abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32127365
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:23 schreef RZero het volgende:
19h59 Violences urbaines : un camion transportant des matières inflammables pris pour cible à Mulhouse

In Mulhouse vallen ze nu een tankwagen aan.
Is het niet iets van een onbrandbare lading? (inflammable, niet imflammable). Maargoed, reken me niet aan op m'n Frans, want das niet zo best.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_32127377
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat heeft dit in godsnaam met dit te maken
[..]

Je hele post sloeg op dat moment in het topic nergens op. Er was helemaal geen discussie gaande over of het al dan niaet naar Nederland over zou slaan.

Tevens slaat je opmerking nergens op, want het is amper ter sprake geweest in die 16 topics.

Dus op de eerste plaats slaat je post als een kut op een varken en je VERKLARING voor die post als een lul op een drumstel.
Misschien heb je er spontaan overheen gelezen, maar er zaten mensen tussen die praktisch hoopten op rellen. Er zijn 16 delen geweest, je mag zelf best gaan zoeken als je eraan twijfelt hoor. Het is dus weldegelijk aan de orde geweest, aaangezien ikzelf nog aan die discussie heb meegedaan. Blinded by frustration?

Fact is dat het topic op dat moment dat ik het poste praktisch nergens over ging, behalve OVER users. En dat is al helemaal niet de bedoeling, ik poste ONTOPIC. Verder weiger jij inhoudelijk te reageren, in plaats van inhoudelijk reageren ga je lopen kutten over waarom ik zo'n zinnetje plaats. Oeverloos gebullshit van jou kant dus.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 november 2005 @ 20:31:35 #178
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32127451
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:28 schreef highway101 het volgende:

[..]

Is het niet iets van een onbrandbare lading? (inflammable, niet imflammable). Maargoed, reken me niet aan op m'n Frans, want das niet zo best.
Als het een onbrandbare lading zou zijn, dan zouden ze het er hoogstwaarschijnlijk niet speciaal bij vermelden, vermoed ik.
---verdwijnt---
pi_32127550
inflammables = brandbaar
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 november 2005 @ 20:35:10 #180
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_32127573
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:14 schreef Floripas het volgende:
Een prachtige column van iemand die erbovenop zit:
[..]
Valt nogal tegen. Wat loze statements over politici waar hij het duidelijk niet mee eens is. Volgens hem is het verhaal dat drugsdealers of moslimfundamentalisten iets met deze rellen te maken hebben naar het "rijk der fabelen" verwezen. Door wie dan? Door hemzelf zeker...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_32127640
quote:

[..]

Ja. Een vrachtwagen met brandbare lading aangevallen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 november 2005 @ 20:39:34 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32127722
-edit: ik neem je post even mee naar FB-

[ Bericht 97% gewijzigd door kLowJow op 09-11-2005 20:43:33 ]
pi_32127792
-edit: flame-

[ Bericht 95% gewijzigd door kLowJow op 09-11-2005 20:43:54 ]
  woensdag 9 november 2005 @ 20:46:38 #184
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32127937
In België houden ze er voorlopig nog niet mee op, vrees ik:
quote:
A'pen: auto in brand gestoken
Op de Antwerpse Linkeroever is woensdagavond een auto in brand gestoken. Getuigen zagen 5 jongeren weglopen. Het zou gaan om 4 jongeren van Noord- Afrikaanse origine en een Belg. De politie spoort de daders op. Nog in Antwerpen heeft de politie woensdag een 3de verdachte opgepakt voor de brandstichting van een auto in de Van Kerckhovestraat, dinsdagavond. Het gaat om een jongen van 14 en donderdag verschijnt hij voor de jeugdrechter. 3 van de 4 verdachten zijn nu al geidentificeerd.
http://www.vtm.be/nieuws/index_nieuwsbinnenland.shtml?p=103
---verdwijnt---
pi_32128030
Gewoon copycats die het stoer vinden. Voor de rest niet zo bijzonder denk ik. Zie je ook altijd als het bosbrandseizoen weer is begonnen.
  woensdag 9 november 2005 @ 20:53:44 #186
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32128140
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:35 schreef klez het volgende:

[..]

Valt nogal tegen. Wat loze statements over politici waar hij het duidelijk niet mee eens is.
Me dunkt. Ik ook niet, trouwens.
quote:
Volgens hem is het verhaal dat drugsdealers of moslimfundamentalisten iets met deze rellen te maken hebben naar het "rijk der fabelen" verwezen. Door wie dan? Door hemzelf zeker...
Nou, eigenlijk door heel Frankrijk, de Nederlandse en buitenlandse pers, op enkele maverick journalists na. Het verbaast me dat FOK! blijkbaar net als stormfront oid in de deviante traditie blijft staan.
  woensdag 9 november 2005 @ 20:54:39 #187
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32128170
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef kLowJow het volgende:
Gewoon copycats die het stoer vinden. Voor de rest niet zo bijzonder denk ik. Zie je ook altijd als het bosbrandseizoen weer is begonnen.
Vanaf het moment dat er ook in België een school of zo afbrandt, begint het toch al heel wat minder onschuldig te worden (zie de brand in een huizenblok in Anderlecht...)
---verdwijnt---
pi_32128224
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:54 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Vanaf het moment dat er ook in België een school of zo afbrandt, begint het toch al heel wat minder onschuldig te worden (zie de brand in een huizenblok in Anderlecht...)
Oh ik zeg zeker niet dat het onschuldig is. Het is geen rel of volksopstand. Dat maakt de handeling op zich niet minder kwalijk. Eerder het tegenovergestelde.
pi_32128267
Het is sowieso niet onschuldig idd, het is immers opzettelijk gedaan. In Belgie is er echter idd nog geen sprake van een zodanige omvang dat je van rellen kan spreken.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 november 2005 @ 20:58:04 #190
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32128276
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:54 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ze volgen me! Eerst Brussel, nu Antwerpen...
Ik zal maar niet gaan zeggen dat ik in Utrecht zit tot zondag, hè?
pi_32128312
Ghehe.. FoK net als Stormfront...

StormFoK
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_32128373
quote:
Maatregelen Frankrijk werpen vruchten af
De strenge maatregelen die de Franse regering heeft genomen tegen de rellen in het land, lijken effect te hebben. De afgelopen nacht was het een stuk rustiger in de verschillende steden.

Minder hevig
Het kwam wel op verschillende plaatsen weer tot onlusten, maar minder hevig dan voorgaande nachten, bevestigt de politie. Zo werden er deze nacht nog geen 200 auto's in brand gestoken.

Significant
"Er is een significante afname van geweld, vooral in de provincies, en deze trend zet zich ook door rond Parijs", meldt de politie. In enkele steden is een avondklok ingesteld.

Toulouse
In Toulouse zijn gisteravond tientallen jongeren met de politie slaags geraakt. Ook in de steden Bordeaux, Marseille, Lyon en Arras was het nog onrustig.
pi_32128418
quote:

[..]

ontvlambaar betekent ook dat het makkelijk in de fik gaat

inflammable betekent in het Engels en in het Frans dat het lekker fikt.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_32128443
vannacht zijn er 617 auto's in brand gestoken...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  woensdag 9 november 2005 @ 21:03:34 #195
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32128453
-edit: Dit: Frankrijk in brand - 16 is uiteraard ook van toepassing m.b.t. andere users-

[ Bericht 78% gewijzigd door kLowJow op 09-11-2005 21:06:54 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 9 november 2005 @ 21:04:24 #196
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_32128481
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Me dunkt. Ik ook niet, trouwens.
[..]

Nou, eigenlijk door heel Frankrijk, de Nederlandse en buitenlandse pers, op enkele maverick journalists na. Het verbaast me dat FOK! blijkbaar net als stormfront oid in de deviante traditie blijft staan.
Sneu toch. Gebrek aan argumenten verdoezelen door maar over "Nazi's" of "Stormfront" te beginnen. Ik vermoed dat ik in mijn leventje al wat meer racisten op hun nummer heb gezet dan jij.

Maar kom, laat nog eens wat bewijzen zien dat deze rellen geen organisatie kennen en dat drugsdealers en/of moslimfundamentalisten daar niets mee te schaften hadden...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_32128551
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:01 schreef kLowJow het volgende:

[..]
halve mediastilte van RTL nieuws, er zijn bijna 600 auto's in de fik gegaan, en over de steeds ernstiger wordende rellen in Belgie zeggen ze helemaal niks.
Eergisteren zeiden ze ook dat er in totaal 1300 auto's in de fik zijn gegaan, terwijl dat toen in 1 nacht werd het gehaald en het totaal lag toen al op de 3500.

Trieste poging om de boel een beetje rustig te houden.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_32128664
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:06 schreef RuL0R het volgende:

[..]

halve mediastilte van RTL nieuws, er zijn bijna 600 auto's in de fik gegaan, en over de steeds ernstiger wordende rellen in Belgie zeggen ze helemaal niks.
Eergisteren zeiden ze ook dat er in totaal 1300 auto's in de fik zijn gegaan, terwijl dat toen in 1 nacht werd het gehaald en het totaal lag toen al op de 3500.

Trieste poging om de boel een beetje rustig te houden.
Is gewoon een samenvatting van het bericht van de BBC waar hetzelfde te lezen valt hoor.
quote:
Police said overnight violence had fallen significantly - although trouble still flared in more than 100 towns.
quote:
Senior interior ministry official Claude Gueant said police had seen "a very significant drop" in the intensity of the unrest.

The number of cars set alight across France overnight Tuesday to Wednesday fell to 617, hundreds fewer than the night before.
  woensdag 9 november 2005 @ 21:11:00 #199
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32128698
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:02 schreef RuL0R het volgende:

[..]

ontvlambaar betekent ook dat het makkelijk in de fik gaat

inflammable betekent in het Engels en in het Frans dat het lekker fikt.
Ik denk het ook. Als je ziet met welk gemak de auto's in brand gingen kan ik je alleen maar gelijk geven, ook de bijbehorende knal bevestigd jouw mening.

Ik vraag me alleen af of die rellers niet gewoon normaal het woord of de pen hadden kunnen gebruiken als protest voor het beleid van het steeds populistischer wordende Franse regering.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32128848
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:11 schreef kLowJow het volgende:
Kap eens met dat gezeik over BSB zeg. Reageer op zijn posts of negeer ze, maar ga niet ook nog eens met elkaar in discussie over BSB. Kun je dat toch niet laten doe het dan maar in NWS-FB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')