quote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef truSteh het volgende:
Sporting Amsterdam.. die zijn wel goed volgens mij
Maar het is niet verboden om het zelf te doen... ... ...quote:Op donderdag 17 november 2005 09:52 schreef pannaking_ het volgende:
Het Uitspelende team moet uitdagen toch?
Het uitspelende team is verantwoordelijk, desalniettemin is het niet verboden voor het thuisspelende team om de uitdaging alvast te doen... ... ...quote:Op donderdag 17 november 2005 10:50 schreef maniack28 het volgende:
Niet dat ik weet SWAlleen het uitspelende team is verantwoordelijk voor de uitdaging, dus als er niet uitgedaagt is voor zondagavond 24.00 ofzo, dan is het uitspelende team verantwoordelijk en niet het thuisspelende, die moet namelijk accepteren
Anders daag je zelf uitquote:Op zondag 20 november 2005 18:27 schreef Ruudt het volgende:
CHALLENGES
No team has challenged you
Grrr, is elke keer hetzelfde
GotenSSJ is vandaag nog online geweest
Nee hoor, ik had het heus wel zelf gedaan hoor als het gisterenavond niet gebeurt wasquote:Op zondag 20 november 2005 19:34 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Anders daag je zelf uitAls je het niet zelf doet wil je blijkbaar graag een WO en is je opmerking boven niet gepast.
Ik ben het uitspelende teamquote:Op donderdag 17 november 2005 10:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Maar het is niet verboden om het zelf te doen... ... ...
Hoe weet je dan dat er wat staat en dat het niet wat willekeurige letters onder elkaar zijn?quote:Op zondag 20 november 2005 20:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Uitdagingen: 1
truStopia Ballers
Aanvangstijd: 23-11-2005 om 17:00
Speelterrein: Ballers Arena, Bekerregels. Geregeld!
En ik kan niet verticaal lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |