Je start het spel, gaat naar het tabblad "Multiplayer", en drukt op: "open location". Dan typ je daar het ip-adres van de host, en als het goed is gaat ie dan connecten. Het handige is dat hij die ip-adressen opslaat, dus als je vaker op dezelfde host speelt, hoef je alleen het ip-adres maar aan te klikken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:03 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb vroegâh altijd alleen maar gespeeld tegen (godlike ofzo) bots.
Toen had ik alleen nog n telefoonlijntje voor internet. Verder heb ik alleen maar America's Army online gespeeld.
Hoe connect ik -even in het kort- met zo'n IP nummer?
*installeren is
Geloof het ook. Als 4.51 werkt, geef je maar een gil.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:22 schreef Yildiz het volgende:
ik heb de GOTYE editie, dat was toch al versie 4.36?
Kom is op msn..ik help je wel aan de cdquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:45 schreef DaMook het volgende:
Ik wil het ook weer eens spelen, maar ben mijn cd kwijtNu behelp ik me al een hele tijd met ut2k4
[AMC]DeathTrail 20 frags 5 deaths time 1 FPH 1200 ping 39quote:
Je staat nu ook in de top 3 van de server statsquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:46 schreef DeathTrail het volgende:
haha yepvanwege die fph van 1200 waarschijnlijk
Hell yeahquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:50 schreef Xebrozius het volgende:
Btw server draait nog, kom gerust weer lang...
Op dit moment: Morpheus.
Deed je netjes!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
Best leuk, eerste keer dat ik tegen mensen speelde.
Hij vloog er niet uit, ik wilde zelf ook graag joinenquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef DeathTrail het volgende:
Hmmm server vloog eruit, maareh komt goed uit, moet gaan naar feessieHave fun nog mensen! en tot de volgende!
2e keer voor mij, eerste dagquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
Best leuk, eerste keer dat ik tegen mensen speelde.
Loque is een bot met standaard 100% accuracy, ofwel hij schiet altijd raak... niet leuk bij instagib spellen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:49 schreef DeathTrail het volgende:
ok cool, loque staat zeker op nummer 1 of niet?
Loque (100% Accuracy) Tamerlane 95% accuracy of iets in die richting... Tamerlane en Loque zijn vooral erg fijn als je instagib speelt ;-)quote:Op zondag 13 november 2005 00:10 schreef Semargofni het volgende:
Nope niet echt. Die Tamerlane is ook wel goed. Heb ik me ook wel vaak aan geergerd als ie me weer es raakte met zijn snipert.
Minder legale weg + 436 patch en dan de nieuwere patch. Dat werkt.quote:Op zondag 13 november 2005 11:48 schreef Man_Made_God het volgende:
Heeft iemand hier onlangs UT nog gekocht? en zo ja, wat kost dat ding tegenwoordig?
Ik kan 'm namelijk niet vinden bij de winkels, en via de minder legale weg krijg ik 'm ook niet aan de praat.
Start maar weer dan, ik heb nog alcohol in mn bloed zittenquote:Op zondag 13 november 2005 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben weer even gestopt met spelen maar server draait nog.
quote:> (Event) [AMC]DeathTrail entered the game.
> (Event) Sarena entered the game.
> (Event) Admin: Ik kan nog wel even joinen?
> (Event) [AMC]DeathTrail left the game.
> (Event) Cryss entered the game.
Hmm ja srry ik had ff alt tab gedaan, tegen die bot spelen was redelijk saaiquote:
Going in.quote:Op zondag 13 november 2005 17:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gaat uw gang(hou er wel rekening mee dat uploads voor bijv. Torrents killing zijn. Met een 1mbit upload zit je echt zo op een ping van 300 a 400, en dat speelt niet. Hier upload dan ook niemand, omdat we (Broertje, vriendin en ik) erg veel online gamen). als iemand een oud mobo'tje over heeft (voor AMD 2100+ CPU) dan kan ik hier ook een 'echte' server draaien.
Iemand zin om nu te spelen op 62.251.120.197?
Ik heb alles wel, maar als je de 'normale' levels speelt heb je ze niet allemaal nodig geloof ik. Voor de zekerheid kun je het doen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:05 schreef gelly het volgende:
Gebruiken jullie ook alle bonuspacks ?
Zover ik weet ben ik bestwel gewaagd aan LHO... DeathTrail is daarentegen iets te goed voor me.quote:Op zondag 13 november 2005 18:30 schreef Man_Made_God het volgende:
Nou, ik kreeg even stevig whoop-ass van LHO, maar het was dan ook pas de eerste keer online in een paar jaar (en de eerste keer UT in een paar jaar).
Maar ja, ik zoog gewoon
Ik denk dat jij bedoelt of ik al die maps downloadquote:Op zondag 13 november 2005 20:05 schreef gelly het volgende:
Gebruiken jullie ook alle bonuspacks ?
Hmm, ik heb alle bonuspack gedownload die ik op internet kan vinden (4) en ik heb alleen de orginele UT CD, geen uitbreiding ofzo. Kan ik die ergens downloaden ? De laatste patch zit er uiteraard ook overheen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij bedoelt of ik al die maps download
nee
alleen die Extra's CD, die in de GOTYE-editie zit, meer niet
en ja, patchen, thats it
Beeld blijft vaak stilstaan en gaat dan ineens weer verder, erg irritant. Ik weet ook niet meer wat ik gebruikte direct3d of opengl, volgens mij opengl maar dat werkt nu ook voor geen meter meer.quote:
Ik speelde op 451 servers gewoon met mijn 436 hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En je editor doet het ook niet meer. Ik gebruik ze naast elkaar. Met 4.36 kan je nl. geen 4.51 servers joinen (Dat is ook de reden dat ik ben overgestapt..)
Dat is mijn mail adres niet meer; Michielmango@hotmail.comquote:Op zondag 13 november 2005 21:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
McGilles heeft mail (admin ww)
Ja maar jij ownt de boel ook wel.quote:Op zondag 13 november 2005 22:41 schreef McGilles het volgende:
Ik zie iedereen klagen van "ik kan het niet meer" "ik moet heeel veeel oefenen tot ik het weer een beetje kan"
Heb het spel zo'n 3 jaar niet aangeraakt en binnen 1 minuut was de feeling er weer, moet wel toegeven dat ik het wel meer dan 1000uur heb gespeeld
Precies, alles komt vanzelf!quote:Op zondag 13 november 2005 22:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja maar jij ownt de boel ook wel.
Ik heb bijvoorbeeld n hele tijd GTA gedaan, daarvoor n hele tijd America's Army, dan is het hele UT een beetje overgeschreven zeg maar
dus ik ben wel ff bezig, vooral met de maps leren kennen enzo
maar t komt wel
Ik kan het nog wel maar mn positie is kut. Mn stoel te laag (ik ben 2 meter 4 dus dat is al snel) en mn tafel (houtenplank van 1.60 bij 1meter op twee behangtafel steunen van een meter hoog) is te hoog. Daarnaast gebruik ik nu een draadloze optische muis (Logitech MX700) ipv één met draad (lagere reactie tijd)quote:Op zondag 13 november 2005 22:41 schreef McGilles het volgende:
Ik zie iedereen klagen van "ik kan het niet meer" "ik moet heeel veeel oefenen tot ik het weer een beetje kan"
Heb het spel zo'n 3 jaar niet aangeraakt en binnen 1 minuut was de feeling er weer, moet wel toegeven dat ik het wel meer dan 1000uur heb gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |