men dat weet iedereen toch welquote:Op zondag 15 januari 2006 11:30 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Weet iemand trouwens welk spel of welke console dat was
dat je met zo een "echt" geweer als controller eendje oid. af moest schieten.
Ojaa.. Dat vond ik echt vet! Ik had 't zelf niet maar speelde 't altijd bij een vriendjesquote:Op zondag 15 januari 2006 11:33 schreef mordradead het volgende:
Dat was Duck Hunt op de nes
[afbeelding]
Het doet mij denken aan Magical Kid Wiz (maar dat was op de MSX, wel van Konami, dus misschien ook voor NES).quote:Op zondag 29 januari 2006 10:22 schreef timo78nl het volgende:
ik zoek de naam van een spel. het is een nes spel, en gaat over een tovenaar die iets moet zoeken (geen idee meer wat.). Onderweg vind hij flesjes met toverdranken. Ook krijgt hij updates zoals "hoovering boots", en een magische hoed waarmee hij tijdelijk onzichtbaar kon worden, en een boemerang. Laatste stage is in een tuin, met blubberdingen en een trap omhoog. (dit weet ik nog, lol). weet iemand welk spel ik bedoel?
btw: retro gave foto's hiero.
Die bestond volgens mij ook voor de Commodore 64. Was dat niet met L'Apprenti Sorcier van Paul Dukas (dezelfde muziek die in Disney's Fantasia werd gebruikt, voor het stukje met Mickey Mouse als tovenaarsleerling)?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:03 schreef inkie1010 het volgende:
Het doet mij denken aan Magical Kid Wiz (maar dat was op de MSX, wel van Konami, dus misschien ook voor NES).
In a place where the sun don't shine.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar blijven die foto's?
Laat Tomasso die muis maar niet zien "For Windows"quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe speeltjes!
[afbeelding]
vlnr:
Mario met afstandsbediening
Sleutelhanger met Mario muziekjes
Goomba USB muis
Is dat een muis?!quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goomba USB muis
quote:
Het lijkt me een enorme RSI-kweker!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijkt me onwijs kut om te gebruiken, totaaaal niet ergonomisch oid, maar hij ziet er tof uit
Bijelkaar zetten dan en een foto makenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:51 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb ook een aardige collectie inmiddels, maar het staat bij mij her en der verspreid
Desalniettemin mooie collectie
Games en consoles forum... hellooooowquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:52 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Conclusie: geef je kind af en toe een speelgoedje anders gaat het op latere leeftijd helemaal fout.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |