Als Federer direct zijn eigen niveau kan spelen (geen serieuze tegenstand de laatste paar weken) is er geen concurrent. Dan is Nadal de outsider. Agassi wint te weinig makkelijk, hij pakt de beste.. heeft prachtige slagen. Maar winnen van nummer 30 kost hem net zoveel moeite als winnen van nummer 5. Voor hem is dit toernooi te zwaar.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:06 schreef Leatherface het volgende:
Federer, Nadal en Agassi als grootste kanshebbers, met Ljubicic eventueel als outsider.
En kan dat plaatje niet kleiner?
Dat trucje zijn we inmiddels van hem gewoonquote:Op zondag 13 november 2005 12:52 schreef Norrage het volgende:
ja, stond ook een break achter de 3e set maar Federer zou Federer niet zijn als hij ineens weer bovenaards begon te spelen
Misschien houdt hij er weer mee op als wij het niet steeds gaan melden.quote:Op zondag 13 november 2005 13:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat trucje zijn we inmiddels van hem gewoon
Nalbandian mag het met Ljubicic gaan uitvechten voor de tweede plaats.quote:Op zondag 13 november 2005 21:02 schreef mitt het volgende:
goh, jammer voor Nalbandian.
hopelijk speelt Federer zijn tweede potje tegen Ljubicic, anders heeft hij een weer een oefenwedstrijdje tegen Coria die hem alleen maar meer in het ritme laat komen.
hoe kun je daar de tennis stream vinden?quote:Op zondag 13 november 2005 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
tvmix.net voor eventuele links naar p2p streams.
Naar de site gaan, rechts staat een schedule. Daar klikken, dan zie je de verschillende kanalen en programma's.quote:Op maandag 14 november 2005 12:04 schreef suus21 het volgende:
[..]
hoe kun je daar de tennis stream vinden?
quote:Op maandag 14 november 2005 13:00 schreef zjroentje het volgende:
Zeg BS, doe jij buiten streams kijken nog wat anders eigenlijk?Beetje studeren ofzo?
Geen ideequote:Op maandag 14 november 2005 13:14 schreef suus21 het volgende:
hij geeft een netwerkfout aan heo kan ik dat oplossen
Nadal toch. Nadal heeft een enkelblessure.quote:Op maandag 14 november 2005 14:37 schreef suus21 het volgende:
Agassi trekt zich ook al terug...(enkelblessure)
Dit heb ik nog nooit meegemaakt zo'n masters toernooi.
Ik ben beschikbaar voor als er meer mensen uitvallen.quote:Op maandag 14 november 2005 15:42 schreef Mark het volgende:
Tja, 5 van de 8 hebben nu afgezegd / opgegeven. Over een gedevalueerd toernooi gesproken
Het is ook triest voor hem. We zullen hem gaan missen.quote:Op maandag 14 november 2005 16:05 schreef addictivebeat het volgende:
vind het triest voor agassi
[afbeelding]
"Niemand wil mij op deze manier zien tennissen."
![]()
Nee man, gravelbijters op hardcourt banen vind ik altijd wel interresant om te bekijkenquote:Op maandag 14 november 2005 16:32 schreef Butra het volgende:
Kunnen ze niet ff snel een gravelbaantje aanleggen naast die ufo? Krijgen we tenminste nog iets van spektakel.
Coria deed al mee...quote:Op maandag 14 november 2005 17:24 schreef Norrage het volgende:
Jezus, ik kom thuis en lees dit allemaal...WTF echt...Ljubicic gaat de masters winnen nu...En Gaudio wint waarempel omdat er iemand ineens meedoet die nog slechter is
Ja, inderdaad. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Ljubicic is Federers zwaarste tegenstander denk ik.quote:Op maandag 14 november 2005 15:42 schreef Mark het volgende:
Tja, 5 van de 8 hebben nu afgezegd / opgegeven. Over een gedevalueerd toernooi gesproken
Volgens mij zegt 'ie ook vijfquote:Op maandag 14 november 2005 17:33 schreef girllover het volgende:
[..]
Zijn er nu dan al zes die niet (meer) meedoen? Ik tel er vijf: Roddick, Hewitt, Safin, Agassi en Nadal. Of vergeet ik dan iemand?
Oh, sorryquote:Op maandag 14 november 2005 17:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij zegt 'ie ook vijf.
Kost dat allemaal geld?quote:Op maandag 14 november 2005 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Naar de site gaan, rechts staat een schedule. Daar klikken, dan zie je de verschillende kanalen en programma's.
Je kan ook naar SopCast gaan, downloaden en installeren. Dan naar channels op die website, CCTV5 aanklikken en je kan Agassi - Davydenko kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |