Daarom vond ik hem ook leuk...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:04 schreef cafca het volgende:
pffff, zware bevalling, en dat voor een Bowie vraag.
Maar Breaking Glass is ook niet het eerste nummer waar je aan denkt bij Bowie-classics
party pooperquote:Op woensdag 9 november 2005 15:10 schreef ranja het volgende:
welke ep?
zal wel Nick Lowe - Bowi worden denk ik
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:13 schreef dolle_hond het volgende:
omdat bowie low had uitgebracht
naam van de artiest -e
[nieuwslezermodus aan]quote:Op woensdag 9 november 2005 15:10 schreef ranja het volgende:
welke ep?
zal wel Nick Lowe - Bowi worden denk ik
ik las zojuist op teletekst dat de muzieksmaak je leven lang blijft. Kinderen laten zich wat betreft hun muziekvoorkeur meer beinvloeden door hun moeder, dan door hun vaderquote:Op woensdag 9 november 2005 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja deze informatie heb ik gelezen op teletekstpagina 372!
jaquote:Op woensdag 9 november 2005 15:35 schreef ranja het volgende:
en groep B bestond al toen album B werd uitgebracht?
het is een hele verkeerde hoek, waarin je dan zoekt.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De namen Hawkwind, Motörhead en Ramones vliegen door mijn hoofd, maar ik kan er NET geen chocola van maken
kan ik niet vindenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:59 schreef ranja het volgende:
is er een band die Surfer Rosa heet en een single Pixies heeft gemaakt?
iddquote:Op woensdag 9 november 2005 16:44 schreef ranja het volgende:
Hm ik zat net te denken aan Poison van Alice Cooper... maar die van later dacht ik en AC is niet echt een band... toch?
nee.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:55 schreef ranja het volgende:
toch niet Marillion - Fugazi he? die is toch van eerder en dat Fugazi zich naar dat album vernoemt heeft?
1988.... Debbie Gibson, T'pau, Kylie... helpt niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |