Is het niet iets van een onbrandbare lading? (inflammable, niet imflammable). Maargoed, reken me niet aan op m'n Frans, want das niet zo best.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:23 schreef RZero het volgende:
19h59 Violences urbaines : un camion transportant des matières inflammables pris pour cible à Mulhouse
In Mulhouse vallen ze nu een tankwagen aan.
Misschien heb je er spontaan overheen gelezen, maar er zaten mensen tussen die praktisch hoopten op rellen. Er zijn 16 delen geweest, je mag zelf best gaan zoeken als je eraan twijfelt hoor. Het is dus weldegelijk aan de orde geweest, aaangezien ikzelf nog aan die discussie heb meegedaan. Blinded by frustration?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heeft dit in godsnaam met dit te maken
[..]
Je hele post sloeg op dat moment in het topic nergens op. Er was helemaal geen discussie gaande over of het al dan niaet naar Nederland over zou slaan.
Tevens slaat je opmerking nergens op, want het is amper ter sprake geweest in die 16 topics.
Dus op de eerste plaats slaat je post als een kut op een varken en je VERKLARING voor die post als een lul op een drumstel.
Als het een onbrandbare lading zou zijn, dan zouden ze het er hoogstwaarschijnlijk niet speciaal bij vermelden, vermoed ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:28 schreef highway101 het volgende:
[..]
Is het niet iets van een onbrandbare lading? (inflammable, niet imflammable). Maargoed, reken me niet aan op m'n Frans, want das niet zo best.
Valt nogal tegen. Wat loze statements over politici waar hij het duidelijk niet mee eens is. Volgens hem is het verhaal dat drugsdealers of moslimfundamentalisten iets met deze rellen te maken hebben naar het "rijk der fabelen" verwezen. Door wie dan? Door hemzelf zeker...quote:Op woensdag 9 november 2005 20:14 schreef Floripas het volgende:
Een prachtige column van iemand die erbovenop zit:
[..]
Ja. Een vrachtwagen met brandbare lading aangevallen.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:28 schreef highway101 het volgende:
[..]
Is het niet iets van een onbrandbare lading? (inflammable, niet imflammable). Maargoed, reken me niet aan op m'n Frans, want das niet zo best.
http://www.vtm.be/nieuws/index_nieuwsbinnenland.shtml?p=103quote:A'pen: auto in brand gestoken
Op de Antwerpse Linkeroever is woensdagavond een auto in brand gestoken. Getuigen zagen 5 jongeren weglopen. Het zou gaan om 4 jongeren van Noord- Afrikaanse origine en een Belg. De politie spoort de daders op. Nog in Antwerpen heeft de politie woensdag een 3de verdachte opgepakt voor de brandstichting van een auto in de Van Kerckhovestraat, dinsdagavond. Het gaat om een jongen van 14 en donderdag verschijnt hij voor de jeugdrechter. 3 van de 4 verdachten zijn nu al geidentificeerd.
Me dunkt. Ik ook niet, trouwens.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:35 schreef klez het volgende:
[..]
Valt nogal tegen. Wat loze statements over politici waar hij het duidelijk niet mee eens is.
Nou, eigenlijk door heel Frankrijk, de Nederlandse en buitenlandse pers, op enkele maverick journalists na. Het verbaast me dat FOK! blijkbaar net als stormfront oid in de deviante traditie blijft staan.quote:Volgens hem is het verhaal dat drugsdealers of moslimfundamentalisten iets met deze rellen te maken hebben naar het "rijk der fabelen" verwezen. Door wie dan? Door hemzelf zeker...
Vanaf het moment dat er ook in België een school of zo afbrandt, begint het toch al heel wat minder onschuldig te worden (zie de brand in een huizenblok in Anderlecht...)quote:Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef kLowJow het volgende:
Gewoon copycats die het stoer vinden. Voor de rest niet zo bijzonder denk ik. Zie je ook altijd als het bosbrandseizoen weer is begonnen.
Oh ik zeg zeker niet dat het onschuldig is. Het is geen rel of volksopstand. Dat maakt de handeling op zich niet minder kwalijk. Eerder het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:54 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat er ook in België een school of zo afbrandt, begint het toch al heel wat minder onschuldig te worden (zie de brand in een huizenblok in Anderlecht...)
Ze volgen me! Eerst Brussel, nu Antwerpen...quote:Op woensdag 9 november 2005 20:54 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat er ook in België een school of zo afbrandt, begint het toch al heel wat minder onschuldig te worden (zie de brand in een huizenblok in Anderlecht...)
quote:Maatregelen Frankrijk werpen vruchten af
De strenge maatregelen die de Franse regering heeft genomen tegen de rellen in het land, lijken effect te hebben. De afgelopen nacht was het een stuk rustiger in de verschillende steden.
Minder hevig
Het kwam wel op verschillende plaatsen weer tot onlusten, maar minder hevig dan voorgaande nachten, bevestigt de politie. Zo werden er deze nacht nog geen 200 auto's in brand gestoken.
Significant
"Er is een significante afname van geweld, vooral in de provincies, en deze trend zet zich ook door rond Parijs", meldt de politie. In enkele steden is een avondklok ingesteld.
Toulouse
In Toulouse zijn gisteravond tientallen jongeren met de politie slaags geraakt. Ook in de steden Bordeaux, Marseille, Lyon en Arras was het nog onrustig.
ontvlambaar betekent ook dat het makkelijk in de fik gaatquote:Op woensdag 9 november 2005 20:28 schreef highway101 het volgende:
[..]
Sneu toch. Gebrek aan argumenten verdoezelen door maar over "Nazi's" of "Stormfront" te beginnen. Ik vermoed dat ik in mijn leventje al wat meer racisten op hun nummer heb gezet dan jij.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Me dunkt. Ik ook niet, trouwens.
[..]
Nou, eigenlijk door heel Frankrijk, de Nederlandse en buitenlandse pers, op enkele maverick journalists na. Het verbaast me dat FOK! blijkbaar net als stormfront oid in de deviante traditie blijft staan.
halve mediastilte van RTL nieuws, er zijn bijna 600 auto's in de fik gegaan, en over de steeds ernstiger wordende rellen in Belgie zeggen ze helemaal niks.quote:
Is gewoon een samenvatting van het bericht van de BBC waar hetzelfde te lezen valt hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:06 schreef RuL0R het volgende:
[..]
halve mediastilte van RTL nieuws, er zijn bijna 600 auto's in de fik gegaan, en over de steeds ernstiger wordende rellen in Belgie zeggen ze helemaal niks.
Eergisteren zeiden ze ook dat er in totaal 1300 auto's in de fik zijn gegaan, terwijl dat toen in 1 nacht werd het gehaald en het totaal lag toen al op de 3500.
Trieste poging om de boel een beetje rustig te houden.
quote:Police said overnight violence had fallen significantly - although trouble still flared in more than 100 towns.
quote:Senior interior ministry official Claude Gueant said police had seen "a very significant drop" in the intensity of the unrest.
The number of cars set alight across France overnight Tuesday to Wednesday fell to 617, hundreds fewer than the night before.
Ik denk het ook. Als je ziet met welk gemak de auto's in brand gingen kan ik je alleen maar gelijk geven, ook de bijbehorende knal bevestigd jouw mening.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:02 schreef RuL0R het volgende:
[..]
ontvlambaar betekent ook dat het makkelijk in de fik gaat
inflammable betekent in het Engels en in het Frans dat het lekker fikt.
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:11 schreef kLowJow het volgende:
Kap eens met dat gezeik over BSB zeg. Reageer op zijn posts of negeer ze, maar ga niet ook nog eens met elkaar in discussie over BSB. Kun je dat toch niet laten doe het dan maar in NWS-FB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |