Nadal toch. Nadal heeft een enkelblessure.quote:Op maandag 14 november 2005 14:37 schreef suus21 het volgende:
Agassi trekt zich ook al terug...(enkelblessure)
Dit heb ik nog nooit meegemaakt zo'n masters toernooi.
Ik ben beschikbaar voor als er meer mensen uitvallen.quote:Op maandag 14 november 2005 15:42 schreef Mark het volgende:
Tja, 5 van de 8 hebben nu afgezegd / opgegeven. Over een gedevalueerd toernooi gesproken
Het is ook triest voor hem. We zullen hem gaan missen.quote:Op maandag 14 november 2005 16:05 schreef addictivebeat het volgende:
vind het triest voor agassi
[afbeelding]
"Niemand wil mij op deze manier zien tennissen."
![]()
Nee man, gravelbijters op hardcourt banen vind ik altijd wel interresant om te bekijkenquote:Op maandag 14 november 2005 16:32 schreef Butra het volgende:
Kunnen ze niet ff snel een gravelbaantje aanleggen naast die ufo? Krijgen we tenminste nog iets van spektakel.
Coria deed al mee...quote:Op maandag 14 november 2005 17:24 schreef Norrage het volgende:
Jezus, ik kom thuis en lees dit allemaal...WTF echt...Ljubicic gaat de masters winnen nu...En Gaudio wint waarempel omdat er iemand ineens meedoet die nog slechter is
Ja, inderdaad. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Ljubicic is Federers zwaarste tegenstander denk ik.quote:Op maandag 14 november 2005 15:42 schreef Mark het volgende:
Tja, 5 van de 8 hebben nu afgezegd / opgegeven. Over een gedevalueerd toernooi gesproken
Volgens mij zegt 'ie ook vijfquote:Op maandag 14 november 2005 17:33 schreef girllover het volgende:
[..]
Zijn er nu dan al zes die niet (meer) meedoen? Ik tel er vijf: Roddick, Hewitt, Safin, Agassi en Nadal. Of vergeet ik dan iemand?
Oh, sorryquote:Op maandag 14 november 2005 17:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij zegt 'ie ook vijf.
Kost dat allemaal geld?quote:Op maandag 14 november 2005 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Naar de site gaan, rechts staat een schedule. Daar klikken, dan zie je de verschillende kanalen en programma's.
Je kan ook naar SopCast gaan, downloaden en installeren. Dan naar channels op die website, CCTV5 aanklikken en je kan Agassi - Davydenko kijken.
Ja, wat is dat? Van het Challenger-toernooi in Scheveningen?quote:Op maandag 14 november 2005 19:00 schreef mitt het volgende:
Fantastische groep trouwens:
Davydenko
Gaudio
Puerta
Gonzalez
Idd. Het zou de Dutch Open in Amersfoort kunnen zijnquote:Op maandag 14 november 2005 19:00 schreef mitt het volgende:
Fantastische groep trouwens:
Davydenko
Gaudio
Puerta
Gonzalez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |