ah kijk , die wetenschap maakt het al een heel ander shotquote:Op woensdag 9 november 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er was iets nodig wat op de kast stond. Op zich een belachelijke zaak dat de regie dat zo in beeld neemt trouwens. In de badkamer doen ze bijzonder moeilijk als er een tepel in beeld komt, maar met dit soort shots hebben ze blijkbaar geen moeite.
Jij boft maarquote:Op woensdag 9 november 2005 20:55 schreef versabommie het volgende:
Net met m'n ega afgesproken dat BB vanavond continu op het scherm blijft![]()
Ik denk dat hij zich wederom behóorlijk rustig en op de vlakte houdt; hij heeft op alle aantijgingen al gereageerd (ze geloven 'm toch nooit of verdraaien alles) en heeft al een tijdje een houding van "bekijk het ff lekker."quote:Op woensdag 9 november 2005 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Menno nu zijn mond opentrekt dan is hij morgen gewoon met veel stemmen winnaar , ligt rob eruit en kan Menno gewoon verder leven omdat er niemand meer het lef in zijn domme kop zal halen om hem als pispaal te gebruiken
KOMOP MENNO YOU CAN DO IT!
daar moest je toestemming voor vragen?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:55 schreef versabommie het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Menno opstaat en zegt:'Beste mensen, ik wil op deze avond voor een exit toch even het woord tot jullie richten. VUILE VIEZE HYPOCRIETE RODDELENDE ONGEWASSEN LUIE STINKVARKENS! Ik heb zelden zo'n zielige hoop stront gezien als toen ik jullie voor het eerst ind e tuin zag samenklitten om over mijn persoontje te roddelen. BB Heeft mij op de hoogte gehouden van al jullie leugens en mij verzekerd dat deze in beeld komen. Ook de leugen over de bonen van Joost zit daarbij. Voorts rest mij niets meer dan strax ergens in de stront te trappen en dan over naat haar bed te gaan lopen terwijl zij erin ligt!
Zwáár onder de duimquote:Op woensdag 9 november 2005 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar moest je toestemming voor vragen?
dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 9 november 2005 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast en zal het in het vervolg altijd zo doen.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:52 schreef APK het volgende:
[..]
Muerte, zou je de onderste link kunnen gebruiken bij filedump.nl?
Dan zijn de foto's makkelijker naar het streamverslagtopic te copieeren zonder die blauwe rand.
neuh maar het scherm hangt nogal prominent in de kamer en ze wor het wel eens zat :-)quote:Op woensdag 9 november 2005 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Overleggen noemt men datquote:Op woensdag 9 november 2005 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Merci.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast en zal het in het vervolg altijd zo doen.![]()
Volledigquote:
Die van mij wordt "boos" als ik hier loop te posten, kan ze geen BB kijkenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:55 schreef versabommie het volgende:
je geeft haar te kennen dat je BB kijkt en daarna neem je haar?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh maar het scherm hangt nogal prominent in de kamer en ze wor het wel eens zat :-)
Beetje geven en nemen he ...
Het enige waar Menno iets over kan zeggen is over Joost (of heb ik iets gemistquote:Op woensdag 9 november 2005 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Menno opstaat en zegt:'Beste mensen, ik wil op deze avond voor een exit toch even het woord tot jullie richten. VUILE VIEZE HYPOCRIETE RODDELENDE ONGEWASSEN LUIE STINKVARKENS! Ik heb zelden zo'n zielige hoop stront gezien als toen ik jullie voor het eerst ind e tuin zag samenklitten om over mijn persoontje te roddelen. BB Heeft mij op de hoogte gehouden van al jullie leugens en mij verzekerd dat deze in beeld komen. Ook de leugen over de bonen van Joost zit daarbij. Voorts rest mij niets meer dan strax ergens in de stront te trappen en dan over naat haar bed te gaan lopen terwijl zij erin ligt!
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je geeft haar te kennen dat je BB kijkt en daarna neem je haar?
w8 ik ga ff een verzoek in drievoud doenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je geeft haar te kennen dat je BB kijkt en daarna neem je haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |