Grommompelgrrmmbmompel kinderachtig ventje grmmompelmompelBAHgrrrrr wat nou stemverstoring, wie verstoort er nouquote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Coos het volgende:
- 2 muizemeis wegen stemverstoring![]()
Shit moet ik weer wijzigen omdat muizemeis Jalla al naar de vergetelheid gestemd had. Dat heeft natuurlijk gevolgen Muis. Hij klopt nu wel![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:00 schreef muizemeis het volgende:
En met ieders welnemen zal ik nog even de goede lijst hier plakken, een ogenblik geduld svp
ah okequote:Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef muizemeis het volgende:
Ow kijk teamlead was me voor, thnx hunnie!!
whaaaaah! chaos en verwarring!!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef teamlead het volgende:
[..]klopte de mijne niet dan?
oke.. haal ik hem weer weg![]()
Hahahahaha oke dan, sfeertje weer helemaal oke hier..quote:
Ik heb niet aan de punten van Scan gezeten lieverdquote:Op woensdag 9 november 2005 17:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zeg schat, dat je je stem wijzigt na een kleine foutmelding mijner zijds is prima hoor, maar Scanman heeft nog steeds twee punten te veel
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
whaaaaah! chaos en verwarring!!
goh, klinkt bekend, voel me alweer helemaal thuis in dit topic
Coosquote:Op woensdag 9 november 2005 18:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb niet aan de punten van Scan gezeten lieverd![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Coos het volgende:
Ik ga stemmen.
M'n tweede stem alweer.![]()
+ 2 teamlead voor alle steminstructies van gisteren![]()
+ 2 Cuall omdat zij zulk zwaar werk heeft en gewoon hoger in de rangorde hoort.
Helaas is die stemming ongeldig omdat hij 2x per dag gestemd heeftquote:Op woensdag 9 november 2005 18:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Coos ik ga steeds meer van je houden
![]()
![]()
Nee hoor ik heb gisteren voor het eerst gestemd. Of gaan we lopen mauwen over net iets vóór- of ná middernacht??quote:Op woensdag 9 november 2005 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Helaas is die stemming ongeldig omdat hij 2x per dag gestemd heeft
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Helaas is die stemming ongeldig omdat hij 2x per dag gestemd heeft
Volgens mij expres om jou te pesten
je hebt gisteren toch ruim voor midernacht gepostquote:Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef Coos het volgende:
Nee hoor ik heb gisteren voor het eerst gestemd. Of gaan we lopen mauwen over net iets vóór- of ná middernacht??![]()
Hij mag sowieso wel uitkijken zo midden in het jachtseizoenquote:
APK!!!!!!!!!!quote:
Je mag ook stemmen als je niet op de lijst staat hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 18:21 schreef Maurisico het volgende:
Maurisico toegevoegd... IK EIS DEELNAME! en mezelf maar even een punt in mijn reet gestopt![]()
Bemoei jij je er niet meequote:Op woensdag 9 november 2005 18:34 schreef sportvlek het volgende:
[..]
je hebt gisteren toch ruim voor midernacht gepost
Weet ik niet meer en ik ga het ook niet opzoeken.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:34 schreef sportvlek het volgende:
[..]
Jij bent hier niet de baasquote:Op woensdag 9 november 2005 18:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Je mag ook stemmen als je niet op de lijst staat hoorof jezelf erbij zetten mag ook.............
maar je mag jezelf geen punten geven.
Je stemmen moet je bovenaan vermelden met een motivatie![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:34 schreef sportvlek het volgende:
[..]
klopt, dat had ik gisteren al gedaan.....maar dor een paar wlide Hummies ben ik vandaag kennelijk op het kleine kamertje van rob gezet.....quote:Op woensdag 9 november 2005 18:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Je mag ook stemmen als je niet op de lijst staat hoorof jezelf erbij zetten mag ook.............
maar je mag jezelf geen punten geven.
Je stemmen moet je bovenaan vermelden met een motivatie![]()
Ik heb net even gekeken, hij heeft gisteren, afgelopen nacht en vanavond gestemd.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
APK!!!!!!!!!!
Moet hij maar beslissen of stemmen na middernacht niet meetellen
Bewijzen graag!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken, hij heeft gisteren, afgelopen nacht en vanavond gestemd.
Laatste stemmen moeten geschrapt worden.![]()
En dat je maar 1x per dag mag stemmen nietquote:Op woensdag 9 november 2005 18:40 schreef cuall het volgende:
[..]
KUN JIJ NIET LEZEN![]()
Dat is al veel eerder afgesproken hoor, ga alles maar eens nalezen![]()
![]()
Dat jij seniel aan het worden bent is niet mijn probleem, ik heb het nagezocht.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken, hij heeft gisteren, afgelopen nacht en vanavond gestemd.
Laatste stemmen moeten geschrapt worden.![]()
Jij moet je niet gek laten maken door een kloonquote:Op woensdag 9 november 2005 18:39 schreef cuall het volgende:
[..]
PC eend kan geen klok kijken
![]()
wat kan die eend nou eigenlijk wel, behalve zich overal mee bemoeien![]()
Ik heb toch al een keer op jou gestemd?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:43 schreef cuall het volgende:
[..]
APK nou had ik eindelijk eens een stem ga jij de boel weer verzieken
![]()
kale bemoeial, als je hem echt nodig hebt dan is hij er niet en als je hem kunt missen als kiespijn komt hij snel binnen lopen![]()
Jawohl!!!!quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 02:28 schreef Coos het volgende:
Mijn eerste echte officiële stem.
Scanman +2 voor zijn bijzonder gewaardeerde bijdrage zowel in bitchfights en pics.
Gert -2 omdat dat gewoon zo hoort.
Lekkersimpel mag van mij ook wel moven-2
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Coos het volgende:
Ik ga stemmen.
M'n tweede stem alweer.![]()
+ 2 teamlead voor alle steminstructies van gisteren![]()
+ 2 Cuall omdat zij zulk zwaar werk heeft en gewoon hoger in de rangorde hoort.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat je maar 1x per dag mag stemmen niet
In jou versie heb ik al drie keer gestemd. Gisteren, vannacht en vandaag.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jij seniel aan het worden bent is niet mijn probleem, ik heb het nagezocht.
Terechtquote:Op woensdag 9 november 2005 18:21 schreef Maurisico het volgende:
De juiste lijst zou moeten zijn:
<..>
punten van scanman gecorrigeerd en Maurisico toegevoegd... IK EIS DEELNAME! en mezelf maar even een punt in mijn reet gestopt![]()
Die van 19.52 telde niet!!! Lees de posts van daarna maar even door.quote:
1 x stemmen tussen 0.00u en 23.59uquote:Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef Coos het volgende:
[..]
In jou versie heb ik al drie keer gestemd. Gisteren, vannacht en vandaag.![]()
Boven mijn stem van vandaag staat duiidelijk de 2e keer stemmen!!!![]()
En of dat nu net voor middernacht of er net na was is geen punt toch als ik verder vandaag niet stem.
*hoop aantekeningen maakt![]()
Opa, het is echt heel simpel: een dag loopt van 0:00 tot 0:00quote:Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef Coos het volgende:
[..]
In jou versie heb ik al drie keer gestemd. Gisteren, vannacht en vandaag.![]()
Boven mijn stem van vandaag staat duiidelijk de 2e keer stemmen!!!![]()
En of dat nu net voor middernacht of er net na was is geen punt toch als ik verder vandaag niet stem.
*hoop aantekeningen maakt![]()
Ordnung Muss Sein.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ga jij je er nou ook al mee bemoeien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ordnung Muss Sein.![]()
[afbeelding]
.............................................[afbeelding]....................................
Tuurlijk, ouwe. Je toont karakter hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:01 schreef Coos het volgende:
Tussen zulke mierenneukers stemmen?![]()
APK lijkt mij ook iemand die uit eigenbelang de al 600 jaar oude regels van monopoly manipuleert om er zelf beter van te worden!!![]()
Gert, morgen mag ik weer stemmen en dan krijg jij er van mij gewoon -2 omdat je weer opa tegen me zei.En Gert wegens stembeinvloeding van jou ben ik wel verplicht om APK te ontzien.
![]()
Daar heb je een punt!!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Je schijt gewoon in je broek voor die kale.![]()
Nou begin maar vast te typen dan, ben je om twaalf uur wel klaar met je lijstje.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar heb je een punt!!![]()
Maar als je die punt beetpakt en probeert op te tillen zul je zien dat je alleen stof overhoud.![]()
Vulture je speelt met vuur vriend! Ik ben geen nieuwkomer op deze lijst: want gisteren al aanwezig, alleen op vage wijze verdwenen!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Mijn stemmen voor deze ronde:
Lovebear ++ De liefste en leukste user van het BB-forum![]()
![]()
![]()
Snaptnix ++ Mijn polonaisemaatje
Maurisicio -- Nieuwkomers die gelijk op zichzelf stemmen (heb ook gelijk dat zelftoegekende punt gecorrigeerd![]()
Ik voel een Menno/Rob conflictje opkomen tussen ons...quote:Op woensdag 9 november 2005 19:12 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Vulture je speelt met vuur vriend! Ik ben geen nieuwkomer op deze lijst: want gisteren al aanwezig, alleen op vage wijze verdwenen!
Ach, je stemt op mij, dus ik besta!![]()
![]()
![]()
Is het nou zo moeilijk je ongelijk toe te geven?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:49 schreef cuall het volgende:
[..]
daar sloeg mijn reactie niet op
![]()
oh wat kan die PC eend vermoeiend zijn![]()
Allebei op de bank dan! Wie wil jij zijn? Menno of Rob? Diegene die morgen het huis verlaat, verlaat ook dit spel, deal?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voel een Menno/Rob conflictje opkomen tussen ons...![]()
dan ben ik Menno! it's a deal!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:30 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Allebei op de bank dan! Wie wil jij zijn? Menno of Rob? Diegene die morgen het huis verlaat, verlaat ook dit spel, deal?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan ben ik Menno! it's a deal!
Bedoelde hem anders als dat het er stond, daar kwam ik na nog eens overlezen achter. daarom heb ik 'm ge-edit hoor lieverd.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
Maurisico++ Humor, en onterecht genaaid door een kutnewbie.
Peter6000++ Ondanks schijnbaar onoverbrugbare achterstand toch goed teruggekomen.
Snaptnix-- Die edit hierboven was nèt te laat.
Sorry, dat had ik duidelijker moeten motiveren ja, die minpunten waren ook voor wat er overbleef na de edit.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:17 schreef Snaptnix het volgende:
Bedoelde hem anders als dat het er stond, daar kwam ik na nog eens overlezen achter. daarom heb ik 'm ge-edit hoor lieverd.
Maar never mind. Zat toch al te wachten op je -- punten![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sorry, dat had ik duidelijker moeten motiveren ja, die minpunten waren ook voor wat er overbleef na de edit.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:28 schreef muizemeis het volgende:
Ik lach me echt een breuk hier!!![]()
![]()
Coos, als ik me niet vergis zijn ergens gisteravond jouw stemmen, van 19uurzoveel, gecorrigeerd door iemand
Dus dan telden ze wel, dus telden je stemmen van vannacht als je stemmen van vandaag, en telden je stemmen van zonet dus níet!!
Joepie, mag ik weer 2 omhoog![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij was het enige verkeerde aan Coos zn stemmen dat hij maar 1 punt had gegeven. Dat was bij deze gewijzigd volgens mijquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:09 schreef Snaptnix het volgende:
teamlead ++ ben ik het vaak mee eens. en heeft limburgs accenterg lachen, gewoon een toppertje
![]()
TheVulture ++ weet tenminste hoe de polonaise gelopen moet worden![]()
Yantjes -- Beste Yantjes zoals je ziet ben je niet geliefd en daarom is het bijna tijd voor een exit, je mag nog 1 ding zeggen voor we je naam op de schoothoop gooien. zal zeggen veel plezier nog tot ooit![]()
Scanman: 41 (1 extra erbij ter verbetering van stemmen van Coos)
Flugeltje: 33
Lovebear: 31
Snaptnix: 31
Pinball: 31
APK: 31
CartWOman: 29
Isabeau: 29
Gert: 29
teamlead: 29
versabommie: 27
PC eend: 27
Kribbet: 27
Muizemeis: 27
Thevulture: 27
Petitdali: 25
Eborn: 25
Milagro: 25
WickedAngel: 23
Arcee: 23
Sanne: 23
PeterV: 23
Peter6000: 21 (1 extra eraf ter verbetering van stemmen van Coos)
Latevogel:21
Coos: 21
Bus Watcher: 21
Delta: 21
Supermom: 21
Cynix ® : 21
ChantalC: 21
Falco: 21
Style: 21
Jappie: 21
Kleintje: 21
trevanian: 21
BlaBlub: 21
Day: 21
Avonne: 19
Bep: 19
Bong4002: 19
Zw0rld: 19
Foreverblue: 19
Demins: 19
Cuall: 19
sportvlek: 17
BBScanner: 17
Kolomo: 17
Luciano: 15
Shirley: 15
BorTheWolf 15
Ferdii: 15
Djoj: 15
Loedertje: 13
Zoalshetis: 9
LekkerSimpel: 7
Yantjes 5
Jalla: 3
Jappie's lijst is DE lijst vanaf nu.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef cuall het volgende:
APK los het ff op, jij wilde toch zo nodig de leiding![]()
1 punt mag ook, boeiuh.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:43 schreef muizemeis het volgende:
Volgens mij was het enige verkeerde aan Coos zn stemmen dat hij maar 1 punt had gegeven. Dat was bij deze gewijzigd volgens mij
1 punt, 2 puntenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:44 schreef APK het volgende:
[..]
1 punt mag ook, boeiuh.![]()
Jappie's lijst.![]()
het is gecorrigeerd, tochquote:
Bedoel je mij Pinballquote:Op woensdag 9 november 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
Maurisico++ Humor, en onterecht genaaid door een kutnewbie.
niet echt, maar maakt niet uit... we zouden geen chaos in dit topic willen...quote:Op woensdag 9 november 2005 20:49 schreef APK het volgende:
[..]
het is gecorrigeerd, toch
Lieve jongens en meisjes, hou nou effe op met die chaos!![]()
van wie heb jij 5000 stemmen gekregenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bedoel je mij Pinball![]()
Met bijna 5000 stemmen wilde ik mezelf toch geen newbie noemen![]()
maar nomineren was nog nooit zo simpel morgen
Ik bedoelde postsquote:Op woensdag 9 november 2005 20:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
van wie heb jij 5000 stemmen gekregen![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:53 schreef muizemeis het volgende:
van wie heb jij 5000 stemmen gekregen![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:26 schreef Snaptnix het volgende:
Tja The Vulture moet gewoon blijven, met wie moet ik anders de polonaise lopen.
Doe lekker mee.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:06 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vind dit topic stukken leuker dan de slowchat, net even helemaal doorgelezen en me een breuk gelachen...geweldig!![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:05 schreef cuall het volgende:
M-en-A ++ Ik voeg haar aan de lijst toe, ze is een topper voor het forum met haar streamverslagen(dus als start 17 punten en 2 erbij van mij)
![]()
Ik zal eerst even de regels doorlezen, anders gaan er weer een heleboel mensen "naar" tegen me doen...quote:
Alles mag!quote:Op woensdag 9 november 2005 21:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat wilde ik ook doen... maar dacht dat we niet meer mochten toevoegen...
nomineren is nog nooit zo makkelijk geweestquote:
ssssssst, jij bent veel te snelquote:
Trouwens, ik heb mijzelf niet aangemeld en kan dus 17 punten aan mijn totaal toevoegenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:23 schreef APK het volgende:
[..]
Alles mag!![]()
Behalve 2x per dag stemmen, Coos.![]()
"naar"doenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zal eerst even de regels doorlezen, anders gaan er weer een heleboel mensen "naar" tegen me doen...![]()
Als jij dat kunt aantonen ga ik daar helemaal in mee.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:27 schreef Coos het volgende:
Trouwens, ik heb mijzelf niet aangemeld en kan dus 17 punten aan mijn totaal toevoegen![]()
Je krijgt er iig twee van mij na twaalf uur, dus daar kom je vanzelfquote:Op woensdag 9 november 2005 21:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb mijzelf niet aangemeld en kan dus 17 punten aan mijn totaal toevoegen![]()
Dus ik sta nu boven Scanman![]()
Ik heb mezelf ook niet aangemeld, krijg ik er dan ook 17 punten bijquote:Op woensdag 9 november 2005 21:29 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij dat kunt aantonen ga ik daar helemaal in mee.
Zoeken maar.![]()
*meldt zich ookt*quote:Op woensdag 9 november 2005 21:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook niet aangemeld, krijg ik er dan ook 17 punten bij![]()
![]()
Mag het APK![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
BTW zijn we oa cuall niet vergeten?
Zie je wel APKquote:
Nee, dat geldt alleen voor Coos.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:31 schreef cuall het volgende:
Ik heb mezelf ook niet aangemeld, krijg ik er dan ook 17 punten bij![]()
![]()
Mag het APK![]()
![]()
![]()
Ik had al een beetje spijt van die formulering, dat 'kutnewbie' klinkt veel lomper dan het bedoeld is. Had een smiley bijgemoeten of een kut eraf.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Bedoel je mij Pinball![]()
Met bijna 5000 posts wilde ik mezelf toch geen newbie noemen![]()
maar nomineren was nog nooit zo simpel morgen
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:29 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij dat kunt aantonen ga ik daar helemaal in mee.
Zoeken maar.![]()
Ik heb effe de honeurs voor Coos waargenomenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:11 schreef cuall het volgende:
Coos ++ => Die zijn jullie allemaal vergeten![]()
Jappie ++ => Heeft eindelijk zijn avatar weerr op orde![]()
APK -- => Daar had ik nog een appeltje mee te schillen![]()
ik wil een live nominatiequote:
Pas jij hem effe aan dan als bingomasterquote:
Regel 12!!!!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
Ik heb hem namelijkzelf toegevoegddus hebben we dus eigenlijk allebei 17 punten verdient
![]()
![]()
*proest*quote:Op woensdag 9 november 2005 21:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik had al een beetje spijt van die formulering, dat 'kutnewbie' klinkt veel lomper dan het bedoeld is. Had een smiley bijgemoeten of een kut eraf.
Maar dat newbie blijft natuurlijk staan ja.![]()
Geef mij nou gewoon de betreffende post, dan krijg jij 17 punten erbij, suffequote:Op woensdag 9 november 2005 21:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Pas jij hem effe aan dan als bingomaster![]()
Al die moeite gaat je wel wat kosten hoor Coosquote:Op woensdag 9 november 2005 21:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Pas jij hem effe aan dan als bingomaster![]()
Ik heb mezelf ook niet toegevoegdquote:Op woensdag 9 november 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
Ik heb effe de honeurs voor Coos waargenomen![]()
Survival Game - De Users #2 - Chaos en verwarring.
Ik heb hem namelijkzelf toegevoegddus hebben we dus eigenlijk allebei 17 punten verdient
![]()
![]()
Hier een aantal postjes boven heb ik het al neergezetquote:Op woensdag 9 november 2005 21:49 schreef APK het volgende:
[..]
Geef mij nou gewoon de betreffende post, dan krijg jij 17 punten erbij, suffe![]()
Welnee!! Voor die 2 punten die ik morgen nog heb te vergeven verraad hij zijn hele familie.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Al die moeite gaat je wel wat kosten hoor Coos, dat snap je natuurlijk wel
![]()
De bingomaster leest Oost Indisch.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook niet toegevoegd
dat zijn er volgens mij maar weinig, maar om de chaos compleet te maken...
Dan krijgt dus bijna iedereen er 17 punten bij!!
Lijkt mij een slecht plan.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
Zullen we onze krachten bundelen en hem dan maar eens stevig te grazen nemen![]()
Deze mensen waaronder ik zijn door Lovebear aangemeld... wij verdienen dus allemaal 17 pntquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:26 schreef lovebear het volgende:
Muizemeis
Thevulture
versabommie
supermom
snaptnix
day
Bong4002
falco
lovebear
(leuk om mee te doen zeg goed idee)
zo weer paar voor lijstje haal m maar weg als je klaar ben
Weekopdracht wederom mislukt.quote:
ik voel aankomen dat ik zwáár te weinig -- puntjes heb weg te gevenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Muizemeis het is niet eerlijk, maar ja het is en blijft APK, die bepaald de regels
![]()
Zullen we onze krachten bundelen en hem dan maar eens stevig te grazen nemen![]()
Liev van Lovebear.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Deze mensen waaronder ik zijn door Lovebear aangemeld... wij verdienen dus allemaal 17 pnt
Mensen diezichzelf aanprijzen omdat anderen hen aanprezen -17 punten... regel 13??quote:Op woensdag 9 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deze mensen waaronder ik zijn door Lovebear aangemeld... wij verdienen dus allemaal 17 pnt
dat klopt, nu moet jij ook lief doen...quote:
mensen die zichzelf punten geven zouden helemaal stil moeten zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 22:00 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Mensen diezichzelf aanprijzen omdat anderen hen aanprezen -17 punten... regel 13??![]()
Effe uit de lijst wegwerken. Hoppa naar Jalla, LekkerSimpel en Yantjes.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo zou Nathalie een miss verkiezing organiseren om zelf de winnares te zijn. Zoiets voel ik bij APK ook.
Loop jij de verkeerde post te quoten, of had ik het gewoon niet tegen jou?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:49 schreef muizemeis het volgende:
*proest*
net zomin als jij babe![]()
maar maakt niet uit, je kent me duidelijk nog niet goed genoeg....
kan ik je uitnodigen voor een persoonlijk 1 op 1 gesprekje in de jacuzzi??![]()
Vanaf 11 december draag ik de leiding over dit topic idd over aan een vrouw.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:01 schreef cuall het volgende:
Wij hanteren andere regels....vrouwenregels![]()
![]()
klets maar raak Menno, met mijn kunstbeen geef ik je morgen de laatste schop het huis uit!quote:Op woensdag 9 november 2005 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mensen die zichzelf punten geven zouden helemaal stil moeten zijn![]()
![]()
Ik denk dat je de diepere zin niet begrijpt.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:03 schreef teamlead het volgende:
[..]dat lijkt niet echt te lukken dan
net zo naief als de echte Robquote:Op woensdag 9 november 2005 22:07 schreef Maurisico het volgende:
[..]
klets maar raak Menno, met mijn kunstbeen geef ik je morgen de laatste schop het huis uit!![]()
Coos begint zijn eigen grappen uit te leggenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat je de diepere zin niet begrijpt.
Nathalie, lees APK, zal door malversatie, manipulatie en desnoods moord, hun door henzelf uitgeschreven verheerlijkingsmomentje altijd zelf winnen.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:09 schreef Coos het volgende:
Nathalie, lees APK, zal door malversatie, manipulatie en desnoods moord, hun door henzelf uitgeschreven verheerlijkingsmomentje altijd zelf winnen.![]()
Een vrouw met ballenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
Vanaf 11 december draag ik de leiding over dit topic idd over aan een vrouw.
Misschien een goed idee dat jij een topic opent om vrouwen voor te dragen?quote:
Hee Lovebear, heb je al gestemd vandaag?quote:
Grappen???quote:Op woensdag 9 november 2005 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos begint zijn eigen grappen uit te leggen
Ik begrijp er geen reet vanquote:Op woensdag 9 november 2005 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Grappen???![]()
Ik ben doodserieus!! Er is mij vandaag een stemming door mijn neus geboord door die kale terwijl hij van mij niets te duchten had.![]()
Nee ik voel aankomen dat APK alle zorgvuldig opgebouwde goodwill hier in één ondoordacht moment verspeeld.![]()
Een toppic om vrouwen voor te dragen om leiding te nemen/gevenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien een goed idee dat jij een topic opent om vrouwen voor te dragen?![]()
Nee moet nog ben net pas thuisquote:Op woensdag 9 november 2005 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hee Lovebear, heb je al gestemd vandaag?
Welke regel is dat en waar heb je hem gevondenquote:
Je begrijpt het niet, muts.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:18 schreef Coos het volgende:
Nee ik voel aankomen dat APK alle zorgvuldig opgebouwde goodwill hier in één ondoordacht moment verspeeld.![]()
Lijkt me een strak planquote:Op woensdag 9 november 2005 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
Vanaf 11 december draag ik de leiding over dit topic idd over aan een vrouw.
Er staat geen SC in de titel dus dan ist geen SCquote:Op woensdag 9 november 2005 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welke regel is dat en waar heb je hem gevonden
Dan moeten alle vrouwen in 1 toppic staan en iedereen kan dan stemmen wie die leiding mag nemenquote:
graag gedaan, pik.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welke regel is dat en waar heb je hem gevonden
Uit de FAQ.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:30 schreef Sanne het volgende:
Welkom in het Big Brother 5 forum!
De FAQ en Policy van Fok! zijn hier van toepassing.
[afbeelding] Het openen van en posten in topics
Je mag hier topics openen, zolang ze maar met Big Brother te maken hebben. Maar kijk voordat je iets post wel even of er niet al een topic bestaat met hetzelfde onderwerp. Sluit daar dan bij aan. Dubbele topics worden in principe gesloten. Reageer ontopic, (slow)chatten kan je in het slowchattopic. Je post kan ge-edit of verwijderd worden in sommige gevallen.
Misschien een goed idee dat jij de sollicitatiefoto's openbaar maakt?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:17 schreef APK het volgende:
Misschien een goed idee dat jij een topic opent om vrouwen voor te dragen?![]()
Jij bent niet goed bij je hoofd jij!! Je hebt juist een keer extra mogen stemmen van APKquote:Op woensdag 9 november 2005 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Grappen???![]()
Ik ben doodserieus!! Er is mij vandaag een stemming door mijn neus geboord door die kale terwijl hij van mij niets te duchten had.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef lovebear het volgende:
Dan moeten alle vrouwen in 1 toppic staan en iedereen kan dan stemmen wie die leiding mag nemen![]()
Stoute kloon!quote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef doka het volgende:
Uit de FAQ.
Maar Sanne is geen mod meer dus telt het misschien niet meer
Ik zie een opening hier!quote:Op woensdag 9 november 2005 22:39 schreef Pinball het volgende:
Misschien een goed idee dat jij de sollicitatiefoto's openbaar maakt?![]()
Tuurlijk een appart toppic, gaan we niet hier doen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Maar wel een appart toppic.
Nu nog niet lijkt mij, even kijken hoe de dames reageren.
Verkeerde oog.quote:
Pas op BlaBlub dat gaat je anders punten kostenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Er staat geen SC in de titel dus dan ist geen SC![]()
Zeg eendje mods hebben ook rechten hier.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:50 schreef PC eend het volgende:
Alle regelneukers lopen achter, mods hebben hier geen rechten
Wat denk je moet ik mijn tieten in de strijd werpen?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef APK het volgende:
[..]
graag gedaan, pik.![]()
Maar euh, start jouw lobby nu. Er liggen vast een zooi kenau's op de loer.![]()
Is dit een bedreiging?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Pas op BlaBlub dat gaat je anders punten kosten![]()
Noobquote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg eendje mods hebben ook rechten hier.
Ze halen ook gescheld en zo weg, En mogen meestemmen.
Dus rechten hebben ze zekers wel![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat denk je moet ik mijn tieten in de strijd werpen?![]()
Als je denkt dat het punten oplevert:quote:Op woensdag 9 november 2005 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat denk je moet ik mijn tieten in de strijd werpen?![]()
Neuh.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef lovebear het volgende:
Zeg eendje mods hebben ook rechten hier.
Daar mailen CartWOman en ik momenteel nog even over.quote:Ze halen ook gescheld en zo weg, En mogen meestemmen.
Dus rechten hebben ze zekers wel![]()
Ik wil graag een vertaling van bovenstaande quote aanvragenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuall dreig nooit ze brangt alles in de prakteik![]()
Zo bijdehandquote:Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef Pinball het volgende:
Bij het volgende tupac "Servival Contest" in plaats van "Game" svp!
Dan staat er tenminste "SC" in de titel.![]()
W acht met smartquote:Op woensdag 9 november 2005 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.
[..]
Daar mailen CartWOman en ik momenteel nog even over.
Ik vind dat zij zich met haar mooie smoeltje toch echt even niet met mijn topic moet bemoeien.
Uitslag volgt later.
Vertaling staat in het woordenboekquote:Op woensdag 9 november 2005 23:15 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik wil graag een vertaling van bovenstaande quote aanvragen
00.00u.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Gaan er ook nog mensen stemmen of blijft het bij geneuzel?
Dus je kent het concept van een woordenboek wèl?quote:
Tssquote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef teamlead het volgende:
lovebear neemt nogal de tijd zeg....
Een kwartier over doen, maar geen tijd om een punt te zetten.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:30 schreef lovebear het volgende:
Teamlead++ naam troetelbeertje maakt me week
The vulture++Gewoon lief en goedmakertje omdat ik gister eng was
Pinball-- Tja moest gewoon Pinball
maar als ik dan het resultaat zie, was dat het wachten wel waardquote:
Thanks voor je punten, je bent een schat en ik vond je niet eng hoorquote:
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2005 23:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus je kent het concept van een woordenboek wèl?
Ja shit gelijk gedaanquote:Op woensdag 9 november 2005 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks voor je punten, je bent een schat en ik vond je niet eng hoor![]()
![]()
![]()
Maar je hebt de punten nog niet bijgeschreven in de lijst... ik heb er nog steeds 27![]()
quote:
Ja sorry hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een kwartier over doen, maar geen tijd om een punt te zetten.
doe es aardig tegen Lovebearquote:Op woensdag 9 november 2005 23:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus dáár was ze een kwartier niet mee bezig.
Had 'm al gezien hoorquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuall dreig nooit ze brangt alles in de prakteik![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef Pinball het volgende:
Bij het volgende tupac "Servival Contest" in plaats van "Game" svp!
Dan staat er tenminste "SC" in de titel.![]()
Sorry, ik kan er ook niets aan doen dat elke post van haar smeekt om een belediging.quote:
en dan vergeten om die punten echt te tellen.quote:.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef APK het volgende:
cuall is vanaf nu tot morgenochtend 11.00u de baas, ik ga bijna slapen.
KAN JE LEZEN Pinballquote:Op woensdag 9 november 2005 23:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er ook niets aan doen dat elke post van haar smeekt om een belediging.![]()
Kom op, een kwartier bezig zijn om bij jou en snaptnix de totaal onverwachte veren in te brengen, een uitgebreide toelichting voor mijn minpunten te tiepen:
[..]
en dan vergeten om die punten echt te tellen.Dat is toch hilarisch.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er ook niets aan doen dat elke post van haar smeekt om een belediging.![]()
Kom op, een kwartier bezig zijn om bij jou en snaptnix de totaal onverwachte veren in te brengen, een uitgebreide toelichting voor mijn minpunten te tiepen:
[..]
en dan vergeten om die punten echt te tellen.Dat is toch hilarisch.
cuall mag deze twist oplossen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
KAN JE LEZEN Pinball
het was thevulture en teamlead.
En ik steek nooit veren in iemands reet.
Laat ik wel aan iemand anders over
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Meid laat je niet opnaaien door Pinball, met zijn gekke Mijter opquote:Op woensdag 9 november 2005 23:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
KAN JE LEZEN Pinball
Nix, sorry, geedit.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
wat heb ik er nu weer mee te maken zeg
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Meid laat je niet opnaaien door Pinball, met zijn gekke Mijter op![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:57 schreef Pinball het volgende:
Nix, sorry, geedit.
Ik weet niet wat me bezielde, daar moest natuurlijk teamlead staan.
Nix hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
wat heb ik er nu weer mee te maken zeg
![]()
Ik was al bezig en jij zou oprotten naar je bedquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Schint dat ik veren in je reet stop![]()
Meid?? Pffttt, effe snel profiel gekeken, maar ik dacht dat lovebear een man wasquote:Op woensdag 9 november 2005 23:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Meid laat je niet opnaaien door Pinball, met zijn gekke Mijter op![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nix, sorry, geedit.
Ik weet niet wat me bezielde, daar moest natuurlijk teamlead staan.
Dat mag dus nietquote:Op donderdag 10 november 2005 00:01 schreef latevogel het volgende:
scanman ++ blijft een toffe kerel
M-en-A ++ Top streamverslagen etc.
Lekker simpel -- hou ik het ff lekker ook simpel
Scanman: 43
Flugeltje: 35
teamlead: 35
Isabeau: 33
Lovebear: 33
CartWOman: 33
APK: 33
Pinball: 33
Snaptnix: 31
Thevulture: 29
Gert: 29
Jappie: 29
Kribbet: 29
Sanne: 27
PC eend: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
Muizemeis: 25
Milagro: 27
Petitdali: 25
trevanian: 23
Kleintje: 23
Coos: 23
Latevogel:23
Cynix ® : 23
Arcee: 23
PeterV: 23
WickedAngel: 23
versabommie: 23
Day: 21
Bus Watcher: 21
Delta: 21
Supermom: 21
ChantalC: 21
Falco: 21
Style: 21
BlaBlub: 21
Peter6000: 21
M-en-A: 23
Bep: 19
Bong4002: 19
Zw0rld: 19
Foreverblue: 19
Demins: 19
MAURISICO 18
BBScanner: 17
Kolomo: 17
sportvlek: 15
Cuall: 15
BorTheWolf 15
Ferdii: 15
Djoj: 15
Shirley: 13
Loedertje: 13
Luciano: 11
Zoalshetis: 5
LekkerSimpel:1
Ja van mij mag jij, laat Peter6000 nog maar even wachtenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Meid?? Pffttt, effe snel profiel gekeken, maar ik dacht dat lovebear een man was![]()
![]()
Nu moet de hele stemming van afgelopen nacht zeker overnieuw!!!![]()
Het is nu 00.01, mag ik nu stemmen??![]()
Zó Late vogel dat valt me tegen van je dat je mij geen punten hebt gegeven!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:01 schreef latevogel het volgende:
scanman ++ blijft een toffe kerel
M-en-A ++ Top streamverslagen etc.
Lekker simpel -- hou ik het ff lekker ook simpel
lijst...
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja van mij mag jij, laat Peter6000 nog maar even wachten![]()
![]()
Wat mag niet kluivenduiker??quote:
Dus jij vond het niet hilarisch, begrijp ik?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:52 schreef lovebear het volgende:
KAN JE LEZEN Pinball
Teamlead is nog bezig met stemmenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:04 schreef latevogel het volgende:
en waarom niet?
jij bent komt morgenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Zó Late vogel dat valt me tegen van je dat je mij geen punten hebt gegeven!!!![]()
*aantekening maakt![]()
Ben jij mijn assistent, dat heb ik helemaal niet gevraagd andersquote:Op donderdag 10 november 2005 00:02 schreef Pinball het volgende:
Gaat wel goed zo hè, met stemmen. Een stuk beter nu.
Zelfs zonder dat ik mijn 'kontje' moet laten zien??quote:
sorry volgens mij las ik weer eens te snelquote:Op donderdag 10 november 2005 00:05 schreef lovebear het volgende:
Zeg late vogel je heb niet aangekondigd dat je ging stemmen Foei
Ni echt neequote:Op donderdag 10 november 2005 00:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus jij vond het niet hilarisch, begrijp ik?![]()
Wil jij je er ook even niet mee bemoeien, IK ben de baasquote:Op donderdag 10 november 2005 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Teamlead is nog bezig met stemmen
Van hartequote:Op donderdag 10 november 2005 00:06 schreef Maurisico het volgende:
[arceemode]Wisten jullie dat Maurisico in deze lijst de enige is met een even aantal punten?[/arceemode]
met kontje wordt ++ anders wordt het toch min denk ikquote:Op donderdag 10 november 2005 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Zelfs zonder dat ik mijn 'kontje' moet laten zien??![]()
Teamlead en lovebear, Vulture, Coos vraagt of jullie vast stemmenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef Coos het volgende:
Wat een gekut zeg!!!
En als ik dan over een uurtje stem dan zal ik morgen wel weer horen dat het niet geldig is!!
Ik wacht nog even tot alle kanslozen hun stem hebben uitgebracht.![]()
Even op toestemming van Cuall wachten jâh!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef Maurisico het volgende:
Ik ga ook even stemmen! Tis weer over 12-even dus we mogen weer!
Zeg hallo begin jij nu ook alquote:Op donderdag 10 november 2005 00:11 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Teamlead en lovebear, Vulture, Coos vraagt of jullie vast stemmen![]()
quote:
cuall "the almighty"quote:Op donderdag 10 november 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Alles onder controle hoor
, ze zitten hier gewoon voor te dringen, gaan voor hun beurt
![]()
Maar goed dat ik er ben![]()
eindelijk krijg ik de erkenning waar ik recht op hebquote:Op donderdag 10 november 2005 00:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall "the almighty"![]()
![]()
Schepper van orde in de chaos![]()
Wat cuall de baasquote:Op donderdag 10 november 2005 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Even op toestemming van Cuall wachten jâh!!!![]()
Ja dat kan je niet hebben hé eendjequote:Op donderdag 10 november 2005 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat cuall de baas![]()
![]()
![]()
![]()
I demand a total recount no matter what
Ik laat me niet dwingenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
Coos Jij bent nu
Cuall is de baas, wat er ook gebeurd.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat cuall de baas![]()
![]()
![]()
![]()
I demand a total recount no matter what
Hahaha eendje zei ik net ookquote:Op donderdag 10 november 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat kan je niet hebben hé eendje![]()
zo'n heavy job wordt niet aan iedereen toevertrouwd
ik speel nooit vals rottig eendekuiken
Oh krijgen we dat weer,quote:Op donderdag 10 november 2005 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik laat me niet dwingen![]()
Straks, als ik er tenminste nog zin in heb.
Ik heb nu meer minpunten te verdelen dan ik mag.
Dus ik ga nog even denken en kunnen al die stem adhd-ers eerst.![]()
quote:
begint het te werken?quote:
Zal ik de 'regels' effe overnemen schat??quote:
ik ben voorquote:Op donderdag 10 november 2005 00:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal ik de 'regels' effe overnemen schat??![]()
Wil jij de eertse 2 weken opteren uit dit topic!!quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoop niet dat je inmiddels de regels kent![]()
Ik was nog bezigquote:
Rustig Coos, ik was nou eenmaal de TS van dit topic.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:41 schreef Coos het volgende:
Wil jij de eertse 2 weken opteren uit dit topic!!![]()
In één week 88 keer stemmen en dan de dienst uit gaan lopen maken???![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Start zelf ook een topic, dan mag jij de regels bepalen! uitbesteden![]()
Zow APK ben je een btje op dreefquote:Op donderdag 10 november 2005 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Rustig Coos, ik was nou eenmaal de TS van dit topic.
Dan ben je (een beetje) de baas.
Start zelf ook een topic, dan mag jij de regels bepalen!![]()
Jezus man, wat blijft zoiets lang bij jou hangen!!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:45 schreef APK het volgende:
-- Lekker simpel. Hoe weet jij nou dat mijn moeder een hoer is
LekkerSimpel. Weg wegens doodsbedreigingen etc.![]()
Waar was jij bezig danquote:Op donderdag 10 november 2005 00:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was nog bezig
wacht ff en pas het ff aan![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Meer als een kwartier geleden, en zhij zei wat over mij en mijn veren![]()
Sorry editte hem alquote:Op donderdag 10 november 2005 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
volgens mij ben je een beetje in de war.
Ik dacht dat wij elders in gesprek warenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Jezus man, wat blijft zoiets lang bij jou hangen!!![]()
Een openbaar forum met voor elk wat wils past zich niet aan jou mores aan.
Dit is weken geleden joh APK.
Neem je pillen.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
En ik ga hier dus NIET stemmen.
Wacht maar tot je morgen wakker wordt.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
En ik ga hier dus NIET stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |