Resident Evil 4quote:Op zondag 27 november 2005 14:43 schreef McGilles het volgende:
Heb al weer een hele tijd geen nieuw spel aangeschaft maar het word weer eens tijd, laatste nieuwe game is Mario Party 6
Noem eens 5 titels die zeker de moeite waard zijn aan te schaffen die na MP6 uitgekomen zijn!
Dansen op Mario Bros 1 theme >> Allesquote:Op zondag 27 november 2005 13:46 schreef DinoPK het volgende:
Nee maar waarom zou je dat willen?
quote:Op zondag 27 november 2005 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mario Strikers komt binnekort. Mischien is dat wat.
Ik was de eerste van de 6 die ze bij ons hadden.quote:Op zondag 27 november 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Strikers = Mario Smash Football ja, US vs EU naam.
Overigens gaan de Mario Football bundels hard, was 5 min bij de Dixons binnen en er werden er 2 verkocht, ze waren daardoor ook meteen door de voorraad heen. Ook bij de Lukas Klamer in Den Bosch waren ze op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op zondag 27 november 2005 17:47 schreef Cheiron het volgende:had ik al ergens in het topic neergezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er ook maar net aan welk level je speelt, met het graslevel lukt het gewoon.
Ik heb ze nog in geen enkele winkel gezien, ik dacht al dat ze slecht leverbaar waren ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Strikers = Mario Smash Football ja, US vs EU naam.
Overigens gaan de Mario Football bundels hard, was 5 min bij de Dixons binnen en er werden er 2 verkocht, ze waren daardoor ook meteen door de voorraad heen. Ook bij de Lukas Klamer in Den Bosch waren ze op
kzag alleen moeders met gamecube + mario voetbal bij de kassa staan bij de mediamarktquote:Op zondag 27 november 2005 19:47 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Ik heb ze nog in geen enkele winkel gezien, ik dacht al dat ze slecht leverbaar waren ofzoToch morgen nog maar even langs de mediamarkt dan en hopen dat ze er nog 1 of 2 hebben liggen.
* RaymanNL gaat het spel ook halenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel nu Mario Soccer en die game is écht heel vetHet is na een 5tal wedstrijden gewoon nu al mijn favoriete Mario Sportsgame. Ik werd de eerste 3 wedstrijden genadeloos afgemaakt met resp 4-1, 3-1 en 2-0, op novice
Ik heb het echter door en net met 5-0 gewonnen van DKSpel is echt heel cool
witte controller blijft hier mooi in doos, samen met de gamecubequote:Op woensdag 30 november 2005 23:24 schreef Cheiron het volgende:
sk888er, die zaag lijkt me wel cool om mee te gamen. Hier hebben we al de strijd wie de parelwitte controller mag hebben
Trouwens, net de flowercup op professional gewonnen
lolquote:Op donderdag 1 december 2005 08:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op marktplaats vast wel 70 euro. Noem het ding gewoon 'Zeldzaam' ofzo
Hmm.. zullen ze mijn oude ook aannemen?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:24 schreef BMH het volgende:
leuke deal bij je lokale gameboer:
1) lever je oude gamecube + controller in. Je krijgt 30 euro.
2) Koop een Witte Mario Strikers cube met 2 controllers en Mario Strikers voor +- 89.
Wat heb je dan? Een nieuwe gamecube, 2 controllers en een spel voor 60 euro
Die moet ik ook nog, maar pas als budgetquote:Op donderdag 1 december 2005 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zojuist mario superstar baseball gekocht , ga ik van het weekend maar eens mee bezig
Nedgame ¤19,99 goedkopere nieuw vind je niet. (Ja ik ben zelf op onderzoek uitgegaanquote:Op donderdag 1 december 2005 23:55 schreef Darkzell het volgende:
Kan je nog ergens die bongo's los krijgen voor een fatsoenlijk prijsje.
30 euro nieuw; gameshop twentequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:01 schreef Darkzell het volgende:
Hmm..dan kan ik dus beter meteen voor Donkey Konga incl bongo-controller gaan.
Waarom?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:25 schreef sk888er het volgende:
[..]
witte controller blijft hier mooi in doos, samen met de gamecube![]()
Ik heb pas een Cube verkocht met officiele 59 blocks memcard, 1 flutspel, 1 controller voor 55¤quote:Op donderdag 1 december 2005 07:59 schreef MMaRsu het volgende:
hmm okay. Maar wat levert een cube met controller en 1 game op dan
Ten eerste word het een collectors item aangezien de rest allemaal waarscheinlijk gaat verkleurenquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Waarom?
En hoe komt het dat ik overal lage prijzen zie voor games en consoles. demmit ik dacht dat ik goedkoop uit was bij de e plaza
Dat hoop ik dan voor je , ik hoorde nl van de uitbater van de gameshop waar ik hem gekocht heb dat nintendo de PAL versie al uit productie gehaald heeft , en dat ze al niet meer bestelbaar waren.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog, maar pas als budget
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |