Wie weet. Die foto's zijn een soort terugblik, dus waarom geen audio-terugblik. Lijkt me ook tof & soort van 'gerechtigheid'.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:18 schreef TheVulture het volgende:
BB moet ingrijpen en Rob confronteren met zijn eerdere uitspraken![]()
Ik wil vuurwerk gvd
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, dat was een geintje van vanmiddag, omdat hij vorige week dus eigenlijk al exit was.
The asshole formerly known as Rob
Teasers is leuk maar alleen zo godallemachtig krankzinnig duur.... 7,50 Euro voor een pul bier toen ik er voor het laatst wasquote:Op woensdag 9 november 2005 21:21 schreef Djoj het volgende:
Voor de gents hier...in Amsterdam zit Teasers, hier lopen de serveersters in dezelfde pakjes als Lieske aan heeft...
Als mn vriendje en ik daar langs lopen heeft hij altijd dorst, vreemd he..![]()
quote:
Bommie, waar is je sarcasme gebleven in je posten... Dit was zowaar een streamverslag...quote:Op woensdag 9 november 2005 21:16 schreef versabommie het volgende:
Rob gaat als eerste haar zegje doen:
rob:
Het waren 12 prachtige weken...proost
nee jongens we zitten hier nu 78 dagen we zijn de 12e week ingegaan we zitten nog steeds mnet 9 man
morgen gaat 1 van ons het huis verlaten mooi tijd prachtig blabla baby geboren zien worden
mooie momenten meegemaakt, verdrietige momenten meegemaakt.
Ik denk dat we een hele mooie tijd hebben gehad en het is altijd te vroeg voor degene die het huis verlaat maar opgeheven hoofd
degene die gaat wens ik ontzettend veel plezier
proost op deze mooie avond en laten we leuk afsluiten en morgen zien we wel hoe het loopt
Rob gaat er dik vanuit dat hij blijft
dido:
Als ik morgen weg moet heb ik een ontzettend leuke tijd gehad. Voor sommige vind ik het jammer dat het zo is gelopen. Afstand tussen haar en andere bewoners vind ze jammer. Als ze morgen weggaat zal ze iedereen missen.
Ik vind het nog wel mee vallen,heb wel eens erger gehoord.Maar misschien hebben ze hun eetgedrag nu aan gepast op dit culinaire hoogstandje.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Smakgeluiden. Jippie. Ik zet het geluid hier even voluit
Je moet wat over hebben om geteast te worden toch..quote:Op woensdag 9 november 2005 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Teasers is leuk maar alleen zo godallemachtig krankzinnig duur.... 7,50 Euro voor een pul bier toen ik er voor het laatst was![]()
En de chicks worden er ook niet mooier op als ik eerlijk ben...
Geniet ervan, hier gaat die lager.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Smakgeluiden. Jippie. Ik zet het geluid hier even voluit
quote:
Rob gaat als eerste haar zegje doenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bommie, waar is je sarcasme gebleven in je posten... Dit was zowaar een streamverslag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |