Je moet ook niet je beste spelers opstellenquote:Op woensdag 7 december 2005 17:10 schreef Lortnoc het volgende:
Ja, en meteen mijn beste middenvelder eruit getrapt
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:10 schreef Lortnoc het volgende:
Ja, en meteen mijn beste middenvelder eruit getrapt
Jij speelt toch met je A-team - trainees. Dat doe ik nog niet eens.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:12 schreef Game_Error het volgende:
Oops ik heb hem eruit getrapt :|
quote:In de 11e minuut kregen de bezoekers de mogelijkheid om de leiding te nemen door een ongelukkige actie van Darron Calloway. Lars Beckhall kreeg hierdoor een dot van een kans, maar hij wist de situatie niet naar zijn hand te zetten.
In de 71e minuut kregen de bezoekers de mogelijkheid om de leiding te nemen door een ongelukkige actie van Darron Calloway. Dain Johnson kreeg hierdoor een dot van een kans, maar hij wist de situatie niet naar zijn hand te zetten.
In de 82e minuut kregen de bezoekers de mogelijkheid om de leiding te nemen door een ongelukkige actie van Darron Calloway. Daniel Carvão kreeg hierdoor een dot van een kans, maar hij wist de situatie niet naar zijn hand te zetten.
Niet dus, want we hebben gewonnenquote:Op woensdag 7 december 2005 18:43 schreef ArTiC het volgende:
Darron Calloway, je bent de zwakste schakel..tot ziens
quote:Dimitry Chevrov schiet Kristiansund naar halve finale Fok!Cup
Wat een wedstrijd, 5 kansen voor Hoolieganzen. De supporters hielden hun adem in, maar telkens schoten ze naast, op de lat of op de paal. En juist daar waar Hoolieganzen faalt, wint Kristiansund met 1 enkele kans de wedstrijd. Dimitry Chevrov schiet in de 87e minuut een nochalant lobje van Remy Pingpank in de goal!!! Het stadion was verbijsterd, want Hoolieganzen speelden overduidelijk een betere wedstrijd. Maar helaas draait voetbal om het resultaat en die was 1-0. Halve finale is tegen Robarka
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:25 schreef komrad het volgende:
Grumbler, de held die ik meegemaakt heb
quote:Op donderdag 8 december 2005 08:52 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
wow wat een eer.....
bedankt dat jullie mijn Stadium of hope hebben gekozen, ik zal de wedstrijd wel ff volgen.
[..]
wow wat een eer.....
bedankt dat jullie mijn Stadium of hope hebben gekozen, ik zal de wedstrijd wel ff volgen.
[..]
wow wat een eer.....
Stomme kuttweaker.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:52 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
wow wat een eer.....
Ach, ze zijn allemaal gek.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:00 schreef GRUMBLER het volgende:
ik heb er al gekeken, zoals ik ook al in het GB van Lortnoc heb vermeld begrijp ik mijn status niet echt, maar goed.... mijn dank aan jullie is wederzijds![]()
zie het al een gefrustreede 6e klasserquote:Op donderdag 8 december 2005 23:03 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach, ze zijn allemaal gek.
Je bent gewoon een kutuser, net als de rest
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:15 schreef komrad het volgende:
nou ja, pekel heeft dus 2x de fok cup gewonnen door ontzettend te a team hufteren. Op zich niet zo veel mis mee, maar er waren wel mensen die er een buitengewoon genoegen in geschapen hebben hem dit seizoen een kopje kleiner te maken
zonder trainen kom je ook niet vooruit, de enige reden dat ik een b-team heb eik......quote:Op donderdag 8 december 2005 23:19 schreef komrad het volgende:
nee je dacht van laat ik maar eens gaan trainen
Slaap ze.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef GRUMBLER het volgende:
trusten, ik zal eens vaker langskomen
[..]
wow wat een eer.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |