gebiedende wijs is zonder -t-quote:Op donderdag 10 november 2005 17:29 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
[..]
[..]
_______
Wat is daar fout aan? Je is in deze zin bezittelijk en kan je dus NIET veranderen in JIJ maar wel in JOUW dus moet je wel HOUDT schrijven... Flauw hoor, de indruk wekken dat jij de taal wél perfect beheerst maar dan zo een blunder maken...
Als datgene wat ik net getypyt heb foutief is, maak ik definitief een kloon aan
Btw, niets is geiler dan meisjes met een zachte g![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:29 schreef milkingmonkey het volgende:
Btw, niets is geiler dan meisjes met een zachte g![]()
Sittardquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
Niet getreurd.. Je wilt toch niet voor pedo uitgemaakt worden?
Die zijn dan ook hendig sjiek.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:19 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Sittard![]()
![]()
![]()
Maastricht![]()
![]()
![]()
Amby![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens. Die hendig sjiek gek wah zooi, dat heeft nu wel lang genoeg geduurd.
En nog iets? Kan er geen centraal Limburg bash topic geopend worden? Ik bedoel, dit soort topics komen zo vaak terug...
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:41 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWaarom
![]()
Maar ik maak géén kloon aan. Geen zin.
Zittard is pas hendig sjiekquote:Op donderdag 10 november 2005 20:19 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Sittard![]()
![]()
![]()
Maastricht![]()
![]()
![]()
Amby![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nog iets? Kan er geen centraal Limburg bash topic geopend worden? Ik bedoel, dit soort topics komen zo vaak terug...
Goed, ga jij maar vast een kloon aanmaken. Gebiedende wijs wordt namelijk nooit met dt vervoegd.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:29 schreef milkingmonkey het volgende:
Wat is daar fout aan? Je is in deze zin bezittelijk en kan je dus NIET veranderen in JIJ maar wel in JOUW dus moet je wel HOUDT schrijven... Flauw hoor, de indruk wekken dat jij de taal wél perfect beheerst maar dan zo een blunder maken...
Als datgene wat ik net getypyt heb foutief is, maak ik definitief een kloon aan
Je spreekt nooit over 'dt' want de 'd' hoort bij de stam, het is dus 'stam+t'quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:56 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Goed, ga jij maar vast een kloon aanmaken. Gebiedende wijs wordt namelijk nooit met dt vervoegd.
Case closed.
edit: verdomme, ik ben al een tijdje niet meer de eerste die het opmerkt
Meid, je meent hetquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:22 schreef wh00t het volgende:
[..]
Je spreekt nooit over 'dt' want de 'd' hoort bij de stam, het is dus 'stam+t'
(maar niet in dit geval zoals velen al opgemerkt hebben..)
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:19 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Sittard![]()
![]()
![]()
Maastricht![]()
![]()
![]()
Amby Scharn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt zeker niet die bekakte r?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:58 schreef Camplo het volgende:
want ik je hoef je pauper taal, in je pauper accent echt niet te horen.![]()
Rechts van mij die 2 snollen heb ik het dus over, mochten jullie dit lezen voel je aangesproken en praat Nederlands. Lijkt gvd of ik in de internationale trein naar Duitsland zat![]()
En dan ook nog stoere verhalen vertellen over vechten op station Venlo, vechten op het ROC vechten hier vechten daar, *het waren echt 2 meisjes*, maar goed op ze limburgs verteld klinken die verhalen echt niet stoer. Mensen hou je bezig met de dijken verzwaren ofzo, want de winter moet nog komen. Dalijk kunnen ze weer hozen daar...
En tevens klaag ik ff over Vodafone voor het geven van een veel te dure pisrekening waar ik echt niet op zit te wachten![]()
Eigenlijk heb je gelijk, ik woon nu ook in Scharn...quote:
Forza Vriethoof!!quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:25 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk, ik woon nu ook in Scharn...
"ez en ez bank zoe can it oeg"quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:58 schreef dewd het volgende:
Doet me aan die kut sns bank reclame op de radio denken. Spreek het normaal uit stomme brabo hoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |