Ja zij heeft het ook samen gezongen met Serge volgens mij...maar ben op zoek naar iemand andersquote:Op woensdag 9 november 2005 19:15 schreef belsen het volgende:
Brigitte Bardot, ging het gerucht althans. Ze zou het niet zelf zijn in elk geval.
Deze ja!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:17 schreef peaceman het volgende:
Jane Birkin
Dat heb ik echt nog nooit gehoord, zolang als ik dat nummer ken is het Jane Birkin geweest.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:15 schreef belsen het volgende:
Brigitte Bardot, ging het gerucht althans. Ze zou het niet zelf zijn in elk geval.
Ja, ik ben in de war...quote:Op woensdag 9 november 2005 19:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehoord, zolang als ik dat nummer ken is het Jane Birkin geweest.
Er is een single (rare) die hij samen met birgite bardot heeft gedaan....quote:Op woensdag 9 november 2005 19:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehoord, zolang als ik dat nummer ken is het Jane Birkin geweest.
Dat is geen nieuws toch?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:29 schreef belsen het volgende:
Nirvana:Smells like teenspirit
All apoligies
Penny Royal tea
en toch heb je gelijkquote:
Aldus Wikipedia.quote:Zijn grootste hit, Je t'aime… moi non plus, was zeer erotisch getint. Hoewel het oorspronkelijk werd opgenomen met Brigitte Bardot, werd het niet met haar stem uitgebracht, maar met die van zijn toekomstige vriendin Jane Birkin, omdat Bardot niet meer verder wou.
Nou heeft Wikipedia lang niet altijd gelijk, maar in dit geval wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:34 schreef Charmian het volgende:
Aldus Wikipedia.
dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 9 november 2005 19:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou heeft Wikipedia lang niet altijd gelijk, maar in dit geval wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |