abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2005 @ 18:36:07 #101
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32123718
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

alsof autochtonen in marokko geen problemen veroorzaken. nogmaals ik hoef geen kanker als ik al jicht heb,
Maar de reljongeren zijn juist de spreekwoordelijke jicht, ze behoren tot de samenleving zoals een ventiel bij een Gazellefietsband hoort.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 9 november 2005 @ 18:37:12 #102
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_32123743
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Een groot gedeelte van de groep die het hardste loopt te janken vanwege de identificatieplicht is niet geheel toevallig ook de groep die dit soort maatregelen wil....

Hoe denk je dat die het vinden als ze zelf dalijk op elke straathoek gecontroleerd gaan worden? Nee, met het 'goed' vallen doel ik niet enkel op de 'bepaalde' bevolkingsgroepen.

Maar goed, verder heb je geen argumenten, dus ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat zulke plannen praktisch slecht uitvoerbaar zijn en ook onbetaalbaar zijn?

En dat je zelf eigenlijk ook niet zit te wachten op een Nederlandse incarnatie van de KGB en Gestapo en op een politiestaat a la de Gazastrook?
Strenge grenscontroles ben ik voor. En daar heb ik mezelf behoorlijk mee.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_32123774
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

alles valt toch al fout bij bepaalde bevolkingsgroepen. laat maar lekker zo gaan dan. en veel geld in het opsporen en neerslaan van mensen die kansen niet grijpen maar wel als eerste in rellen ontaarden als ze hun zin niet krijgen, of er toevallig twee boeven geëlectocuteerd worden. de mens maakt nog altijd zelf beslissingen.
Het voornaamste voor mij is dat de welwillende nieuwkomers hierdoor meer kansen krijgen. Ik geloof nog altijd dat het gros er het beste van wil maken. Probleem is alleen dat dit soort tuig de welwillenden in de schaduw zet.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  woensdag 9 november 2005 @ 18:38:21 #104
13462 BansheeBoy
pi_32123779
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:37 schreef klez het volgende:

[..]

Strenge grenscontroles ben ik voor. En daar heb ik mezelf behoorlijk mee.
Dat is natuurlijk geen argument en spreekt ook niet zomaar voor je, ik hoop dat je dat beseft.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_32123837
quote:
PARIJS - Alle mensen die in het kader van de onlusten in Franse steden door de rechter zijn veroordeeld en niet de Franse nationaliteit hebben, moeten worden uitgezet.

De Franse minister van Binnenlandse Zaken Nicolas Sarkozy heeft dit woensdag van de prefecten in het land geëist. Het bevel tot uitzetting geldt ook voor buitenlanders die over geldige verblijfsvergunningen beschikken.

Volgens Sarkozy gaat het tot dusverre om 120 mensen. "Ik heb de prefecten (hoogste vertegenwoordigers van de Staat in de departementen) gevraagd die personen terstond uit te zetten", zei Sarkozy in het parlement.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  woensdag 9 november 2005 @ 18:40:51 #106
70154 klez
pi_32123861
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk geen argument en spreekt ook niet zomaar voor je, ik hoop dat je dat beseft.

²
Ik schrijf hier niet om het jou naar de zin te maken. Kan je niet kappen met die k*t smiley?
  woensdag 9 november 2005 @ 18:42:23 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32123916
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar de reljongeren zijn juist de spreekwoordelijke jicht, ze behoren tot de samenleving zoals een ventiel bij een Gazellefietsband hoort.

²
nee de jicht zijn de jongeren en ouderen die altijd en in elk eigen land overlast zullen veroorzaken. de kanker zijn de ongeletterde relschoppers die hun kansen niet benutten, zoals jij wel hebt gedaan. .
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 9 november 2005 @ 18:43:16 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32123941
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:38 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Het voornaamste voor mij is dat de welwillende nieuwkomers hierdoor meer kansen krijgen. Ik geloof nog altijd dat het gros er het beste van wil maken. Probleem is alleen dat dit soort tuig de welwillenden in de schaduw zet.
ja dat is ook mijn idee.
  woensdag 9 november 2005 @ 18:43:35 #109
70154 klez
pi_32123951
quote:
Een groot gedeelte van de groep die het hardste loopt te janken vanwege de identificatieplicht is niet geheel toevallig ook de groep die dit soort maatregelen wil....
Was een reactie hierop. En met de identificatieplicht heb ik ook geen moeite.
pi_32123976
quote:

[..]

die identificatieplicht geld voor alle mensen in nederland omdat wanneer het alleen zou gelden voor potentiele illegalen en criminele allochtonen dit racisme zou zijn.

een goede nederlands sprekend persoon zal niet snel zichzelf hoeven te legitimeren dunkt mij ...
Islam=facisme
pi_32124056
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:44 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

die identificatieplicht geld voor alle mensen in nederland omdat wanneer het alleen zou gelden voor potentiele illegalen en criminele allochtonen dit racisme zou zijn.

een goede nederlands sprekend persoon zal niet snel zichzelf hoeven te legitimeren dunkt mij ...
Doe eens met de verrotte search zoeken naar alleen al de fokkers die klagen over de identificatieplicht....en dat zijn toch voornamelijk de goed Nederlandse sprekende figuren hoor, naja wat daar voor door moet gaan iig.

En dan hebben we het over de huidige situatie. Niet de situatie die werd voorgesteld door zhi.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 9 november 2005 @ 18:47:26 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32124068
quote:

[..]

Hoe denk je dat die het vinden als ze zelf dalijk op elke straathoek gecontroleerd gaan worden? Nee, met het 'goed' vallen doel ik niet enkel op de 'bepaalde' bevolkingsgroepen.

Maar goed, verder heb je geen argumenten, dus ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat zulke plannen praktisch slecht uitvoerbaar zijn en ook onbetaalbaar zijn?

En dat je zelf eigenlijk ook niet zit te wachten op een Nederlandse incarnatie van de KGB en Gestapo en op een politiestaat a la de Gazastrook?
ik geloof dat je niet helemaal snapt wat ik zeg, maar blabath maar lekker verder.
pi_32124103
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik geloof dat je niet helemaal snapt wat ik zeg, maar blabath maar lekker verder.
Probeer het dan eens met meer dan 1 zin uit te leggen....
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 9 november 2005 @ 18:50:33 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32124162
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Probeer het dan eens met meer dan 1 zin uit te leggen....
lees eens terug, voordat ik in herhalingen ga vallen.
  woensdag 9 november 2005 @ 18:50:46 #115
13462 BansheeBoy
pi_32124167
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:40 schreef klez het volgende:

[..]

Ik schrijf hier niet om het jou naar de zin te maken. Kan je niet kappen met die k*t smiley?
Vreemde reactie, dit vraag ik toch ook niet van je?

²
  woensdag 9 november 2005 @ 18:52:23 #116
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32124206
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vreemde reactie, dit vraag ik toch ook niet van je?

²
geef eens antwoord op reacties die je niet vreemd vindt.
pi_32124353
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lees eens terug, voordat ik in herhalingen ga vallen.
Als ik terug lees dan lees ik een halve zin over hele families uitzetten indien ze illegalen herbergen. En dan een paar reacties verder dat je al die families dagelijks wilt controleren, in een halve zin. Dat is alles wat jij zegt hierover.

En ik zegt dat me dat niet echt realiseerbaar lijkt. Al die families en vriendenkringen dagelijks controleren. Tenzij je er hier een "Gestapo en KGB meets de grensovergangen bij de Gaza-strook" situatie van wil maken. Ik denk niet dat reeel is en dat men daar op zit te wachten. Of wel?
  woensdag 9 november 2005 @ 18:58:41 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32124400
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als ik terug lees dan lees ik een halve zin over hele families uitzetten indien ze illegalen herbergen. En dan een paar reacties verder dat je al die families dagelijks wilt controleren, in een halve zin. Dat is alles wat jij zegt hierover.

En ik zegt dat me dat niet echt realiseerbaar lijkt. Al die families en vriendenkringen dagelijks controleren. Tenzij je er hier een "Gestapo en KGB meets de grensovergangen bij de Gaza-strook" situatie van wil maken. Ik denk niet dat reeel is en dat men daar op zit te wachten. Of wel?
ik denk dat het heel erg reeël wordt. helaas. verder zeg ik nog een keer dat het beleid van uitzetting vooral positief werkt voor... rapapa... juist allochtonen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 november 2005 @ 19:04:10 #119
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32124569
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
ik geloof het gewoon niet.
ik geloof gewoon niet
Tja, met ZULKE constructieve antwoorden houdt elke dialoog op.
pi_32124799
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In principe hebben ze het in Frankrijk bij mij verbruidt sinds ze de hoofddoek hebben verboden op scholen, normale legitieme argumenten anders dan Islamfobie zijn er niet. Dus wat dat betreft zijn wij het meer eens met elkaar dan je denkt.

²
Ach, als we zo gaan kijken is er op Islamitische landen veel meer aan te merken. Mensen komen niet naar Europa om dat het zo onverdraagzaam is ....
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_32124806
Kap eens met dat gezeik over BSB zeg. Reageer op zijn posts of negeer ze, maar ga niet ook nog eens met elkaar in discussie over BSB. Kun je dat toch niet laten doe het dan maar in NWS-FB.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 november 2005 @ 19:13:01 #122
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32124860
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Net alsof die niet binnen 5 werkdagen weer illegaal in Nederland of Frankrijk zitten allemaal. Die jongeren hebben niets in Marokko te zoeken en zijn zo weer terug in Frankrijk danwel Nederland. Maar dan weggedoken onder de radar van politie en justitie en met een verse dosis wrok richting alles en iedereen. Nee, dat zal het veiliger maken op straat...
Wat stel je dan voor?
Niets doen, want anders gaan ze een wrok koesteren?
pi_32124973
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat stel je dan voor?
die vraag word de gehele tijd al keurig ontweken door hem/haar (maar iets anders had ik niet verwacht).

ik denk een knuffelsessie en een kopje thee
Islam=facisme
  woensdag 9 november 2005 @ 19:19:51 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32125079
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:11 schreef kLowJow het volgende:
Kap eens met dat gezeik over BSB zeg. Reageer op zijn posts of negeer ze, maar ga niet ook nog eens met elkaar in discussie over BSB. Kun je dat toch niet laten doe het dan maar in NWS-FB.
precies. en dat terwijl ie in een glimmende mini-bolide rijdt en de meest vage verhalen verkondigd om de discussie kapot te maken.
pi_32125183
Iemand nog nieuwe feiten uit Frankrijk ea?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_32125400
19h19 Violences urbaines : une voiture en feu lancée dans l'enceinte d'une école maternelle à Toulouse

Auto in de fik in Toulouse. Ze beginnen vroeg vanavond.
pi_32125406
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat stel je dan voor?
Ik stel voor dat we de politie-inzet in de probleemgebieden verhogen. Er voor zorgen dat ze efficenter kunnen werken (door de bureaucratische rompslomp te verminderen oa). Gewoon streng en consequent criminaliteit tegen gaan, ongeacht afkomst. Kortom: weer de baas op straat worden. Eigenlijk dus gewoon een zero-tolerance beleid. Niet praten, oppakken. En als het nodig is met machtsvertoon als ME-inzet, traangas en waterkannonen.

Ook moeten jongeren en groepen jongeren die voor overlast zorgen goed in kaart worden gebracht en actief gemonitord worden.

De rechtgang versnellen: dus eerder voorkomen als je opgepakt bent. En dan gewoon het huidige strafrecht voor iedereen toepassen. En bij herhaling consequent de maximale straf opleggen.

Dat zou genoeg moeten zijn om de symptomen te bestrijden.

Verder ben ik er ook voor om de bron te bestrijden. Want anders blijft het dweilen met de kraan open. Daarvoor ben ik voor een streng spreidingsbeleid. Zowel voor huisvesting als voor scholing. Geen zwarte wijken meer, geen zwarte scholen meer. Verder ben ik sowieso voor een verplichte goede scholing: spijbelen streng bestraffen. En scholing verplichten tot je minstens in het bezit bent van een diploma aan het middelbaar onderwijs.

Ook zou de verpaupering moeten worden tegen gegaan. Woonbouwstichtingen worden streng gecontroleerd op het onderhoud aan hun panden. Gemeentes moet de openbare voorziening in verpauperde wijken weer op een goed niveau brengen. En er moeten voldoende recreatie-gelegenheden komen (denk heel simpel aan dingen als speelplaatsen en trapveldjes.En ook buurthuizen, maar dan wel onder streng toezicht)

En de werkgelegenheid voor kansarme groepen, alloch- en autochtoon, moet gestimuleerd worden. Desnoods met subsidies.

Oftewel: bronbespreiding en symptoombestrijding: en wangedrag niet meer accepteren, én zorgen voor alternatieven.
pi_32125484
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:16 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

die vraag word de gehele tijd al keurig ontweken door hem/haar (maar iets anders had ik niet verwacht).

ik denk een knuffelsessie en een kopje thee
Zie m'n post hierboven. Ik heb je notabene gevraagd voor welk probleem ik mijn gewenste aanpak moest formuleren. Omdat jij daar niet duidelijk over was. En die post heb jij keurig ontweken.....beetje zielig dat je mij dan gaat verwijten dat ik geen antwoord geef
  woensdag 9 november 2005 @ 19:32:16 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32125513
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik stel voor dat we de politie-inzet in de probleemgebieden verhogen. Er voor zorgen dat ze efficenter kunnen werken (door de bureaucratische rompslomp te verminderen oa). Gewoon streng en consequent criminaliteit tegen gaan, ongeacht afkomst. Kortom: weer de baas op straat worden. Eigenlijk dus gewoon een zero-tolerance beleid. Niet praten, oppakken. En als het nodig is met machtsvertoon als ME-inzet, traangas en waterkannonen.

Ook moeten jongeren en groepen jongeren die voor overlast zorgen goed in kaart worden gebracht en actief gemonitord worden.

De rechtgang versnellen: dus eerder voorkomen als je opgepakt bent. En dan gewoon het huidige strafrecht voor iedereen toepassen. En bij herhaling consequent de maximale straf opleggen.

Dat zou genoeg moeten zijn om de symptomen te bestrijden.

Verder ben ik er ook voor om de bron te bestrijden. Want anders blijft het dweilen met de kraan open. Daarvoor ben ik voor een streng spreidingsbeleid. Zowel voor huisvesting als voor scholing. Geen zwarte wijken meer, geen zwarte scholen meer. Verder ben ik sowieso voor een verplichte goede scholing: spijbelen streng bestraffen. En scholing verplichten tot je minstens in het bezit bent van een diploma aan het middelbaar onderwijs.

Ook zou de verpaupering moeten worden tegen gegaan. Woonbouwstichtingen worden streng gecontroleerd op het onderhoud aan hun panden. Gemeentes moet de openbare voorziening in verpauperde wijken weer op een goed niveau brengen. En er moeten voldoende recreatie-gelegenheden komen (denk heel simpel aan dingen als speelplaatsen en trapveldjes.En ook buurthuizen, maar dan wel onder streng toezicht)

En de werkgelegenheid voor kansarme groepen, alloch- en autochtoon, moet gestimuleerd worden. Desnoods met subsidies.

Oftewel: bronbespreiding en symptoombestrijding: en wangedrag niet meer accepteren, én zorgen voor alternatieven.
eigenlijk een beetje het beleid in nederland dus, behalve dan dat de amsterdamse burgemeester kwa politie en me wat te vaak het oogje dichtknijpt als het gaat om jongeren die bij elke scheet agressie veroorzaken en kompleet gek worden als ze aangesproken worden op hun achterlijke gedrag.
pi_32125534
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:29 schreef RZero het volgende:
19h19 Violences urbaines : une voiture en feu lancée dans l'enceinte d'une école maternelle à Toulouse

Auto in de fik in Toulouse. Ze beginnen vroeg vanavond.
Heb je bepaalde bronnen die dat bijhouden? Ik ben wel geinteresseerd.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_32125643
quote:
Danku! :
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  woensdag 9 november 2005 @ 19:35:58 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32125651
het enige dat me positief opvalt is dat er nog maar zo weinig burgers dood/gewond zijn. maar om dat nou fijn te vinden gaat me tever. of zou het komen omdat niemand na de inval van het donker thuis blijft zitten en hoopt dat zijn of haar auto niet in de fik gaat?

waarom hebben die jongeren nog kans van rellen als die ouders zeggen dat ze thuis moeten blijven?
pi_32125721
quote:
Kijk zo hoort het, continu refreshen en altijd het laatste nieuws op de site.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_32125798
Frankrijk wil alle relschoppers het land uit schoppen, heeft Sarkozy net verklaard.
Iedereen die veroordeeld is, ook degene met een geldige verblijfsvergunning, zal uitgezet worden.

Bron: http://teletekst.nos.nl
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_32125869
Ach, iedereen zat te huilen dat het zeer snel naar Nederland over zou slaan. Nou poepoeh, er is zelfs geen schrijntje spanning te merken hier.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 november 2005 @ 19:42:49 #137
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32125882
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:40 schreef RuL0R het volgende:
Frankrijk wil alle relschoppers het land uit schoppen, heeft Sarkozy net verklaard.
Iedereen die veroordeeld is, ook degene met een geldige verblijfsvergunning, zal uitgezet worden.

Bron: http://teletekst.nos.nl
nee, alle relschoppers die illegaal zijn of een verblijfsvergunning hebben, dat is net iets anders
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_32125912
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, iedereen zat te huilen dat het zeer snel naar Nederland over zou slaan. Nou poepoeh, er is zelfs geen schrijntje spanning te merken hier.
5km over de grens wel... In Antwerpen, maar ook in Liège (Luik).
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_32125926
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

eigenlijk een beetje het beleid in nederland dus, behalve dan dat de amsterdamse burgemeester kwa politie en me wat te vaak het oogje dichtknijpt als het gaat om jongeren die bij elke scheet agressie veroorzaken en kompleet gek worden als ze aangesproken worden op hun achterlijke gedrag.
Helemaal niet het Nederlandse beleid:

De politie is nu niet de baas op straat: de pakkans is veels te klein en wangedrag wordt amper aangepakt. De politie grijpt momenteel niet hard in bij incidenten.

Er is geen spreidingbeleid. Op een vaag dingetje in Rotterdam na.

Het aantal spijbelaars en drop-outs is veels te hoog en hier zijn amper maatregelen tegen. Het huidige VMBO-systeem dwingt zelfs tot schooluitval zonder diploma in sommige situaties.

Er is geen goed stimuleringsbeleid voor werkgelegenheid voor kansarmen.

En verpaupering wordt amper aangepakt: gebouwen in probleem wijken verkrotten bij het leven en openbare voorzieningen zijn niet bestaand of vervallen en kapot.

Eigenlijk stel ik dus allemaal dingen voor die er momenteel helemaal niet zijn. Dus waar haal je het vandaan dat het het huidige beleid in Nederland is?
  woensdag 9 november 2005 @ 19:44:21 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32125934
quote:
omdat het hier ook erg vreemd zou zijn. zelfs de meest domme achterlijke debiel snapt dat dit land hen alles biedt wat nodig is.
  woensdag 9 november 2005 @ 19:46:05 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32125999
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Helemaal niet het Nederlandse beleid:

De politie is nu niet de baas op straat: de pakkans is veels te klein en wangedrag wordt amper aangepakt. De politie grijpt momenteel niet hard in bij incidenten.

Er is geen spreidingbeleid. Op een vaag dingetje in Rotterdam na.

Het aantal spijbelaars en drop-outs is veels te hoog en hier zijn amper maatregelen tegen.

Er is geen goed stimuleringsbeleid voor werkgelegend voor kansarmen.

En verpaupering wordt amper aangepakt: gebouwen in probleem wijken verkrotten bij het leven en openbare voorzieningen zijn niet bestaand of vervallen en kapot.

Eigenlijk stel ik dus allemaal dingen voor die er momenteel helemaal niet zijn. Dus waar haal je het vandaan dat het het huidige beleid in Nederland is?
ik stel dat ik vind dat het op het nederlandse beleid vind lijken en daarnaast zeg ik ook nog eens duidelijk dat het in amsterdam verpaupert en kapot gaat door onze burgemeester. dus eigenlijk snap ik je reactie niet helemaal.
  woensdag 9 november 2005 @ 19:47:46 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32126039
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik stel dat ik vind dat het op het nederlandse beleid vind lijken en daarnaast zeg ik ook nog eens duidelijk dat het in amsterdam verpaupert en kapot gaat door onze burgemeester. dus eigenlijk snap ik je reactie niet helemaal.
ach van die verpaupering heb ik hier weinig last van moet ik zeggen
pi_32126066
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:42 schreef Re het volgende:

[..]

nee, alle relschoppers die illegaal zijn of een verblijfsvergunning hebben, dat is net iets anders
NOS teletekst:
quote:
Frankrijk wil alle buitenlandse relschoppers over de grens zetten.
  woensdag 9 november 2005 @ 19:50:22 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32126121
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:47 schreef Re het volgende:

[..]

ach van die verpaupering heb ik hier weinig last van moet ik zeggen
misschien omdat je, net als ik, in een betere buurt woont? overigens was het een reactie op iemand anders die stelt dat alles verpaupert en frankrijk gelijkgesteld kan worden met frankrijk.
pi_32126124
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik stel dat ik vind dat het op het nederlandse beleid vind lijken
Want? Ik stel alleen maar dingen voor die momenteel niet het beleid zijn? Hoe kan het er dan op lijken? Omdat er geen deportaties en standrechtelijke executies aan te pas gaan komen? En omdat ik ook wil werken aan een positievere situatie in de probleemwijken?
quote:
en daarnaast zeg ik ook nog eens duidelijk dat het in amsterdam verpaupert en kapot gaat door onze burgemeester.
Wat heeft de situatie in Amsterdam hier in godsnaam mee te maken? Dit gaat over een nieuw beleid. En over een landelijk beleid. Wat heeft dus een huidige situatie er mee te maken? En wat heeft een lokale situatie er mee te maken?
quote:
dus eigenlijk snap ik je reactie niet helemaal.
Dat zal aan je kunsten op het gebied van begrijpend lezen liggen dan. Want jouw argumenten gaan dus helemaal niet over wat ik voorstel
  woensdag 9 november 2005 @ 19:51:31 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32126153
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:48 schreef RuL0R het volgende:

[..]

NOS teletekst:
[..]
ja je zei dus alle relschoppers, wat dus verkeerd was he
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 november 2005 @ 19:51:56 #147
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32126168
quote:
Je hebt zeker andere topics gelezen dan mij. EN ik heb ze alle 16 gelezen
Er zijn in die 16 topics een stuk of 5 opmerkingen geweest waarin de hoop werd uitgesproken dat het niet zou overslaan.

Kortom, spui je polariserende gelul lekker in je feedback hok zou ik zeggen
pi_32126173
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:48 schreef RuL0R het volgende:

[..]

NOS teletekst:
[..]

geweldig, eindelijk keiharde maatregelen tegen dit tuig!
Islam=facisme
  woensdag 9 november 2005 @ 19:52:58 #149
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32126194
Druppelsgewijs wordt wel duidelijk dat er in België nog een heleboel incidenten zijn geweest die nu pas in de grote media vermeld worden:
quote:
Brandstichters Winterslag geïnspireerd door Parijs
De lokale politie van Genk heeft zes verdachten opgepakt voor de brandstichtingen van dinsdag- en maandagavond in Winterslag (Genk). De zes verklaarden dat ze geïnspireerd waren door de berichten in de media over de gebeurtenissen in Frankrijk.

Dinsdagavond staken ze op het Middenkruis een Ford Fiesta op de oprit voor een woning in brand. De vlammen sloegen over naar een auto, die ernaast stond. Maandagavond gooiden ze de ruiten in van de toegangsdeur van een sportcomplex aan de Hortensiastraat. Ze probeerden brand te stichten in de inkomhal, maar het vuur doofde vanzelf.

De zes jongeren zijn tussen de 22 en 18 jaar oud en komen uit Genk. Ze hebben bekend dat ze eigenhandig een zestal brandbommen in elkaar hebben gestoken. Ze gebruikten flessen, proppen papier en benzine. Hun doelwitten waren lukraak uitgekozen. Twee van hen zijn woensdagnamiddag aangehouden. De vier anderen verschijnen donderdagvoormiddag voor de onderzoeksrechter.
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_140146.html

Ook in bergen (Mons), in Wallonië is een schoolbus in de fik gegaan vandaag, dat zal er ook wel mee te maken hebben:
quote:
Bergen: schoolbus in brand
Er is woensdag een schoolbus in brand gevlogen in Monceau-sur-Sambre, in de buurt van Bergen. In de bus zat een tiental leerlingen, ze konden allemaal op tijd uitstappen. Er is veel schade aan de bus. De oorzaak van de brand is nog niet duidelijk.
http://www.vtm.be/nieuws/index_nieuwsbinnenland.shtml?p=111
---verdwijnt---
  woensdag 9 november 2005 @ 19:53:18 #150
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32126215
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Want? Ik stel alleen maar dingen voor die momenteel niet het beleid zijn? Hoe kan het er dan op lijken? Omdat er geen deportaties en standrechtelijke executies aan te pas gaan komen? En omdat ik ook wil werken aan een positievere situatie in de probleemwijken?
[..]

Wat heeft de situatie in Amsterdam hier in godsnaam mee te maken? Dit gaat over een nieuw beleid. En over een landelijk beleid. Wat heeft dus een huidige situatie er mee te maken? En wat heeft een lokale situatie er mee te maken?
[..]

Dat zal aan je kunsten op het gebied van begrijpend lezen liggen dan. Want jouw argumenten gaan dus helemaal niet over wat ik voorstel
ik waardeer je inzet. maar je spreekt jezelf heel erg tegen. lees nog eens terug graag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')