Zou zoiets nog kunnen denk je?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:00 schreef BaraCuda het volgende:
Kan prima met de juiste pluggen.
Zolang je hem strak tegen de muur doet, niet met een afstandbeugel of iets dergelijks.
Bij mij op het werk hangen we dat spul regelmatig aan gipswanden.
Wij hebben er speciale metalen pluggen voor die je met een speciale tang aan moet trekken.
is heel erg stevig!
Wat voor maat scherm komt eraan te hangen?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:05 schreef dnzl het volgende:
[..]
Zou zoiets nog kunnen denk je?
[afbeelding]
Of valt die ook al onder afstandbeugels.
Het gaat om een 19" (48cm) scherm van 9,7 kg.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat voor maat scherm komt eraan te hangen?
We hebben laatst een 26" scherm aan een afstandbeugel gehangen. Maar die kun je dan echt 40cm naar voor trekken. Liever doe ik dat niet maarja.
En 50 inch plasmaschermen hangen we ook gewoon aan gips met die juiste pluggen.
Zolang ze redelijk strak tegen de muur zitten is het geen probleem. Die beugel van jou ziet er wel ok uit wat dat betreft.
Edit: Enige probleem is dat je denk ik in de huis/tuin/keuken praxis die pluggen + tang die ik bedoel niet kan krijgen.
Wat je zoekt zijn holle wand ankers. Deze zijn speciaal bedoeld om een groot gewicht aan holle gipswanden te hangen.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef dnzl het volgende:
[..]
Het gaat om een 19" (48cm) scherm van 9,7 kg.
Kun je eens laten zien om welke pluggen het gaat?
wat bemeall zegtquote:Op woensdag 9 november 2005 19:05 schreef bemeall het volgende:
Wat je ook kunt doen om het gewicht te verdelen is eerst een stuk plaatmateriaal (bv een reststuk MDF) tegen de wand schroeven (eventueel ook met de hollewandpluggen).
Daarna de tv tegen het stuk plaat bevestigen
aan 3 hollewand pluggen (paraplutjes) van metaalquote:Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef dnzl het volgende:
[..]
Het gaat om een 19" (48cm) scherm van 9,7 kg.
Kun je eens laten zien om welke pluggen het gaat?
niet eventueel maar DOENquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |