Die zat lekker een film te kijken met de familiequote:Op woensdag 9 november 2005 20:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk gewoon geen tijd nu om iets van zich te laten horen. Zit met z'n neus tegen z'n beeldscherm geplakt om maar niets te hoeven missen van Lieske nu.![]()
Okquote:Op woensdag 9 november 2005 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak ook gewoon maar een grapje hoor.Dit is ook geen onderwerp om serieus over te doen toch?
wbquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee. Zelfs Big Brother zelve is een (soort van) vrouw. Genaamd Hummie
Yep. Lange. Voor een bloes istie lang. Voor een jurk istie kort. Kortom, lange bloes.quote:
Gezellig!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zat lekker een film te kijken met de familie
Jawel! En huilen! Ik heb de vorige keer bijna in mijn broek gezeken van het lachen!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:39 schreef Bocaj het volgende:
Als ze vanavond maar niet weer gaan speechen![]()
John is de baas van BB/hummiequote:Op woensdag 9 november 2005 20:39 schreef bankrupcy het volgende:
[..]
![]()
John de Mol is Big Brother. Hummie is Big Sista
Ze doet t erom!!quote:
Ach, het was toch al een k*tnummerquote:Op woensdag 9 november 2005 20:40 schreef versabommie het volgende:
op de andere stream zitten ze wederom you'll never walk alone te verkrachten, ik zeg die hele slaapkamer vervoeren naar liverpool naast het stadion, daar weten ze wel raad met mensen die dat nummer verkrachten!
O ja. Je hebt gelijk ook. Maar ik vind die De Mol maar een passieve Brother. Hij watched waarschijnlijk niet eensquote:Op woensdag 9 november 2005 20:39 schreef bankrupcy het volgende:
[..]
![]()
John de Mol is Big Brother. Hummie is Big Sista
Ik hoop eigenlijk dat Menno opstaat en zegt:'Beste mensen, ik wil op deze avond voor een exit toch even het woord tot jullie richten. VUILE VIEZE HYPOCRIETE RODDELENDE ONGEWASSEN LUIE STINKVARKENS! Ik heb zelden zo'n zielige hoop stront gezien als toen ik jullie voor het eerst ind e tuin zag samenklitten om over mijn persoontje te roddelen. BB Heeft mij op de hoogte gehouden van al jullie leugens en mij verzekerd dat deze in beeld komen. Ook de leugen over de bonen van Joost zit daarbij. Voorts rest mij niets meer dan strax ergens in de stront te trappen en dan over naat haar bed te gaan lopen terwijl zij erin ligt!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel! En huilen! Ik heb de vorige keer bijna in mijn broek gezeken van het lachen!
Maar nu heb ik wel een beetje gehad met dit clubje![]()
John betaald Paul...of niet meer als hij tegenspreektquote:
wat is ze daar in godsnaam aan het doen ?quote:
Ik hoop idd ook dat Menno nu eens ongezouten zijn muil opentrekt...!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
Er gaat geheid gejankt worden vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |