Ik moet nog tot 5 juli 2007 25kw.. nog lang dus. Kijk en het gaat mij dus helemaal niet om stoer zijn, maar dat lijkt me wel goed staanquote:Op woensdag 9 november 2005 11:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dat kan vast wel, maar das ongeveer hetzelfde als jou in een XXXL overall stoppen en dan zeggen dat het stoer is
Hoe lang moet je nog 25kw? Ik zou zeggen, ga maar vast sparen voor een nieuwe motor als je er dalijk vanaf bent
(btw, je top word alleen maar lager als je die kuip erop hangt, waarom denk je dat die gixxers zoveel pk hebben?)
Deal.. je gaat maar wat centen lenen bij je mannetjequote:Op woensdag 9 november 2005 11:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik zou het graag voor je betalen met als voorwaarde dat je het op je fiets monteerd en de hele zomer van 2006 ermee rond gaat rijden![]()
Helaas heb ik geen knaken over![]()
Eenschquote:Op woensdag 9 november 2005 11:41 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Dat je dat ding ooit weg hebt gedaan, ik blijf het zonde vinden.
Klopt, GS500 kuip is erg lelijk, maar ik bedoelde ook meer dat de body van een GS denk ik verzuipt in het toch wat bredere kuipwerkt van die 1100, als je alles pas gaat maken (dus doorzagen en versmallen) dan kan het wel eens een cool projectje worden, maar als je het 'as is' op je motor schroeft denk ik dat het nogal raar eruit gaat zienquote:Op woensdag 9 november 2005 11:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik moet nog tot 5 juli 2007 25kw.. nog lang dus. Kijk en het gaat mij dus helemaal niet om stoer zijn, maar dat lijkt me wel goed staan![]()
Die standaard kuipen van GS500 vind ik oerlelijk
Ik heb andere herinneringen bij die filmquote:Op woensdag 9 november 2005 10:37 schreef hicham het volgende:
Geweldige film was dat ja![]()
Zelden zo gelachen, kan me alleen niet het cheeky bastard gedeelte herinneren
Belangrijste van de film is dat je het gewoon kunt kijken samen met pa & ma *, want volgens mij kwam er geen vrouwelijke onzedelijkheid in naar voren
Die oude kuipen zijn nou inderdaad niet het beste donormateriaal.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
Klopt, GS500 kuip is erg lelijk, maar ik bedoelde ook meer dat de body van een GS denk ik verzuipt in het toch wat bredere kuipwerkt van die 1100, als je alles pas gaat maken (dus doorzagen en versmallen) dan kan het wel eens een cool projectje worden, maar als je het 'as is' op je motor schroeft denk ik dat het nogal raar eruit gaat zien
Hmm okee.. wordt niks dus. Ik ben ff etenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Klopt, GS500 kuip is erg lelijk, maar ik bedoelde ook meer dat de body van een GS denk ik verzuipt in het toch wat bredere kuipwerkt van die 1100, als je alles pas gaat maken (dus doorzagen en versmallen) dan kan het wel eens een cool projectje worden, maar als je het 'as is' op je motor schroeft denk ik dat het nogal raar eruit gaat zien
Nee dat heb foutquote:Op woensdag 9 november 2005 10:53 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Volgens mij komt cheeky bastard uit "lock stock and two smokin' barrels"
Zag net nog even een foto van je oude motor langs komen,maar zit dat spatbord boven je achterwiel er bij een R 1100 S nou standaard op?Kan het bij mij in geen velde of wegen terug vinden.o.k hij is verhoogd,maar dat moet toch niks uitmaken.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb andere herinneringen bij die film, maar het speelde zich ook aan de andere kant van het glas af.
![]()
Morning trouwens.. wat is het nog vroeg zeg.![]()
Aanwezig, maar soepen is niet nodig. Het staat bij voorbaat stoer. Dat zeg ik je nu alvastquote:Op woensdag 9 november 2005 11:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Hicham, aanwezig? Zou je die lampjes eens kunnen shoppen op mijn GS op deze foto? Ik heb geen foto van de juiste hoek van jouw machientje.. ben wel benieuwd hoe het staat
Alleen als ik zulke lampjes neem, dan wil ik het ook grondig aanpakken denk ik... belly pan en ander dempertje misschien![]()
Feliquote:Op woensdag 9 november 2005 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik heb een nieuwe stempel op mijn rijbewijs[afbeelding]
Zoiets?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Hicham, aanwezig? Zou je die lampjes eens kunnen shoppen op mijn GS op deze foto? Ik heb geen foto van de juiste hoek van jouw machientje.. ben wel benieuwd hoe het staat
Alleen als ik zulke lampjes neem, dan wil ik het ook grondig aanpakken denk ik... belly pan en ander dempertje misschien![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:54 schreef richardgie het volgende:
Zag net nog even een foto van je oude motor langs komen,maar zit dat spatbord boven je achterwiel er bij een R 1100 S nou standaard op?Kan het bij mij in geen velde of wegen terug vinden.o.k hij is verhoogd,maar dat moet toch niks uitmaken.
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:04 schreef TR_Roadkill het volgende:
btw, deze GS500 kuip vind ik toch wel geslaagd :
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee dat heb fout
Cheeky Bastard komt uit dezelfde film als de Pikeman, en Freedy four fingers en Bullet Tooth Tony oftewel de helden film
Snatch!!
Eeuwig goed![]()
Weinig last van stress laat ik wel aan anderen over maar meer last van ongeduldigheid wat dat soort dingen betreft.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Know the feeling...![]()
Ook heb ik weleens gehad dat ik een kwartier of langernaar het testbeeld keekGewoon van de stress
![]()
Ik bied je 100 euro voor de lampjes en de V&H demperquote:Op woensdag 9 november 2005 11:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Aanwezig, maar soepen is niet nodig. Het staat bij voorbaat stoer. Dat zeg ik je nu alvastEn dan heb ik het niet eens over het feit dat je met die lampjes van rotonde naar klaveblad kunt promoveren
Kom hier met dat geld, dan krijg jij lampies![]()
Die is idd niet heel erg lelijk.. alleen das een duur kuipje. Heb ik toch liever van een Gixxertjequote:Op woensdag 9 november 2005 12:04 schreef TR_Roadkill het volgende:
btw, deze GS500 kuip vind ik toch wel geslaagd :
[afbeelding]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 november 2005 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat zijn dat.. een stel borsten?quote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 november 2005 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:
Je brengt me op nieuwe ideeenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik bied je 100 euro voor de lampjes en de V&H demper![]()
[..]
Die is idd niet heel erg lelijk.. alleen das een duur kuipje. Heb ik toch liever van een Gixxertje![]()
[..]
Gefeliciteerd![]()
[..]
Wat zijn dat.. een stel borsten?![]()
Cool, heb ze vaker op marktplaats gezien en ze zijn niet zo echt duur...quote:Op woensdag 9 november 2005 08:00 schreef worldpimber het volgende:
Voor yuppie![]()
Een GS500E met kuip. Vind hem van voor al stukken beter eruit zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |