Ik had eerder zoiets van: houd je bek, Rob, straks verraad je 't!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Waar wilde hij nou héén?
Hij wist al lang dat die poen weg was...
Ik snapte er ook geen ruk van.
oh snap hem nu ,dacht tegen mij maar was tegen die ander die het over oogkleppen hadquote:Op woensdag 9 november 2005 01:45 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
ik ? tegen over jou ? waar quote please
Ach, tondeuse er even overheen, en klaar is Roelquote:Op woensdag 9 november 2005 01:45 schreef versabommie het volgende:
troetelroeltjes straaaaaaaaaaaaal
wat ziet die knul er lekker vrolijk uit nu
Volgens mij heeft die rat nog 5000 in zijn valse poot!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:46 schreef Bocaj het volgende:
Heeft Rob eigenlijk nog een deel van het geld in zijn bezit?
ben je het eens met mijn theorie by the way?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:45 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
ik ? tegen over jou ? waar quote please
Het is een dubbel gevoel inderdaad. Ik zal je zeggen dat ik precies hetzelfde zou hebben. Haar is het geld ook vanwege een wazige opmerking afgenomen. Dan zou ik ook balen als dat bij anderen niet zou worden gedaan. Aan de andere kant zit ze met het gevoel dat ze zeker Roel dat geld wel gunt natuurlijk, maar het is alleen zeer dubbel.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou.... je weet dat ik Lieske liever heb dan enig andere bewoner in het huis (op Roel na), maar wat ze zei klonk toch echt in de richting dat ze het niet meer dan fair vond van BB dat BB bij de minste of geringste kik het geld weer terug zou vorderen, omdat "het bij haar ook zo gegaan is".
En dan kan ik niet echt spreken van iemand die het geld *echt* aan anderen gunt... sorry Scan.![]()
hij kan die tondeuse beter ook ergens anders gebruiken, anders kan Dido straks zoeken naar zijn speld in die hooibergquote:Op woensdag 9 november 2005 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, tondeuse er even overheen, en klaar is Roel
Ja dat klopt. ik denk 10.000 maar Rob heeft ook duidelijk een geheime opdracht. het is vrij ingewikkeldquote:Op woensdag 9 november 2005 01:46 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, tondeuse er even overheen, en klaar is Roel
Ze kunnen hier al bijna een aflevering mee vullen en daar ging het om. Gisteren en vandaag was knap dramatisch, dus er moest wel iets komen wat ze op tv kunnen gooien.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:46 schreef FuTilE het volgende:
"En na een kleine opleving, suckte BB weer rustig door..."
Je moet vrouwen wel weten te prikkelenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:47 schreef Showtime het volgende:
[..]
hij kan die tondeuse beter ook ergens anders gebruiken, anders kan Dido straks zoeken naar zijn speld in die hooiberg
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:48 schreef mijn23 het volgende:
roel heeft wel een slaappilletje of 300 nodig
No hard feelings. ik dacht ff dat ik een patient van Dido zou worden in het verpleeghuis. )ook wel leuk hoor'quote:Op woensdag 9 november 2005 01:46 schreef Bocaj het volgende:
En de dames hebben de rest verstopt in het washok....quote:Op woensdag 9 november 2005 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die rat nog 5000 in zijn valse poot!
Je vergeet alleen dat Roel er al een opdracht voor volbracht heeft en dus het geld eigenlijk al gewonnen had. Lieske haar enige opdracht was haar mond dichthouden en dat mislukte.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is een dubbel gevoel inderdaad. Ik zal je zeggen dat ik precies hetzelfde zou hebben. Haar is het geld ook vanwege een wazige opmerking afgenomen. Dan zou ik ook balen als dat bij anderen niet zou worden gedaan. Aan de andere kant zit ze met het gevoel dat ze zeker Roel dat geld wel gunt natuurlijk, maar het is alleen zeer dubbel.
Laat hem nog maar even nadenken hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 01:48 schreef mijn23 het volgende:
roel heeft wel een slaappilletje of 3 nodig
en om het af te leren :quote:
Over wat je over rob vertelde wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:47 schreef mijn23 het volgende:
[..]
ben je het eens met mijn theorie by the way?
Wat was er gisteren zo dramatisch dan? Ik stream met intervallen ;]quote:Op woensdag 9 november 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kunnen hier al bijna een aflevering mee vullen en daar ging het om. Gisteren en vandaag was knap dramatisch, dus er moest wel iets komen wat ze op tv kunnen gooien.
Ben ik met je eens Scanman! Ik was Roel-fan vanaf het begin, helaas is hij inderdaad ingekakt sinds hij Dido zo'n lekker wijf begon te vinden en zij hem begon te bespelenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich is een love story in BB wel leuk, maar ik als Roel fan baal er wel fan. Roel is helaas heel erg ingekakt sinds dat gedonder met Dido. Hij is al lang de Roel niet meer die hij in het begin was. Jammer, heel jammer.
Hiij heeft laten zien dat hij stand houdt. En zich er niets van aantrekt dat de groep hem uitsluit onder leiding van Rob.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
Wat heeft Menno overigens laten zien afgelopen week?
0,0
Saaie muts. :
Die mag wel hier:quote:Op woensdag 9 november 2005 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
en om het af te leren :
[afbeelding]
quote:
Ook daar ben ik het niet mee eens. Toen LIeske in de dbk zat werd haar alleen een keuze voorgelegd. Of 5000 euro of ruimschoots te eten voor de groep. Ze koos toen voor de 5000 euro en dacht dus terecht dat ze die op dat moment in haar bezit had. Pas toen kwamen ze met de eis dat ze het dan wel tijdens haar hele BB verblijf moest verstoppen. Eenbeetje zoals met Roel dus. Die dacht het geld ook na zijn rookmissie in het bezit te hebben.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:49 schreef style het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat Roel er al een opdracht voor volbracht heeft en dus het geld eigenlijk al gewonnen had.
Eh, ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:51 schreef redhair het volgende:
[..]
Hiij heeft laten zien dat hij stand houdt. En zich er niets van aantrekt dat de groep hem uitsluit onder leiding van Rob.
Roel simuleert een denkproces...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:50 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot133a.jpg]afbeelding][/URL]
Roel zint op wraak..... en flink ook zo te zienquote:Op woensdag 9 november 2005 01:50 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot133a.jpg]afbeelding][/URL]
Dat was toch de afspraak?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:52 schreef Showtime het volgende:
En het gaat weer over Menno, Menno Menno Menno. Dido is pissed over iets dat Menno gezegd zou hebben, Dido gaat meteen naar hem toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |