quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:51 schreef Triangeljosti het volgende:
Ik ben erachter... TS is gewoon een kutkloon...
Haha! Dat dacht ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:05 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Volgens mij spoor jij niet helemaal.
LOLquote:Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
ik dacht dat zulke mensen nog echt bestonden.
Weer een illusie minder. Het was ook te mooi om waar te zijn. Die OP, die vriendin die Ramona heet en die tattoo met haar naam.![]()
* Hoopvolle * kick zul je bedoelenquote:Op zondag 11 december 2005 02:52 schreef r_one het volgende:
Onzinnige kick
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:21 schreef RobbieRicardo het volgende:
mij vriendin is er ook blij mee toen ik het zei zei ze tegen me van Schat dat moet je doen dat zou mij de gelukigste vrouw maken als jij dat voor mij overhebtga je vanavond nog langs je mam? ik zei Nee moon maar morgenmiddag ga ik wel even op bezoek een kopje koffie drinken en ik blijf er waarschijnlijk ook eten dus je hoeft niet voor me klaar te maken als ik dan laat weer trek heb dan warm ik wel een bapoa op maar daar bel ik nog over zorg dat je telfoon niet weer op tril staat want dan hoor je me weer is niet als ik je bel daar hebben we het laatst over gehad en dat wil ik niet meer hebben
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:29 schreef RobbieRicardo het volgende:
I LIKE THE NOTE YOU HAD TO WRITE FOR ME
SO THIS IS MY NOTE BACK FOR YOU
YOU LOVE MAKES ME HAPPY WITH ALL
I GIVE YOU THE STARS IF I CAN DO THAT BUT I CAN DO THAT
SO I GIVE YOU THIS NOTE
AND MY LOVE FOR ALWAYS
WE HAVE BEEN IN THE FIGHTS AND I NOW THAT WAS NOT FINE
AND I ALSO THINK THAT OUR LOVE IN THREEWORDS:
FRIENS-FOREVER-STRONG
I LOVE YOU RAMONA
THE BREAKFAST IS DOWNSTAIRS
RR
Ik denk iets van 3 geld ietsquote:Op maandag 19 december 2005 16:57 schreef Yamyam het volgende:
Zelfde vraag voor mij.
Ik wil zoiets dergelijks op allebei mijn voeten, in hennakleur, hoeveel kost dat: [afbeelding]
Pijn/mooiheid verhouding zijn het wat mij betreft niet waard.quote:Op maandag 19 december 2005 16:57 schreef Yamyam het volgende:
Zelfde vraag voor mij.
Ik wil zoiets dergelijks op allebei mijn voeten, in hennakleur, hoeveel kost dat: [afbeelding]
OMFS wat een dork, als echte Christen mag je jezelf ook niet laten tattoëren, wat een kneus.quote:Op zondag 18 december 2005 22:58 schreef men_in_red het volgende:
Stel, het gaat uit, kan gebeuren hé. Dan wil je hem laten verwijderen. Bekijk het volgende eens, http://members.home.nl/aj(...)jdering%20bij%20EMC/ zo doen ze dat, het schijnt ook heel pijnlijk te zijn. Een gewaarschuwt mens telt voor twee.
haha het si wel iet te lang maar je gaf me wel een goed idee dus bedankt daarvoor nogquote:Op zondag 18 december 2005 23:03 schreef Xennia het volgende:
Ik zou dit prachtige literaire hoogstandje op je rug zetten:
[..]
![]()
had er een tientje bijgevraagd, dan had je de ontbrekende letter D er ook bij gehadquote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Geld is ook geen bezwaar want ik heb vandaag nog wat gekregen van ons mam dus de prijs maakt mij niet uit maar ik denk zo 200 eutro maximaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |