je bent meer een man van daden ehquote:Op woensdag 9 november 2005 03:29 schreef Bartje71 het volgende:
zoiets ja
quote:
quote:
Joh, zie daarom ook de 'quote:Op woensdag 9 november 2005 01:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, ik zit geografisch wat oostelijker dan jullie
quote:Op woensdag 9 november 2005 02:14 schreef JDude het volgende:
[..]
[shaffy]
Want dan word je lekker nat
[/shaffy]
Hey!quote:
Hey!quote:Op woensdag 9 november 2005 03:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
maar heb altijd al een rare smaak qua mannen gehad
Ik kan altijd slapen maar wil het niet, was het maar zo dat ik wakker kon blijven zonder moe te worden en/of in slaap te vallen.quote:Op woensdag 9 november 2005 07:43 schreef Janetje het volgende:
Niet kunnen slapen zuigt..
Ik moet het zo maar weer gaan proberen.. even slapen.. dit schiet ook niet op..quote:Op woensdag 9 november 2005 07:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kan altijd slapen maar wil het niet, was het maar zo dat ik wakker kon blijven zonder moe te worden en/of in slaap te vallen..
Oja, vanochtend werd ik wakker, ik kijk zo op m'n wekker: 8:00Moest er om 7 uur uit. ik kijk nog een keer, was het een 6.
. De 6 en de 8 lijken teveel op elkaar.
.
quote:Op woensdag 9 november 2005 07:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Heb je al geld?
Mogehquote:Op woensdag 9 november 2005 07:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Joh, zie daarom ook de '' smiley.
Hey, het heet niet voor niet slow chatten, een nacht voorbij is toch best slow.quote:Op woensdag 9 november 2005 08:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mogeh
Nalezen is 1, maar overal fokking op reageren hoeft dan op zich ook niet ofzo
Ah, hoe ging het?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, ben nu uit, had om kwart voor 9 een mondeling tentamen Eco..
Wel redelijk, heb een 8.quote:
Had het hoger of lager moeten zijn dan?quote:
Nee, ik noem een acht een goed resultaat, geen redelijkquote:Op woensdag 9 november 2005 11:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Had het hoger of lager moeten zijn dan?.
Ah ok dan.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, ik noem een acht een goed resultaat, geen redelijk
heb hier nog hele stukken na te lezenquote:Op woensdag 9 november 2005 07:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Nalezen op de vroege ochtend is okay..
Je volet het verschil toch wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het was nacht schat, dacht dat jij het was![]()
Bartje kan anders ook geweldig zoenenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je volet het verschil toch wel..
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bartje kan anders ook geweldig zoenen![]()
quote:
Hier is het lekker warm. Maar ik zit dan ook naast de kachel, heb nu een shirt aan maar ik zit te denken om er een vest over heen te doen als ik naar buiten ga...quote:Op woensdag 9 november 2005 13:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
is het bij jou ook zo koud of begin ik een beetje ziek te worden
ach, ik ben vanmorgen half zes natuurlijk zo in de auto gestapt, zonder jas of wat dan ook. moest toch alleen even heen en weer. denk dat ik het toen echt koud heb gekregen, en dan nog even een uurtje slapen met je raam flink openquote:Op woensdag 9 november 2005 13:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier is het lekker warm. Maar ik zit dan ook naast de kachel, heb nu een shirt aan maar ik zit te denken om er een vest over heen te doen als ik naar buiten ga...
nee joh, gekquote:Op woensdag 9 november 2005 13:53 schreef pc-fr34k het volgende:
En nu heb je longontsteking?
Gelukkig dan maar.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee joh, gekdat heb ik niet zo snel!
Ik bemoei me niet met Danny's mailquote:Op woensdag 9 november 2005 16:03 schreef rompompom het volgende:
Ik heb potverdikkie geen mail gehad van Danny
Kan jij dara niet es achteraan gaan, JD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |