Ik had eerder zoiets van: houd je bek, Rob, straks verraad je 't!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Waar wilde hij nou héén?
Hij wist al lang dat die poen weg was...
Ik snapte er ook geen ruk van.
oh snap hem nu ,dacht tegen mij maar was tegen die ander die het over oogkleppen hadquote:Op woensdag 9 november 2005 01:45 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
ik ? tegen over jou ? waar quote please
Ach, tondeuse er even overheen, en klaar is Roelquote:Op woensdag 9 november 2005 01:45 schreef versabommie het volgende:
troetelroeltjes straaaaaaaaaaaaal
wat ziet die knul er lekker vrolijk uit nu
Volgens mij heeft die rat nog 5000 in zijn valse poot!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:46 schreef Bocaj het volgende:
Heeft Rob eigenlijk nog een deel van het geld in zijn bezit?
ben je het eens met mijn theorie by the way?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:45 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
ik ? tegen over jou ? waar quote please
Het is een dubbel gevoel inderdaad. Ik zal je zeggen dat ik precies hetzelfde zou hebben. Haar is het geld ook vanwege een wazige opmerking afgenomen. Dan zou ik ook balen als dat bij anderen niet zou worden gedaan. Aan de andere kant zit ze met het gevoel dat ze zeker Roel dat geld wel gunt natuurlijk, maar het is alleen zeer dubbel.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou.... je weet dat ik Lieske liever heb dan enig andere bewoner in het huis (op Roel na), maar wat ze zei klonk toch echt in de richting dat ze het niet meer dan fair vond van BB dat BB bij de minste of geringste kik het geld weer terug zou vorderen, omdat "het bij haar ook zo gegaan is".
En dan kan ik niet echt spreken van iemand die het geld *echt* aan anderen gunt... sorry Scan.![]()
hij kan die tondeuse beter ook ergens anders gebruiken, anders kan Dido straks zoeken naar zijn speld in die hooibergquote:Op woensdag 9 november 2005 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, tondeuse er even overheen, en klaar is Roel
Ja dat klopt. ik denk 10.000 maar Rob heeft ook duidelijk een geheime opdracht. het is vrij ingewikkeldquote:Op woensdag 9 november 2005 01:46 schreef Bocaj het volgende:
Heeft Rob eigenlijk nog een deel van het geld in zijn bezit?
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, tondeuse er even overheen, en klaar is Roel
Ze kunnen hier al bijna een aflevering mee vullen en daar ging het om. Gisteren en vandaag was knap dramatisch, dus er moest wel iets komen wat ze op tv kunnen gooien.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:46 schreef FuTilE het volgende:
"En na een kleine opleving, suckte BB weer rustig door..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |