No offence, maar dat heeft misschien te maken met wat je wilt horen.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:05 schreef dVTB het volgende:
[..]
Als men het *zo* zei, zou ik er al heel wat minder moeite hebben. Maar dat doen ze niet. Ze zeggen gewoon met grote stelligheid: dat zijn geen moslims. - Een veroordeling zie ik er trouwens ook niet in, meer een soort constatering.
Precies.. tenzij ze wijs gemaakt worden dat ze nog maagd zijn omdat hun flamoes vol staat van de etterende zweren... dan zal het misschien stoppenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:09 schreef concac het volgende:
waar zal het eindigen?![]()
zolang allah een grote voorraad maagden klaar heeft staan zal het nooit eindigen.
Ja nog ff, wij Moslims moeten precies datgene zegggen wat jij wenst alvorens jij tevreden kunt zijn over ons, daar ga ik niet in mee. Valt het je ook niet op dat er alleen aan mij wordt gevraagd om het te veroordelen terwijl ik dat bijna niemand anders hier zie doen?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:05 schreef dVTB het volgende:
[..]
Als men het *zo* zei, zou ik er al heel wat minder moeite hebben. Maar dat doen ze niet. Ze zeggen gewoon met grote stelligheid: dat zijn geen moslims. - Een veroordeling zie ik er trouwens ook niet in, meer een soort constatering.
Inderdaad, en we hoeven niet lang te wachten of ook de VS krijgt weer de schuld.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:06 schreef Godslasteraar het volgende:
Jammer jammer jammer, ik wou gisteravond laat nog een reactie geven op KlowJows post waarin hij zegt:
[..]
Waarop ik zoiets wilde antwoorden van: ''de reacties zullen wel voorspelbaar zijn, het zal niet lang duren voordat Israel en de Mossad de schuld krijgen''.
Maar ik had geen puf en zin meer![]()
En jawelhoe voorspelbaar
![]()
Wat lul je nou? Het bericht over de evacuatie was gebaseerd op een persbericht van Haaretz, logisch dat daar over gediscussieerd werd. Het is nu ingetrokken, nou, klaar dan. Ik zie niemand meer die het er over heeft. Niet huilen voordat je geslagen wordt aub.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:06 schreef Demophon het volgende:
[..]
Inderdaad, en we hoeven niet lang te wachten of ook de VS krijgt weer de schuld.Vervalt het weer tot een Amerika-bashing topic, let maar op hier! De Amerikanen zijn dan de 'werkelijke' schuldige, de joden ook natuurlijk (via een soort 'complot-achtige' theorie) en de Moslims? Wel, de 'moslim' bestaat niet, of anders waren geen echte moslims!
![]()
Goh, proef ik hier enige mate van geïrriteerdheid?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja nog ff, wij Moslims moeten precies datgene zegggen wat jij wenst alvorens jij tevreden kunt zijn over ons, daar ga ik niet in mee. Valt het je ook niet op dat er alleen aan mij wordt gevraagd om het te veroordelen terwijl ik dat bijna niemand anders hier zie doen?
En wat is er mis met een constatering? Een constatering hoeft geen afkeuring uit te sluiten hoor.
Ik had niet anders verwacht. Achteraf de 'feiten' rechtzetten moeten de Israeli's wel vaker.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:54 schreef Finchy het volgende:
[..]
Contrary to reports, Israelis not evacuated prior to Amman attacks, but after (Haaretz)
http://www.haaretzdaily.com/hasen/spages/ShTickers.html
rectificatie
Tsja... een paar dagen geleden heeft China gewaarschuwd voor "aanslagen tegen hotels", dat zal wel geen toeval geweest zijn. Heeft toen in alle kranten gestaan.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal misschien niet geheel objectief zijn volgens velen vanwege mijn Islamitische achtergrond, maar jongens toch, dit is toch gewoon belachelijk? Waarom waarschuwen ze niet iedereen? Nu zijn er onschuldigen gestorven en zijn er een aantal zwaargewond en zijn deze gasten er deels (hoofd)verantwoordelijk voor.²
Het is dus niet zo alsof iedereen daar die aanslagen goedkeurt.quote:AMMAN, Jordan (CNN) -- Jordanians spontaneously flooded their capital Thursday, car horns blaring and Jordanian flags waving, to protest three nearly simultaneous suicide blasts at hotels in downtown Amman that killed at least 56 victims and three bombers and wounded 102 others.
Na de aanslagen in de VS gingen 'ze' ook massaal de straat op om feest te vierenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:38 schreef Clourhide het volgende:
Van CNN:
[..]
Het is dus niet zo alsof iedereen daar die aanslagen goedkeurt.
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Achteraf de 'feiten' rechtzetten moeten de Israeli's wel vaker.![]()
Heeft Sharon ook alweer een spreekverbod opgelegd?
Ja, ik kan alleen maar blij zijn dat je me gelijk geeft, dus wat dat betreft zit het wel snor.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:29 schreef dVTB het volgende:
[..]
Goh, proef ik hier enige mate van geïrriteerdheid?Fijn.
Dat kun je niet menen, dit is geen randeffect meer te noemen: dit is gewoon samen onder 1 hoedje spelen met de terroristen, ik meen me te herinneren dat ze ook van zoiets beschuldigd werden vanwege 11 september, nu ben ik niet zo iemand die alles gelooft als het gaat om conspiracys, maar waar rook is vuur, en die rook komt uit "israël".quote:Er zijn echter moslims die alleen oog hebben voor randeffecten, de schuld bij Israeliërs leggen en doodleuk zeggen dat de aanslag niet door moslims is gepleegd.
Heb je mijn reactie ook gelezen?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat kun je niet menen, dit is geen randeffect meer te noemen: dit is gewoon samen onder 1 hoedje spelen met de terroristen, ik meen me te herinneren dat ze ook van zoiets beschuldigd werden vanwege 11 september, nu ben ik niet zo iemand die alles gelooft als het gaat om conspiracys, maar waar rook is vuur, en die rook komt uit "israël".²
Ja dat is de conclusie van de meeste moslim randdebielen, inclusief jezelf.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik kan alleen maar blij zijn dat je me gelijk geeft, dus wat dat betreft zit het wel snor.
[..]
Dat kun je niet menen, dit is geen randeffect meer te noemen: dit is gewoon samen onder 1 hoedje spelen met de terroristen, ik meen me te herinneren dat ze ook van zoiets beschuldigd werden vanwege 11 september, nu ben ik niet zo iemand die alles gelooft als het gaat om conspiracys, maar waar rook is vuur, en die rook komt uit "israël".²
Dit soort discussies lopen altijd volgens een vast patroon, bij elke scheet in het Midden Oosten Israel erbij betrekken. Beetje saai.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:06 schreef Demophon het volgende:
[..]
Inderdaad, en we hoeven niet lang te wachten of ook de VS krijgt weer de schuld.Vervalt het weer tot een Amerika-bashing topic, let maar op hier! De Amerikanen zijn dan de 'werkelijke' schuldige, de joden ook natuurlijk (via een soort 'complot-achtige' theorie) en de Moslims? Wel, de 'moslim' bestaat niet, of anders waren geen echte moslims!
![]()
Werkelijk?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:12 schreef Wuder het volgende:
Hoorde vandaag dat er een Chinese Brigadier-Generaal en twee Kolonels zijn omgekomen bij de explosies..
Een Chinese defensie delegatie was op bezoek in Jordanië ofzo..quote:Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef Demophon het volgende:
[..]
Werkelijk?Wat deden die daar nou weer?
![]()
Hmmm, verdacht.........quote:Op donderdag 10 november 2005 23:03 schreef Wuder het volgende:
[..]
Een Chinese defensie delegatie was op bezoek in Jordanië ofzo..
De Standaard (online alleen nog via de cache te vinden)quote:China waarschuwt voor terreuraanslagen op hotels
BEIJING - China heeft gezegd aanwijzingen te hebben dat moslimextremisten volgende week aanslagen willen plegen op luxehotels. De Amerikaanse ambassade heeft dat bekendgemaakt. De ambassade zei te zijn ingelicht door de Chinese politie.
In een boodschap op zijn website waarschuwt de ambassade Amerikanen die een verblijf in Chinese vier- of vijf-sterrenhotels hebben geboekt, hun plannen te heroverwegen of op zijn minst de nodige voorzorgen in acht te nemen. De ambassade heeft de verzekering gekregen dat de Chinese autoriteiten alles doen om aanslagen te voorkomen, aldus het bericht.
Nou nou, ik heb je hoog zitten Lionsguy18, maar dan moet je me niet gaan beledigen, ik ga er vanuit dat we beiden volwassen mensen zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:24 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ja dat is de conclusie van de meeste moslim randdebielen, inclusief jezelf.
Jawel, er zijn er die aanslagen plegen, maar die maken fouten, en het geloof op zich verbiedt dit soort aanslagen ten zeerste, dat ben ik dus met je eens.quote:Moslims plegen geen aanslagen.
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Durf je deze debiele denkbeelden hardop op straat te verkondigen?
Da's dus altijd het probleem met de aanwijzigen die de veiligheidsdiensten krijgen, ze zijn altijd vaag en onduidelijk......quote:Op donderdag 10 november 2005 23:22 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Datum: 9 november
De Standaard (online alleen nog via de cache te vinden)
Oorsponkelijk dachten ze dus blijkbaar dat het om hun eigen hotels ging of zo, maar zou best kunnen dat ze iets anders hebben opgevangen... Beetje mysterieus eigenlijk.
edit: oh nee, die datum dat kan niet vermoed ik, nog eens opzoeken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |