Resident Evil 4quote:Op zondag 27 november 2005 14:43 schreef McGilles het volgende:
Heb al weer een hele tijd geen nieuw spel aangeschaft maar het word weer eens tijd, laatste nieuwe game is Mario Party 6
Noem eens 5 titels die zeker de moeite waard zijn aan te schaffen die na MP6 uitgekomen zijn!
Dansen op Mario Bros 1 theme >> Allesquote:Op zondag 27 november 2005 13:46 schreef DinoPK het volgende:
Nee maar waarom zou je dat willen?
quote:Op zondag 27 november 2005 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mario Strikers komt binnekort. Mischien is dat wat.
Ik was de eerste van de 6 die ze bij ons hadden.quote:Op zondag 27 november 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Strikers = Mario Smash Football ja, US vs EU naam.
Overigens gaan de Mario Football bundels hard, was 5 min bij de Dixons binnen en er werden er 2 verkocht, ze waren daardoor ook meteen door de voorraad heen. Ook bij de Lukas Klamer in Den Bosch waren ze op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op zondag 27 november 2005 17:47 schreef Cheiron het volgende:had ik al ergens in het topic neergezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er ook maar net aan welk level je speelt, met het graslevel lukt het gewoon.
Ik heb ze nog in geen enkele winkel gezien, ik dacht al dat ze slecht leverbaar waren ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Strikers = Mario Smash Football ja, US vs EU naam.
Overigens gaan de Mario Football bundels hard, was 5 min bij de Dixons binnen en er werden er 2 verkocht, ze waren daardoor ook meteen door de voorraad heen. Ook bij de Lukas Klamer in Den Bosch waren ze op
kzag alleen moeders met gamecube + mario voetbal bij de kassa staan bij de mediamarktquote:Op zondag 27 november 2005 19:47 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Ik heb ze nog in geen enkele winkel gezien, ik dacht al dat ze slecht leverbaar waren ofzoToch morgen nog maar even langs de mediamarkt dan en hopen dat ze er nog 1 of 2 hebben liggen.
* RaymanNL gaat het spel ook halenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel nu Mario Soccer en die game is écht heel vetHet is na een 5tal wedstrijden gewoon nu al mijn favoriete Mario Sportsgame. Ik werd de eerste 3 wedstrijden genadeloos afgemaakt met resp 4-1, 3-1 en 2-0, op novice
Ik heb het echter door en net met 5-0 gewonnen van DKSpel is echt heel cool
witte controller blijft hier mooi in doos, samen met de gamecubequote:Op woensdag 30 november 2005 23:24 schreef Cheiron het volgende:
sk888er, die zaag lijkt me wel cool om mee te gamen. Hier hebben we al de strijd wie de parelwitte controller mag hebben
Trouwens, net de flowercup op professional gewonnen
lolquote:Op donderdag 1 december 2005 08:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op marktplaats vast wel 70 euro. Noem het ding gewoon 'Zeldzaam' ofzo
Hmm.. zullen ze mijn oude ook aannemen?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:24 schreef BMH het volgende:
leuke deal bij je lokale gameboer:
1) lever je oude gamecube + controller in. Je krijgt 30 euro.
2) Koop een Witte Mario Strikers cube met 2 controllers en Mario Strikers voor +- 89.
Wat heb je dan? Een nieuwe gamecube, 2 controllers en een spel voor 60 euro
Die moet ik ook nog, maar pas als budgetquote:Op donderdag 1 december 2005 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zojuist mario superstar baseball gekocht , ga ik van het weekend maar eens mee bezig
Nedgame ¤19,99 goedkopere nieuw vind je niet. (Ja ik ben zelf op onderzoek uitgegaanquote:Op donderdag 1 december 2005 23:55 schreef Darkzell het volgende:
Kan je nog ergens die bongo's los krijgen voor een fatsoenlijk prijsje.
30 euro nieuw; gameshop twentequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:01 schreef Darkzell het volgende:
Hmm..dan kan ik dus beter meteen voor Donkey Konga incl bongo-controller gaan.
Waarom?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:25 schreef sk888er het volgende:
[..]
witte controller blijft hier mooi in doos, samen met de gamecube![]()
Ik heb pas een Cube verkocht met officiele 59 blocks memcard, 1 flutspel, 1 controller voor 55¤quote:Op donderdag 1 december 2005 07:59 schreef MMaRsu het volgende:
hmm okay. Maar wat levert een cube met controller en 1 game op dan
Ten eerste word het een collectors item aangezien de rest allemaal waarscheinlijk gaat verkleurenquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Waarom?
En hoe komt het dat ik overal lage prijzen zie voor games en consoles. demmit ik dacht dat ik goedkoop uit was bij de e plaza
Dat hoop ik dan voor je , ik hoorde nl van de uitbater van de gameshop waar ik hem gekocht heb dat nintendo de PAL versie al uit productie gehaald heeft , en dat ze al niet meer bestelbaar waren.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog, maar pas als budget
dancing stage vind ik raar , maar baseball kan ik nog wel enigsinds begrijpen , ik had niet eens verwacht dat daar een PAL release van uit zou komen nl.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:15 schreef -Yuna- het volgende:
Wat is dat toch met nintendo die nieuwe spellen uit de productie neemt? Hoor ik eerst over dancing stage mario mix en nu mario baseball
leuk spel he , ben ik ookal een tijdje aan bezigquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:15 schreef HAL9000S het volgende:
Zojuist Fire emblem voor de cube gehaald... heb weer eens zin in een lekkere turn based strategy game met een goed verhaal. Heb hoge verwachtingen aangezien ik de gameboy versie echt master vond!
Het spel is inderdaad best moeilijk, ik verlies af en toe ook nog weleens een wedstrijd. Ik merk wel dat het erg tegenstander afhankelijk is. Ik heb de meeste moeite met birdo's als tegenstander. Kies zelf altijd voor Mario met Toad (rood wit PSVquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:10 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb mijn witte gamecube binnen. Die is mooier dan ik dacht. Ik had verwacht dat het mat wit zou zijn maar het is beetje parelmoer achtig. Mario smash voetbal is nog best wel moeilijk. Even geprobeerd en het regende doelpunten. Alleen heeft de tegenpartij soms net geluk waardoor je in de laatste seconden nog verliest.
Ja, ben er zeer tevreden mee... topgame!quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
leuk spel he , ben ik ookal een tijdje aan bezig
quote:CN: The delay of "Twilight Princess" is because it could be launched for the Revolution system in 2006?
Reggie: The reason of the delay was because Miyamoto said he wants it to be the best Zelda ever, but it's a hard record to achieve, so he asked for more time. We will be launching it in April and will be for Gamecube.
CN: The launching dates of Zelda and the Revolution will be close?
Reggie: Revolution is a system with wich you will be able to play Zelda, because it's backwards compatible, but it's important to know that we will have this Zelda adventure for Gamecube.
CN: Have you played it?
Reggie: Yes, but not the final version, but some of the latest graphics and screenshots look awesome, I must say.
CN: Is there a great improvement between what showed at E3 and what you have seen?
Reggie: The screenshots are mostly the same, the important improvements have been on the story, bosses and areas.
Ik heb het spel ook, Ik kies meestal Mario en de Koopa's.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het spel is inderdaad best moeilijk, ik verlies af en toe ook nog weleens een wedstrijd. Ik merk wel dat het erg tegenstander afhankelijk is. Ik heb de meeste moeite met birdo's als tegenstander. Kies zelf altijd voor Mario met Toad (rood wit PSV)
Beter dan welke Mario sports game dan ookquote:
iddquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
IS Mario voetbal verder leuk en interessant ?
Hmm, verschillende winkels gekeken en inderdaad, er zijn er maar een paar die m hebben. Grote ketens als Bart Smit en FRS hebben m nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik zou het niet weten , maar ik heb baseball nu een uurtje of 3 gespeeld , en je kan duidelijk en in positieve zin zien dat het dit x door namco gedaan is in plaats van camelot
ik heb het natuurlijk maar van een verkoper gehoord , maar het verklaart ookwel dat ik hem totnu toe ook in de hele regio alleen in die shop heb zien liggen.
Is niet echt de meest centrale plaats om te meetenquote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef HomerJ het volgende:
Ik kom ook wel voor een meeting, bij Bernie thuis lijkt me wel geschikt
Zeker een aanrader idd. Als je van mario houd en baseball leuk vind is dit HET mario spel van het afgelopen jaar. Langer verslavend dan welk ander mario spel dan ook...quote:Op woensdag 7 december 2005 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Baseball ga ik dit weekend halen als ik m kan vinden![]()
Ik zal mn pa eens mailen..quote:Op maandag 5 december 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik las ergens dat je een beamer wilde lenen? Ergens dan lijkt me wel een goed plan
Wie is Berney?quote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef HomerJ het volgende:
Ik kom ook wel voor een meeting, bij Bernie thuis lijkt me wel geschikt
RaymanNLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |