Ik vind het nog wel mee vallen,heb wel eens erger gehoord.Maar misschien hebben ze hun eetgedrag nu aan gepast op dit culinaire hoogstandje.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Smakgeluiden. Jippie. Ik zet het geluid hier even voluit
Je moet wat over hebben om geteast te worden toch..quote:Op woensdag 9 november 2005 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Teasers is leuk maar alleen zo godallemachtig krankzinnig duur.... 7,50 Euro voor een pul bier toen ik er voor het laatst was![]()
En de chicks worden er ook niet mooier op als ik eerlijk ben...
Geniet ervan, hier gaat die lager.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Smakgeluiden. Jippie. Ik zet het geluid hier even voluit
quote:
Rob gaat als eerste haar zegje doenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bommie, waar is je sarcasme gebleven in je posten... Dit was zowaar een streamverslag...
nee ze zei Benno, zo klinkt de naam van Menno door de speakers van het huisquote:Op woensdag 9 november 2005 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Zei Chantal nu: jammer dat Menno er nu niet is he
Nu een hinderlijke monoloog over Tan
Ik hoor ze nu ook niet meer. In het begin even, maar dat was gelukkig van korte duur.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:27 schreef Falco het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat de smakgeluiden nauwelijks opvallen en dus niet irriteren?
Benno was de fictieve tweelingbroer van Mennoquote:Op woensdag 9 november 2005 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee ze zei Benno, zo klinkt de naam van Menno door de speakers van het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |