Trauma's van opgelopen op schoolquote:Op donderdag 10 november 2005 11:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hendig kix gek.....ik hoor niet anders hier in de omgeving.
Carnavaaalquote:Op donderdag 10 november 2005 11:48 schreef vbmot het volgende:
Limburg
Maastricht
Venlo![]()
Carnaval![]()
Talpa![]()
![]()
Dat moet hard voor je zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hendig kix gek.....ik hoor niet anders hier in de omgeving.
tofquote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hendig niet sjiek nee. Allemaal maikuls
inderdaad, zelfs het mooiste accent dat er isquote:Op woensdag 9 november 2005 21:25 schreef Salsagirl het volgende:
brabanders met zachte G... die vind ik wel wat hebben![]()
Ook dat haagse poepdialect enzo?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Binne 50 jaar zijn alle dialecten verdwenen.
Hendig pauper!quote:
Coolquote:Op donderdag 10 november 2005 11:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat klooster ja.Daar woon ik dus heel dicht bij.
Sittard.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:48 schreef vbmot het volgende:
Limburg
Maastricht
Venlo![]()
Carnaval![]()
Talpa![]()
![]()
Uuh nee, dat is Lindenheuvelquote:Op donderdag 10 november 2005 14:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat ligt in het asbakgebied van DSM.
Maar lindenheuvel ligt er compleet tegenaan en sittard niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dat valt uiteindelijk wel onder ons
Joa dat klopt.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
Maar lindenheuvel ligt er compleet tegenaan en sittard niet.
Mijn moeder werkt daar.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Joa dat klopt.
WIj hebben alleen het kantoor gebouw
Belgiequote:Op donderdag 10 november 2005 15:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Kan JP limburg niet aanbieden bij belgie? optyfen met dat volk![]()
NL is niks zonder LImburgquote:Op donderdag 10 november 2005 15:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Kan JP limburg niet aanbieden bij belgie? optyfen met dat volk![]()
ja.. en kikx is een belgisch jongensgroepje voor kleuters.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
Mestreech maaan dat is de sjiekste stad maaaan.
Hendig kixkix gek das me ook een hendig sjiek woordje
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
NL is niks zonder LImburg
Briljante post!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:23 schreef Dirktator het volgende:
Verkapt ik-zou-ook-graag-Limburgs-willen-kunnen-praten-maar-ik-kan-dat-niet-dus-bash-ik-Limburg-maar topique.
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Limburgs dialect is trouwens kut, Heerlens, Kerkraads, Maastrichts, Venloos....allemaal even kut.
Net zoals Twents, Fries en al die andere boerendialecten, praat gvd toch eens normaal mên.
Briljant is my middle name, honey.quote:
Cool.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:44 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Briljant is my middle name, honey.![]()
Cool Neuken?quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik praat Geleens, Sittards, Kerkraads en vanalles door elkaar.
![]()
![]()
Ik dacht dat t negeren van je vorige opmerking (dezelfde) wel duidelijk genoeg zou zijn..quote:Op donderdag 10 november 2005 16:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Cool Neuken?Of althans een orale bevrediging?
![]()
En nu komt er ws ook nog wat duits dialect bij omdat men stiefvader dat praat.quote:
Dat heb je natuurlijk al van het Kerkraads erin zitten, dus zal wel meevallen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:53 schreef Imberr het volgende:
En nu komt er ws ook nog wat duits dialect bij omdat men stiefvader dat praat.![]()
![]()
Zolang ik dat '..wah' maar niet overneem.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:54 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat heb je natuurlijk al van het Kerkraads erin zitten, dus zal wel meevallen.
Joah das wal hendig kix wah, keal!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zolang ik dat '..wah' maar niet overneem.
Ik soms een beetje Echts (door moeder) en Zittisj (Oma: 'Doe môs dich es goan fatsoeneieren).quote:Op donderdag 10 november 2005 16:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik praat Geleens, Sittards, Kerkraads en vanalles door elkaar.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:53 schreef Imberr het volgende:
Ik dacht dat t negeren van je vorige opmerking (dezelfde) wel duidelijk genoeg zou zijn..![]()
Zo van: Das hendig sjiek, wah!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Joah das wal hendig kix wah, keal!
Disclaimer: Het IQ en alle uitlatingen van Maikuuul op dit forum zijn niet representatief voor de Limburgse samenleving in zijn geheel.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:08 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Disclaimer: Maikuuul is niet representatief voor de Limburgse samenleving.
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:06 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
quote:Limburgse snol houdt je bek in de trein...
quote:- pauper taal -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |