van santanaquote:Op woensdag 28 december 2005 18:18 schreef P8 het volgende:
die gast die aan het zingen was:
marina marina marina, marina marina de mix (ofwel marinade-mix) zicht,
en niet marina de wit
ik snapte em ook al niet toen![]()
Rocco Granata.quote:
Basisschool handschrift, geen naam van de basisschool.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat was de naam van de basisschool?
Oh, lekker duidelijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:38 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Basisschool handschrift, geen naam van de basisschool.
Ik begreep het pas toen je het uitlegde.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:42 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Iets voor "Dingen die je pas na 5 minuten begrepen hebt"
wat snelquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:22 schreef -AnneX- het volgende:
ik kom er net pas achter dat madonna der leuke melodietje van hung up gejat heeft van Abba
En Nieuw-Zeeland dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik dacht vroeger toen ik heel klein was dat Zeeland een land was ver van ons vandaan. Op de basisschool kreeg ik gelukkig aarderijkskunde en kwam ik er snel achter dat het een provincie in Nederland was.![]()
Huh? Dit wist ik dus tot vandaag niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:59 schreef Cheesecake het volgende:
Ik kwam er pas een jaar of drie geleden achter dat de Oudejaarsshow op RTL4 niet live is. Ik begreep daarvoor echt niet waarom al die bekende mensen en niet-bekende mensen het oude jaar gingen uitluiden in een studio in Aalsmeer...
Ik had altijd medelijden met die arme Mark Klein Essink. Dat die nooit op oudejaarsavond bij zijn familie kon zijn!quote:Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Huh? Dit wist ik dus tot vandaag niet.
nou arme arme... kom op al was t wel live dan is tie toch niet zielig??quote:Op donderdag 29 december 2005 13:16 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik had altijd medelijden met die arme Mark Klein Essink. Dat die nooit op oudejaarsavond bij zijn familie kon zijn!
Voor zover ik nu weet is alleen de trekking van de prijzen live.
Nou, volgens mij staat er helemaal geen GIJDE, maar gewoon G.I. JOEquote:Op woensdag 28 december 2005 16:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
Dat het The A-team busje niet helemaal zwart van kleur is met een rode streep. Maar bovenkant donkergrijs rode streep en onderkant zwart. Daar kwam ik vandaag achter.
En ik had vroeger GI-Joe speelgoed. Maar ik vroeg me af waarom er altijd op de doos GIJDE stond. Veel later begreep ik dat het gewoon GI-Joe op zijn breezah was.
[afbeelding]
Dat zegt ie toch ook!quote:Op donderdag 29 december 2005 16:33 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Nou, volgens mij staat er helemaal geen GIJDE, maar gewoon G.I. JOE![]()
Oh, ik dacht dat ie bedoelde dat GIJDE breezah is voor G.I. Joe. In dat geval snap ik niet wat de term breezah er mee te maken heeft. Het is gewoon een onduidelijk lettertypequote:
He. Toen was ik dertien en had ik een beperkt wereldbeeldquote:Op donderdag 29 december 2005 15:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nou arme arme... kom op al was t wel live dan is tie toch niet zielig??
hij gaat daar werken..![]()
dat was vorig jaar dus?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:03 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
He. Toen was ik dertien en had ik een beperkt wereldbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |