abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2005 @ 16:28:02 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32120467
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:25 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik denk dat je je eigen vraag beantwoord heb.
[..]

Doe jij dat ook?
ben je dronken of zo? rot ff lekker op met je gestigmatiseer en ga maar weer een domme actie ondernemen waarmee je je eigen glazen en die van allochtonen ingooit.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 9 november 2005 @ 16:41:13 #52
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32120730
Bronnen voor het meerellen van autochtonen: De Morgen, TV5 en het Waalse journaal.
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:26 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

sorry maar jij kwam met die stelling en dat met de duitsers

ik suggereerde alleen dat bepaalde volkeren (arabieren) agressiever zijn dan andere volkeren.
Ik kwam nergens met Duitsers, knul.

Ik wil gewoon weten waar jij de vooronderstelling vandaanhaalt dat Arabieren aggressie in hun genen hebben.
  woensdag 9 november 2005 @ 16:42:12 #53
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32120758
Ah, Yildiz has entered the building.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_32120791
wat een overdreven topictitel.
  woensdag 9 november 2005 @ 16:43:36 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32120792
het schijnt dat het verwijderen van een voorhuid op jonge leeftijd later zorgt voor meer machogedrag en agressiviteit. zou het daar iets mee te maken kunnen hebben. wist je trouwens dat heel veel amerikaanse jongens ook geen voorhuid meer hebben?
  woensdag 9 november 2005 @ 16:45:33 #56
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32120830
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:43 schreef zoalshetis het volgende:
het schijnt dat het verwijderen van een voorhuid op jonge leeftijd later zorgt voor meer machogedrag en agressiviteit. zou het daar iets mee te maken kunnen hebben. wist je trouwens dat heel veel amerikaanse jongens ook geen voorhuid meer hebben?
Bron?
pi_32120888
dubbelpost
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_32120889
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:43 schreef cockhuyt het volgende:
wat een overdreven topictitel.
Mooie, SBS-titel heb ik gekozen he? Naja, ik heb 'm gewoon gejat van m'n voorganger eigenlijk...
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_32120901
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:42 schreef popolon het volgende:
Ah, Yildiz has entered the building.
Volgens mij is ie er net alweer van tussen.
geen
  woensdag 9 november 2005 @ 16:50:33 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32120916
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:45 schreef Floripas het volgende:

[..]

Bron?
de volkskrant een tijdje geleden.
pi_32121130
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:41 schreef Floripas het volgende:
Bronnen voor het meerellen van autochtonen: De Morgen, TV5 en het Waalse journaal.
[..]

Ik kwam nergens met Duitsers, knul.

Ik wil gewoon weten waar jij de vooronderstelling vandaanhaalt dat Arabieren aggressie in hun genen hebben.
sorry, was black_sabbath
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Goh, dan zouden die joden (je weet wel die van die vlag van in je avatar) ook van nature agressiever moeten zijn. Wat het zogenaamde Joodse volk is qua genetica vrijwel identiek aan de Arabieren en nauw verwant aan de Noord-Afrikanen....

Of bedoelde je juist dat het Arische volk wat agressiever is? Ik bedoel, 60 jaar geleden is wel gebleken dat wij wat oorlogzuchtiger zijn dan de Joden, niet?
dat noord-afrikanen en arabieren eerder over gaan tot geweld kan in de genen zitten. maar aangezien het HUGO-project nog niet voltooid is moeten we ff wachten op dat antwoord.

zelfde dat bepaalde volkeren lang zijn, anderen klein.

moslims gaan zelfs tegenwoordig nog te vaak over op geweld en dat is in statistieken terug te vinden...
Islam=facisme
pi_32121214
maar jah, allochtonenknuffelaars zijn niet te overtuigen dat het probleem bij de allochtonen ligt en de zij kunnen de rechtsen, die met beide benen aan de grond staan, niet overtuigen dat het onze schuld is.

nou laat samir a. maar vrij.... kom maar met die aanslag...
Islam=facisme
pi_32121342
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:05 schreef DarkDancer het volgende:
maar jah, allochtonenknuffelaars zijn niet te overtuigen dat het probleem bij de allochtonen ligt en de zij kunnen de rechtsen, die met beide benen aan de grond staan, niet overtuigen dat het onze schuld is.

nou laat samir a. maar vrij.... kom maar met die aanslag...
Slaap je nog wel goed 's nachts?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32121438
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Slaap je nog wel goed 's nachts?
ik wel hoor. geen familie in gebieden waar een aanslag mogelijk te verwachten is.

hoop dan wel dat de slachtoffers allochtonenknuffelaars zijn of familie ervan.

een aanslag is toch niet meer te voorkomen met het softie beleid hier dus dan maar slachtoffers van hun eigen fouten.
Islam=facisme
pi_32121469
-edit: een iets meer inhoudelijke reactie graag-

[ Bericht 90% gewijzigd door kLowJow op 09-11-2005 17:37:37 ]
pi_32121479
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

sorry, was black_sabbath
Die ken ik niet. Maar ik denk dat je mij bedoelt? En dan nog is het geen antwoord op Flori d'r vraag
pi_32121573
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:13 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

ik wel hoor. geen familie in gebieden waar een aanslag mogelijk te verwachten is.

hoop dan wel dat de slachtoffers allochtonenknuffelaars zijn of familie ervan.

een aanslag is toch niet meer te voorkomen met het softie beleid hier dus dan maar slachtoffers van hun eigen fouten.
Wat is je oplossing dan om een aanslag te voorkomen? Alle kleurlingen deporteren?
  woensdag 9 november 2005 @ 17:19:28 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32121628
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat is je oplossing dan om een aanslag te voorkomen? Alle kleurlingen deporteren?
hoezo alle? zijn ze allemaal staatsgevaarlijk dan?
pi_32121681
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoezo alle? zijn ze allemaal staatsgevaarlijk dan?
Als ik hem mag geloven wel.
pi_32121697
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

En alle Groen Links, D66, SP, CDA en PVDA stemmers. En iedereen die geld geeft aan Green Peace, het wereld natuurfonds, Foster Parents, Novib/Oxfam en/of Amnesty. En iedereen die het normaal vindt dat je geflitst wordt als je te hard rijdt. En iedereen die voor de verkeerde voetbalclub is. Dat is denk ik wel de ideale situatie waar DD naar toe wil met Nederland. Lekker met een paar duizend man op dit hele kleine stukje aarde, die schrijven DD niet de wetten voor, die laten DD in zijn waarde. Amen.
  woensdag 9 november 2005 @ 17:24:54 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32121792
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En alle Groen Links, D66, SP, CDA en PVDA stemmers. En iedereen die geld geeft aan Green Peace, het wereld natuurfonds, Foster Parents, Novib/Oxfam en/of Amnesty. En iedereen die het normaal vindt dat je geflitst wordt als je te hard rijdt. En iedereen die voor de verkeerde voetbalclub is. Dat is denk ik wel de ideale situatie waar DD naar toe wil met Nederland. Lekker met een paar duizend man op dit hele kleine stukje aarde, die schrijven DD niet de wetten voor, die laten DD in zijn waarde. Amen.
of gewoon zoals de minister van binnenlandse zaken in frankrijk nu voorstelt. lekker wieberen met die relschoppers. prima plan. kijken of men dan nog geneigd is te lopen kloten en kansen niet aangrijpen. de kermis is nu wel over. bovendien zal het een uitstekende manier zijn om de allochtonen die het wel goed voor hebben minder te laten stigmatiseren.
pi_32122079
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

marocs hebben dubbele nationaliteit. criminele elementen en niet geintegreerde figuren meteen op vliegtuig terugzetten.
Bij turken zal het moeilijker gaan maar daar zal ook wel een oplossing voor gevonden worden.
antillianen kun je ook zo terugsturen en figuren die aanslagen willen plegen meteen levenslang dwangarbeid ergens laten doen en ze altijd de keuze tot euthenasie open laten staan.

trouwens. mensen zonder karakter hebben nu eenmaal sterke leiders nodig die harde maatregelen durven te nemen om problemen op te lossen.
om de hete brij heendraaien zoals linkse mensen doen verergert de problemen alleen maar.

mensen als van gogh en fortuyn hadden dat door en werden daarom ook vermoord.
Islam=facisme
  woensdag 9 november 2005 @ 17:41:35 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32122251
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:35 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

marocs hebben dubbele nationaliteit. criminele elementen en niet geintegreerde figuren meteen op vliegtuig terugzetten.
Bij turken zal het moeilijker gaan maar daar zal ook wel een oplossing voor gevonden worden.
antillianen kun je ook zo terugsturen en figuren die aanslagen willen plegen meteen levenslang dwangarbeid ergens laten doen en ze altijd de keuze tot euthenasie open laten staan.

trouwens. mensen zonder karakter hebben nu eenmaal sterke leiders nodig die harde maatregelen durven te nemen om problemen op te lossen.
om de hete brij heendraaien zoals linkse mensen doen verergert de problemen alleen maar.

je gaat er wel erg prat op dat je niet links bent he... geloof ik elke post dat je dwangmatig er iets over moet zeggen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 9 november 2005 @ 17:42:45 #74
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32122290
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:35 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

Dat zal Marokko leuk vinden, dat we óze criminele jongeren in hun schoot werpen.
quote:
Zoals? Statenloosheid?
quote:
Wat? Moord?
Hoe creeer je terroristen, stap 1.
quote:
Zijn wij "mensen zonder karakter"?
quote:
Idiotissime. Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
pi_32122617
ssst, ik ben ER aan het kijken en dan JAG.

bovendien worden mijn aardappelschijfjes metroomkaassaus koud.

tabe
Islam=facisme
pi_32122878
Goed voorstel van Sarkozy. Rotzooi gewoon terug sturen aangezien zij het voor welwillende nieuwkomers moeilijker maken.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_32122904
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:42 schreef Floripas het volgende:
Dat zal Marokko leuk vinden, dat we óze criminele jongeren in hun schoot werpen.
Net alsof die niet binnen 5 werkdagen weer illegaal in Nederland of Frankrijk zitten allemaal. Die jongeren hebben niets in Marokko te zoeken en zijn zo weer terug in Frankrijk danwel Nederland. Maar dan weggedoken onder de radar van politie en justitie en met een verse dosis wrok richting alles en iedereen. Nee, dat zal het veiliger maken op straat...
pi_32122963
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Net alsof die niet binnen 5 werkdagen weer illegaal in Nederland of Frankrijk zitten allemaal. Die jongeren hebben niets in Marokko te zoeken en zijn zo weer terug in Frankrijk danwel Nederland. Maar dan weggedoken onder de radar van politie en justitie en met een verse dosis wrok richting alles en iedereen. Nee, dat zal het veiliger maken op straat...
Dat trap je ze vervolgens nogmaals het land uit. Alles beter dan dit soort tuig gewoon hun gang laten gaan. Als je hier komt om criminele activiteiten te ontplooien hoor je er niet.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  woensdag 9 november 2005 @ 18:07:41 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32122969
quote:

[..]

er zijn maatregelen te treffen, zoals geen paspoort hebben. laat ze maar lekker met hun kloten in de sahara zitten, het schijnt dat marokko daar nogal wat mensen heenstuurt soms.
  woensdag 9 november 2005 @ 18:08:18 #80
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_32122983
quote:

[..]

Net alsof die niet binnen 5 werkdagen weer illegaal in Nederland of Frankrijk zitten allemaal.
Misschien moet je daar iets aan doen dan.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  woensdag 9 november 2005 @ 18:09:14 #81
3542 Gia
User under construction
pi_32123011
tvp
pi_32123049
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:08 schreef klez het volgende:

[..]

Misschien moet je daar iets aan doen dan.
Dat lukt je niet.
  woensdag 9 november 2005 @ 18:11:37 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32123062
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat lukt je niet.
hoe weet jij dat zo zeker?
pi_32123115
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoe weet jij dat zo zeker?
Omdat ik weet hoe je de EU-grenzen zonder al te veel moeite overkomt en omdat ik weet hoe laag de pakkans is als je illegaal in Nederland verblijft, zeker als je al een sociaal netwerk van familie en vrienden hier hebt.
  woensdag 9 november 2005 @ 18:14:48 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32123131
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Omdat ik weet hoe je de EU-grenzen zonder al te veel moeite overkomt en omdat ik weet laag de pakkans is als je illegaal in Nederland verblijft, zeker als je al een sociaal netwerk van familie en vrienden hier hebt.
dan gaat toch lekker de hele familie mee terug naar het land waar ze blijkbaar wel zo goed af zijn. overigens hebben heel wat gasten huisjes die ze gebouwd hebben met nederland of frans of europees geld.
pi_32123156
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan gaat toch lekker de hele familie mee terug naar het land waar ze blijkbaar wel zo goed af zijn.
Ja, of maar gelijk in de gaskamer allemaal. Dan weet je zeker dat je ze nooit meer terug ziet. Praat toch geen onzin man.
  woensdag 9 november 2005 @ 18:17:50 #87
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32123226
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, of maar gelijk in de gaskamer allemaal. Dan weet je zeker dat je ze nooit meer terug ziet. Praat toch geen onzin man.
wat een vreemde vergelijking bij een beleid dat voor de allochtonen alleen maar vruchten zal opleveren. of snap je het allemaal niet helemaal?

overigens zijn er wel meer manieren om noordafrikanen en afrikanen lekker terug te sturen en zorgen dat ze niet meer in de eu komen. tuurlijk zal het enkelen wel lukken, maar dan is dus de hele familie schuldig.
pi_32123253
sack_blabbath ---> alleen maar zeiken en afkraken. welke oplossing heb jij dan?
Islam=facisme
pi_32123268
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]

Ik zie het probleem niet. Iemand is in overtreding, dus kun je de medeplichtigen best straffen. Uitzetten is dan niet nodig, maar korten op de uitkering moet wel afschrikken.
pi_32123273
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:18 schreef DarkDancer het volgende:
sack_blabbath ---> alleen maar zeiken en afkraken. welke oplossing heb jij dan?
Oplossing voor wat?
  woensdag 9 november 2005 @ 18:21:01 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32123309
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:19 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet. Iemand is in overtreding, dus kun je de medeplichtigen best straffen. Uitzetten is dan niet nodig, maar korten op de uitkering moet wel afschrikken.
nee want dan gaan ze nog harder de criminaliteit in. lekker weg en laten berechten volghens het strafrecht in hun land.
pi_32123327
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:19 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Tuurlijk moet je straffen als ze illegalen helpen onderduiken. Maar als het het je eigen kind is help je toch wel, ook staat er een straf op. En de pakkans is echt heel klein, dus het risco durven ze toch wel te nemen.
  woensdag 9 november 2005 @ 18:23:20 #93
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32123377
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Tuurlijk moet je straffen als ze illegalen helpen onderduiken. Maar als het het je eigen kind is help je toch wel, ook staat er een straf op. En de pakkans is echt heel klein, dus het risco durven ze toch wel te nemen.
inplaats van geld steken in een bodemloze put, zoals miljarden voor een wijkverbetering dagelijks controleren en dan als straf uitzetting voor de hele familie. kijken hoe lang ze dan nog doorgaan met kloten.
pi_32123434
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]

Tuurlijk, zou ik in zo'n situatie ook doen. Maar dan moet je niet gaan huilen als je gepakt wordt en gekort wordt op een eventuele uitkering.
pi_32123460
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

inplaats van geld steken in een bodemloze put, zoals miljarden voor een wijkverbetering dagelijks controleren en dan als straf uitzetting voor de hele familie. kijken hoe lang ze dan nog doorgaan met kloten.
Ja, mooi plan! Mooi uitvoerbaar! Zal ook heel lekker vallen bij de bevolking! Kost ook bijna niets! Geweldig!
  woensdag 9 november 2005 @ 18:28:05 #96
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_32123503
Sarkozy 4 president of the EU.
Gelijk de overspelige en hoererende koningshuizen een trap geven.
  woensdag 9 november 2005 @ 18:29:52 #97
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32123549
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, mooi plan! Mooi uitvoerbaar! Zal ook heel lekker vallen bij de bevolking! Kost ook bijna niets! Geweldig!
alles valt toch al fout bij bepaalde bevolkingsgroepen. laat maar lekker zo gaan dan. en veel geld in het opsporen en neerslaan van mensen die kansen niet grijpen maar wel als eerste in rellen ontaarden als ze hun zin niet krijgen, of er toevallig twee boeven geėlectocuteerd worden. de mens maakt nog altijd zelf beslissingen.
  woensdag 9 november 2005 @ 18:32:54 #98
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32123628
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan gaat toch lekker de hele familie mee terug naar het land waar ze blijkbaar wel zo goed af zijn. overigens hebben heel wat gasten huisjes die ze gebouwd hebben met nederland of frans of europees geld.
Autochtonen klagen ook vaak, of zijn ook vaak ergens niet tevreden mee. Moeten we die ook maar ergens heen sturen?

Valt me op dat er steeds vaker vreemde logica wordt gebruikt. Is toch nergens voor nodig?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 9 november 2005 @ 18:33:44 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32123648
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Autochtonen klagen ook vaak, of zijn ook vaak ergens niety tevreden mee. MOeten we die ook maar ergens heen sturen?

Valt me op dat er steeds vaker vreemde logica wordt gebruikt. Is toch nergens voor nodig?

²
alsof autochtonen in marokko geen problemen veroorzaken. nogmaals ik hoef geen kanker als ik al jicht heb,
pi_32123678
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

alles valt toch al fout bij bepaalde bevolkingsgroepen.
Een groot gedeelte van de groep die het hardste loopt te janken vanwege de identificatieplicht is niet geheel toevallig ook de groep die dit soort maatregelen wil....

Hoe denk je dat die het vinden als ze zelf dalijk op elke straathoek gecontroleerd gaan worden? Nee, met het 'goed' vallen doel ik niet enkel op de 'bepaalde' bevolkingsgroepen.

Maar goed, verder heb je geen argumenten, dus ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat zulke plannen praktisch slecht uitvoerbaar zijn en ook onbetaalbaar zijn?

En dat je zelf eigenlijk ook niet zit te wachten op een Nederlandse incarnatie van de KGB en Gestapo en op een politiestaat a la de Gazastrook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')