mooi zoquote:Op woensdag 9 november 2005 21:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dit was dodelijk voor Roel, met de beelden van morgen als afmakertje.
Veel plezier met GNA GNA GNA en de rest in het mortuarium!quote:
Er komt iig ook één gast bij!quote:Op woensdag 9 november 2005 22:17 schreef ruby het volgende:
Ik wou dat niemand er uit hoefde want het wordt wel saaier zo idd.
Je haalt de woorden uit mijn mond!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:53 schreef MissX het volgende:
wat een walgelijk stel mensen bij elkaar toch
Inderdaad...quote:Op woensdag 9 november 2005 19:53 schreef MissX het volgende:
wat een walgelijk stel mensen bij elkaar toch
We hebben een kandidaat in ons midden.quote:Op donderdag 10 november 2005 07:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Er komt iig ook één gast bij!
Een ingehuurde kerel van een modellenbureau die moet faken dat-ie op de oproep van Chantal heeft gereageerd.
Soms houd ik toch zo ontzettend van je, hè...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Inderdaad...
Die Roel over Joost... mompelde zoiets van '...dan accepteer ik iemand 10 keer snellen'
Alsof het aan jou is om anderen te accepteren, walgelijk huftertje
Onbegrijpelijk dat die lul psychologie studeert... wat een hysterische hormonenhufter is het toch.
Eruit met die zelfingenomen creep.
V.
Volgens mij ken ik die naam nog ergens van, volgens mij is Yantjes helemaal niet nieuwquote:Op woensdag 9 november 2005 20:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
...is ut een nieuwe....fuck...dat had ik helemaal nog niet gezien
![]()
![]()
![]()
Nope...idd...just checked... die is er al bij sedert 2001quote:Op donderdag 10 november 2005 18:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die naam nog ergens van, volgens mij is Yantjes helemaal niet nieuw![]()
Dat krijg je er van als je naar Coos luistertquote:Op donderdag 10 november 2005 18:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...idd...just checked... die is er al bij sedert 2001![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |