Dat had ik wel gezien, hoor. Daarom zei ik ook minimaal 1 uur en 15 minuten.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:32 schreef Pinball het volgende:
Jij was ook 24 uur vergeten te tellen. 25 en 26 september waren ook in '99 niet dezelfde dag.
Mijn Fok!buurvrouw is nog wel actief.quote:Fok!buurman![]()
Die is niet meer zo actief.![]()
Wat goed van je!!quote:Op woensdag 9 november 2005 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[BB SC 702] zal het recht zegevieren?![]()
Overigens heeft Andrew Powell de muziek voor de film geschreven, en Andrew Powell was de orchestrale kracht achter The Alan Parsons Project, waarvan Stereotomy het een na laatste album van was.
Een grote familie hier
Okee, bedankt voor de uitleg. Ik ken Ladyhawke ook. Leuke film wel inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begon op compuserve als ladyhawke (film met Rutger Hauer en Michelle Pfeiffer, prachtig sprookje), maar toen ik een jaar of 10 geleden ben gaan mudden (multi user dungeons = textbased roleplaygame) moest ik ineens een fantasynaam kiezen en ladyhawke was op mijn mud niet toegestaan. Dus koos ik de 'echte' naam van het character ladyhawke uit de film: Isabeau. Isabeau is daarbij ook één van de eerste opgeschreven middeleeuwse vrouwennamen die we kennen. Daarom![]()
Dat is zo mooie film.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fan van Rutger Hauer, Michelle Pfeiffer, de film Ladyhawke of roleplay je ook
(ik eh, ben ook mod op het fok DnD forum)
ik heb vroeger(relatief) wel DnD gespeeld... maar ben nu met WoW bezigquote:Op woensdag 9 november 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fan van Rutger Hauer, Michelle Pfeiffer, de film Ladyhawke of roleplay je ook
(ik eh, ben ook mod op het fok DnD forum)
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:42 schreef Arcee het volgende:
Om nog maar te zwijgen over mijn Fok!buurvrouw van 3 doors down.
Mag ik een verzoekje doen? Doe er maar eens 1tje (of een paar) van de heerlijke billetjes van Lieske.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik plaatste die capture ook speciaal voor jou.... is het weer niet goed ...
quote:
En Rob doet, deze week, alles voor de groep.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral Rob spreekt haar soms op een zeer neerbuigend toontje toe. Ze lult soms inderdaad veel te veel, maar dan nog kun je wel een ander toontje aanslaan. Maar Rob merkt dat het wel scoort bij de rest van de groep.
Die jongen spoort voor geen meter. BTTF is nog altijd een van de beste trilogieen ooitquote:Op woensdag 9 november 2005 13:45 schreef Arcee het volgende:
Wat zei Menno overBack to the Future
?
Flauw tienerfilmpje IMO.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:44 schreef PCaulfield het volgende:
Chantal vindt "Mean Girls" niks en ik krijg meteen zin om 'm te gaan kijken
Ja *zucht* Zo romantischquote:Op woensdag 9 november 2005 13:43 schreef Zw0rld het volgende:
Dat is zo mooie film.
zo zielig dat ze elkaar net een seconde kunnen zien in de schemering.
Inderdaad, wat een lul.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:45 schreef scanman01 het volgende:
Zegt Menno nou dat Back to the future vroeger leuk was, maar nu niet meer?
Fucking Idiot
Ik vond Mean Girls best lachen!quote:Op woensdag 9 november 2005 13:46 schreef Snaptnix het volgende:
Flauw tienerfilmpje IMO.
Ach als tijdverdrijf in een melige bui gaat het nog wel.
Bedoel je Lindsay Lohan? Die is nu véél te veel kilo's kwijtquote:Op woensdag 9 november 2005 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond Mean Girls best lachen!Er zat zo'n heel erg sexy meisje in, weet niet meer wie dat was.
Geen zin om op te zoeken.
Hell yeah!quote:Op woensdag 9 november 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die jongen spoort voor geen meter. BTTF is nog altijd een van de beste trilogieen ooit
Rachel McAdamsquote:Op woensdag 9 november 2005 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond Mean Girls best lachen!Er zat zo'n heel erg sexy meisje in, weet niet meer wie dat was.
Geen zin om op te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |