Saw is absoluut een sterke film.Maar niet te vergelijken met Silence...quote:Op woensdag 9 november 2005 13:32 schreef Arcee het volgende:
Lieske: "Saw is de beste horrorfilm sinds Silence of the Lambs"
Horrorfilm.![]()
Dus? Preventief slikken is voor gezonde mensen onzin?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarbij is de dosering van bijv. Ascal (de aspirinevorm voor hartpatienten) vele malen lager dan de dosering als pijnstiller.
Ik begon op compuserve als ladyhawke (film met Rutger Hauer en Michelle Pfeiffer, prachtig sprookje), maar toen ik een jaar of 10 geleden ben gaan mudden (multi user dungeons = textbased roleplaygame) moest ik ineens een fantasynaam kiezen en ladyhawke was op mijn mud niet toegestaan. Dus koos ik de 'echte' naam van het character ladyhawke uit de film: Isabeau. Isabeau is daarbij ook één van de eerste opgeschreven middeleeuwse vrouwennamen die we kennen. Daaromquote:Op woensdag 9 november 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
Beetje offtopic, maar ik vroeg me al langer af waar je de naam isabeau vandaan hebt.
Mag ik dat gewoon "The Wall" voorstellen van Alan Parkerquote:Op woensdag 9 november 2005 13:33 schreef sleepy1958 het volgende:
ik ben een echte hoor.
voorstel voor film zaterdag: Roger Wates: In The Flesh!!!!!!
Preventief slikken is geen onzin, alleen heeft wel risico's voor je maag. Nog beter is het "multidiet" als vervanging voor de ooit geopperde "multipil". Dat dieet bestaat uit: veel groente en fruit, dagelijks vis, amandelen, 50 gram donkere chocolade, 1 glas rode wijn per dag en nog ietsquote:Op woensdag 9 november 2005 13:36 schreef Gert het volgende:
Dus? Preventief slikken is voor gezonde mensen onzin?
Dan houd ik het maar bij die omega3-zooi.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begon op compuserve als ladyhawke (film met Rutger Hauer en Michelle Pfeiffer, prachtig sprookje), maar toen ik een jaar of 10 geleden ben gaan mudden (multi user dungeons = textbased roleplaygame) moest ik ineens een fantasynaam kiezen en ladyhawke was op mijn mud niet toegestaan. Dus koos ik de 'echte' naam van het character ladyhawke uit de film: Isabeau. Isabeau is daarbij ook één van de eerste opgeschreven middeleeuwse vrouwennamen die we kennen. Daarom![]()
Ach ja. Dat is sowieso zeer discutabel. Sommige films worden horrorfilms genoemd, terwijl het meer een thriller is. En sommige films noemen ze thriller, terwijl ik het pure horror vind.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou het geen horrorfilm noemen. Er zitten horrorelementen in, okee, maar meer ook niet.
Kratje bier!quote:
[BB SC 702] zal het recht zegevieren?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begon op compuserve als ladyhawke (film met Rutger Hauer en Michelle Pfeiffer, prachtig sprookje), maar toen ik een jaar of 10 geleden ben gaan mudden (multi user dungeons = textbased roleplaygame) moest ik ineens een fantasynaam kiezen en ladyhawke was op mijn mud niet toegestaan. Dus koos ik de 'echte' naam van het character ladyhawke uit de film: Isabeau. Isabeau is daarbij ook één van de eerste opgeschreven middeleeuwse vrouwennamen die we kennen. Daarom![]()
Ik plaatste die capture ook speciaal voor jou.... is het weer niet goed ...quote:Op woensdag 9 november 2005 13:35 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Scanman: Jezus ik ben toch een voetfetisist maar die grafpoten van Nathelie zijn echt niet aan te zien!!!!
OMFG...quote:Op woensdag 9 november 2005 13:40 schreef PCaulfield het volgende:
Nathalie: "Dumb and Dumper"
Fan van Rutger Hauer, Michelle Pfeiffer, de film Ladyhawke of roleplay je ookquote:
2 kratten pils.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Preventief slikken is geen onzin, alleen heeft wel risico's voor je maag. Nog beter is het "multidiet" als vervanging voor de ooit geopperde "multipil". Dat dieet bestaat uit: veel groente en fruit, dagelijks vis, amandelen, 50 gram donkere chocolade, 1 glas rode wijn per dag en nog iets
hmz.. en als je nu die groente en fruit, amandelen, vis en chocolade vervangt door meer wijn?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Preventief slikken is geen onzin, alleen heeft wel risico's voor je maag. Nog beter is het "multidiet" als vervanging voor de ooit geopperde "multipil". Dat dieet bestaat uit: veel groente en fruit, dagelijks vis, amandelen, 50 gram donkere chocolade, 1 glas rode wijn per dag en nog iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |