Ik ken allebei de liedjes, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik door de vraag van belsen er pas achter kwam dat het een cover wasquote:Op woensdag 9 november 2005 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heeej dat liedje ken ik wel, is een grappig liedje.
Ik wist ook niet dat het een cover was.....quote:Op woensdag 9 november 2005 09:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ken allebei de liedjes, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik door de vraag van belsen er pas achter kwam dat het een cover was
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ken allebei de liedjes, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik door de vraag van belsen er pas achter kwam dat het een cover was
de enige die ik ken geloof ikquote:Breng die tulpen naar Sandra
Want de rozen zijn op
Kost maar 6 gulden 50
Das toch bijna voor nop....
Beestjes is van een heel andere Ronnie met zijn band de Ronnies.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:14 schreef ranja het volgende:
Breng die tulpen naar Sandra
Want de rozen zijn op
Kost maar 6 gulden 50
Das toch bijna voor nop....
de enige die ik ken geloof ik
Oh nee, Beestjes natuurlijk.
3 goed, Morgen is geen hit geweest....quote:Op woensdag 9 november 2005 10:14 schreef belsen het volgende:
[..]Morgen Op de kermis (met Ciska Peters) Ik vind je geweldig Een heel gelukkig kerstfeest (met Nico Haak enzo)
Louis Neefs, it is.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:55 schreef dolle_hond het volgende:
louis neefs
alsof dat niet geldt voor zowat alle zogenaamde foute artiesten, afhankelijk aan wie je't vraagtquote:Op woensdag 9 november 2005 10:49 schreef belsen het volgende:
Er is niks fouts aan Ronnie Tober, hoor...
We hebben het wel over Ronnie Tober, ranja!quote:Op woensdag 9 november 2005 11:02 schreef ranja het volgende:
[..]
alsof dat niet geldt voor zowat alle zogenaamde foute artiesten, afhankelijk aan wie je't vraagt![]()
het ging niet om Ronnie maar om de term 'fout' waar ik nog steeds niet tegen kanquote:Op woensdag 9 november 2005 11:09 schreef belsen het volgende:
We hebben het wel over Ronnie Tober, ranja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |