Heb 't niet gehoord, maar Lieske zei eigenlijk ook helemaal niets. En die keurden ze ook af. Dus de kleinste toespeleing kan al fataal zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Roel heeft gezegd dat hij samen met BB met iets bezig was ofzo. De mensen die het gehoord hebben, waren er in ieder geval van overtuigd dat hij veel te veel had gezegd.
Viel mee, jij was toch te druk met je minpunten in het survival-topic.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:34 schreef Gert het volgende:
O wat zat ie te azen op dit topic.Kleuter.
![]()
Roel zijn geheime opdracht was geraden, dat vonden ze ook prima, zolang hij er maar niets over zeiquote:Op woensdag 9 november 2005 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
Heb 't niet gehoord, maar Lieske zei eigenlijk ook helemaal niets. En die keurden ze ook af. Dus de kleinste toespeleing kan al fataal zijn.
Niet fair als ze dat bij Roel dan anders hadden opgelost en niet hadden ingegrepen.
Hij zei zoiets als: Ik heb vannacht in bad gelegen en nog wat anders gedaan buiten. Dido wou perse weten wat en Roel zei iets van "We zitten hier in een spel he...". Toen zei Dido: Oh ok.That's it geloof ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Roel heeft gezegd dat hij samen met BB met iets bezig was ofzo. De mensen die het gehoord hebben, waren er in ieder geval van overtuigd dat hij veel te veel had gezegd.
En dat schijnt hij dus min of meer wel gedaan te hebben. Maar goed, door wat er vanavond gezegd schijnt te zijn in de dbk denk ik dat Roel zich geen zorgen hoeft te maken. En BB heeft ook zijn reactie gezien, dus die durven al niet eens meerquote:Op woensdag 9 november 2005 02:37 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel zijn geheime opdracht was geraden, dat vonden ze ook prima, zolang hij er maar niets over zei
Dat is niet wat een aantal users eerder vanavond schreven over het gesprek met Dido. En die hadden het ook gehoord.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:39 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hij zei zoiets als: Ik heb vannacht in bad gelegen en nog wat anders gedaan buiten. Dido wou perse weten wat en Roel zei iets van "We zitten hier in een spel he...". Toen zei Dido: Oh ok.That's it geloof ik.
Virale pseudo chantalloïdesquote:Op woensdag 9 november 2005 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
Naat krijgt jeuk van het bad, hoe zou dat nou toch kunnen komen.![]()
Ok dit had ik ergens in een eerdere topic opgepikt. Kan zijn dus dat ie meer gezegd heeft.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is niet wat een aantal users eerder vanavond schreven over het gesprek met Dido. En die hadden het ook gehoord.
toch de streams maar even aanslingeren nog dan...quote:Op woensdag 9 november 2005 02:35 schreef mijn23 het volgende:
dido wil weer zoenen
Moeten we misschien toch nog maar een biertje opentrekken.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:40 schreef mijn23 het volgende:
dido blijft roel maar aaien over zijn nekje
Tja, Lieske d'r enige uitspraak was tegen Rikkert iets in de trant van "ik zit met een dilemma" vind ik dit wel ongeveer overeenkomen. Gelijke monniken, gelijke kappen in deze.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:39 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hij zei zoiets als: Ik heb vannacht in bad gelegen en nog wat anders gedaan buiten. Dido wou perse weten wat en Roel zei iets van "We zitten hier in een spel he...". Toen zei Dido: Oh ok.That's it geloof ik.
lijàhquote:Op woensdag 9 november 2005 02:42 schreef Gert het volgende:
[..]
toch de streams maar even aanslingeren nog dan...
En? en? sta je nu ook op tafel te gillen?????quote:Op woensdag 9 november 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik waan me hier net in het BB huis. Schiet er verdomme net een muis vlak voor mijn voeten onder de kast
Dat nog net nietquote:Op woensdag 9 november 2005 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En? en? sta je nu ook op tafel te gillen?????![]()
Ik duik achter je aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:44 schreef mijn23 het volgende:
mijn fles wijn is leeg,truste mensen!
Dan ga ik naar bed.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:45 schreef Gert het volgende:
Dido en Roel liggen voor pampus... dat wordt geen neuken meer.
Jammerquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik waan me hier net in het BB huis. Schiet er verdomme net een muis vlak voor mijn voeten onder de kast
Of ie verder nog iets heeft gezegd weet ik dus niet.quote:"Ik ben zelfs nog in de jacuzzi geweest." "Waarom doe je dat dan?" vraagt Dido door. Roel laat kort los dat hij nog iets moest regelen (het verstoppen van zijn geheime geld, red.). Dido snapt er niets van. "Wat dan?" Roel probeert het onderwerp af te kappen met een hint: "We zijn toch een spelletje aan het doen?" Maar Dido snapt het nog niet: "Wie doen spelletjes?" "Wij, hier", verduidelijkt Roel. Eindelijk valt het kwartje bij Dido. "Oooooooo......", en ze stap maar vlug over op een ander onderwerp.
ik zie toch liever een muis dan een Joostquote:Op woensdag 9 november 2005 02:50 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot174a.jpg]afbeelding][/URL]
In het donker durft ze wel. In het licht is ze als de dood om teveel affectie te tonen.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:40 schreef mijn23 het volgende:
dido blijft roel maar aaien over zijn nekje
Denk het ook niet maar heb me vaker vergist met die twee....quote:Op woensdag 9 november 2005 02:45 schreef Gert het volgende:
Dido en Roel liggen voor pampus... dat wordt geen neuken meer.
Dat is geen kleine capturequote:Op woensdag 9 november 2005 02:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot174a.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 9 november 2005 02:51 schreef Wup het volgende:
[..]
ik zie toch liever een muis dan een Joost
Mwoah!quote:
ahhhh het muisjequote:Op woensdag 9 november 2005 02:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/45973188_2423d4213b.jpg]afbeelding][/URL]
haha dank je welquote:Op woensdag 9 november 2005 02:53 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/45973188_2423d4213b.jpg]afbeelding][/URL]
lol. Net voor ik het hier las had ik hetzelfde.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Zit ik hier gewoon naar gesnurk te luisteren
Streams uit!
Ik ben er ook nog tot een uur of 5.quote:Op woensdag 9 november 2005 03:03 schreef Arliator het volgende:
dan bewaak ik het fort nog wel eventjes kan ook caps maken met dank aan mijn man Lief maar hoe ze hier moeten komen ben ik nog niet achter, als er wat gebeurt zullen jullie dus voor de fotos geduld moeten hebben tot morgenavond.
Dank je, en een goede nacht!quote:Op woensdag 9 november 2005 03:11 schreef Day het volgende:
Prettige nachtdienst dan!
Ik ga ook richting bed met een spannende thriller!
Laters
Ik zie het.quote:Op woensdag 9 november 2005 03:19 schreef F4iTH het volgende:
Stream 4 alert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |