Zei ze niet dat je het door iemand anders moet laten doen?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Dat slaat ook als een lul op een drumstel zeg.Ze merkt gewoon op dat je dus zelfs nadat je 'slechts' een fiets hebt gejat bepaalde functies wel kunt vergeten. Niets meer en niets minder.
Isa is niet te breed.quote:
Ik dacht dat ik het aangepast had, is denk ik niet goed gegaanquote:
Maar je nicht van 13 heeft nog niet het figuurtje van Lieskequote:Op woensdag 9 november 2005 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Niemand hoeft alleen maar goed of slecht te zijn [afbeelding]
Niemand is alleen maar zwart of wit [afbeelding]
Lieske mag van mij ook naar de finale hoor.
Maar daarom lult ze nog wel zeldzaam dom uit haar nek.
M'n nichtje van 13 weet meer en heeft een betere taalbeheersing, en het is echt geen wonderkind.
Toen ik hier kwam was er geen faq, en pas 3 posts. Vandaar, newbie.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:24 schreef Arcee het volgende:
Verdomd, daar heb jij idd minimaal 1 uur en 15 minuten de tijd voor genomen.
Scanman is veteraan op BB gebied.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:24 schreef sleepy1958 het volgende:
goeie vraag idd. lees altijd alle streamverslagen en kijk de streams. zit helemaal in
het spelletje. heb grote bewondering voor scanman. is er gewoon nooit van gekomen.
zal proberen nu regelmatig mijn licht te laten schijnen.
Roel kennende verdomd weinigquote:Op woensdag 9 november 2005 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Wat zal er in Roel omgaan?
[afbeelding]
quote:
Foto van geld dan zeker?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Roel ligt nu in de slaapkamer in zijn eentje naar een foto te staren
Deze zocht je denk ik:quote:Op woensdag 9 november 2005 13:24 schreef sleepy1958 het volgende:
goeie vraag idd. lees altijd alle streamverslagen en kijk de streams. zit helemaal in
het spelletje. heb grote bewondering voor scanman. is er gewoon nooit van gekomen.
zal proberen nu regelmatig mijn licht te laten schijnen.
Dat zei ze ja. ALS je dan zonodig een fiets wilt hebben kun je dat dus beter door iemand anders laten doen. Bij voorkeur iemand die dus later niet een fuctie wil waarbij het ooit gestolen hebben van een fiets al funest isquote:Op woensdag 9 november 2005 13:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zei ze niet dat je het door iemand anders moet laten doen?
"Kut, waarom heb ik dat geld niet in de tuin laten liggen"quote:Op woensdag 9 november 2005 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Wat zal er in Roel omgaan?
[afbeelding]
Als je zo doorgaat, ga ik vroegtijdig met pensioenquote:Op woensdag 9 november 2005 13:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het aangepast had, is denk ik niet goed gegaan
Newbie op screencapture gebied. Hoop ooit net zo goed als jij te worden
Alleen in dat topic staan al meer posts boven je.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:26 schreef Pinball het volgende:
Toen ik hier kwam was er geen faq, en pas 3 posts. Vandaar, newbie.
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:28 schreef scanman01 het volgende:
Als je zo doorgaat, ga ik vroegtijdig met pensioen
Absoluut niet goed.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef Gert het volgende:
Is dat zo? Is het "goed" als je regelmatig een aspirine slikt?
Ik heb begrepen dat dit voor mensen met bepaalde hartproblemen kan gelden, maar toch niet voor gezonde mensen?
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:27 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Zoek Roel zijn spermavlekken?
Wat een vreemde melding zeg?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Rob en Chantal hebben het over gisteravond en hebben daar best lol in. Roel niet zo te zien. Het gaat om zijn geld namelijk.
Beetje offtopic, maar ik vroeg me al langer af waar je de naam isabeau vandaan hebt.quote:
En weer een Pink Floyd fan erbijquote:Op woensdag 9 november 2005 13:31 schreef sleepy1958 het volgende:
Van De Bus heb ik nooit een aflevering gezien. Alleen BB. Tijdje geleden hadden
jullie het over vroegere bewoners. ik had het toen zwaar te pakken (net als nu van Dido)
van Daniella (BB4). Ben haar naam niet tegengekomen. Jammer
Jij was ook 24 uur vergeten te tellen. 25 en 26 september waren ook in '99 niet dezelfde dag.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef Arcee het volgende:
Alleen in dat topic staan al meer posts boven je.
Fok!buurmanquote:Overigens postte je Fok!buurman direct boven je.
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar ik vroeg me al langer af waar je de naam isabeau vandaan hebt.
Daarbij is de dosering van bijv. Ascal (de aspirinevorm voor hartpatienten) vele malen lager dan de dosering als pijnstiller.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Absoluut niet goed.
Als je het slikt op een lege maag, kan het een gaatje in je maagwand branden, in het ergste geval. Dus altijd met veel water of een koekje innemen.
Heb ik toch nog iets aan mijn studie hier
Ah... de mooie Michelle Pfeifferquote:
Deel 2 is uit,super goede filmquote:Op woensdag 9 november 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het nu over "Saw". Was inderdaad een hele aparte en spannende film
Dan zal ze dus inderdaad de lessen ethiek wel gemist hebben door een eczeemdagje of zo.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei ze ja. ALS je dan zonodig een fiets wilt hebben kun je dat dus beter door iemand anders laten doen. Bij voorkeur iemand die dus later niet een fuctie wil waarbij het ooit gestolen hebben van een fiets al funest is
En daarna Live at Pompeiiquote:Op woensdag 9 november 2005 13:33 schreef sleepy1958 het volgende:
ik ben een echte hoor.
voorstel voor film zaterdag: Roger Wates: In The Flesh!!!!!!
Ja, maar ik zou het geen horrorfilm noemen. Er zitten horrorelementen in, okee, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het nu over "Saw". Was inderdaad een hele aparte en spannende film
Is toch weiry?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |