie hierquote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Modjes, gooi maar een van de twee topics dicht want zo is het een gespleten bedoeling....
Neuhhh, niet dat ik weet, meer tussen 'roddels op het plasma scherm' en 'vol verwachting klopt ons hart' ...we zijn in 2 sc topics busy...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |