quote:Op woensdag 9 november 2005 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een man nu kan gebruiken of pas een weekje later![]()
Nou nog een kopie van je pasfotoquote:Op woensdag 9 november 2005 13:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]is het dan nu officieel?
[afbeelding]
De toekomst = buell lightning XB12
MV agusta Brutale (nog duurder)
het moet in ieder geval een nakende fiets zijn
AVB?AfVaarBewijs?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
nee dat was mijn AVB, vanaf toen heeft het 8 lessen/4 weken geduurd
quote:
Aan het werk?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piccie in een spijler.![]()
Zo spreekt Nick spoiler uit.![]()
Een foto van u in zo'n slippiequote:Op woensdag 9 november 2005 14:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Aan het werk?
Ik wordt morgenmidag pas weer verwacht.Geloof ik.![]()
En ik weet ook niet of een rode babydoll me zou staan.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piccie in een spijler.![]()
Zo spreekt Nick spoiler uit.![]()
intuition will take you further than logics will ever do
"Die" Buell is gewoon "minder mooi" subtiel gezegd. Maar heej je kan slechter beginnen en het stuurt erg goed.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nou nog een kopie van je pasfoto![]()
Ik weet niet wat ik van die Buell moet denken![]()
Ik zou er geen moeite mee hebben.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:15 schreef koffiekoekje het volgende:
"Die" Buell is gewoon "minder mooi" subtiel gezegd. Maar heej je kan slechter beginnen en het stuurt erg goed.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:17 schreef R2-D2 het volgende:
Potverdorie, ik heb een beetje de slappe lach....
komt mijn concentratie niet ten goede dat Fokken...![]()
Ik ber er anders uiterst serieus mee bezig hoor.Met dat fokken.Nu niet dubbelzinnig gaan zitten wezen jaquote:Op woensdag 9 november 2005 14:17 schreef R2-D2 het volgende:
Potverdorie, ik heb een beetje de slappe lach....
komt mijn concentratie niet ten goede dat Fokken...![]()
Supergoedquote:Op woensdag 9 november 2005 14:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zou er geen moeite mee hebben.![]()
![]()
Topstuntertje! < ik weet niet of deze al bekend was.
Aardig gek die gozer.![]()
Ben dus oude mail aan het ruimen, vandaar ook het filmpje.quote:> Een mooie jonge vrouw rijdt op een scooter door de stad.
> Op een gegeven ogenblik wordt ze aangehouden door een politieagent.
>
> "Mevrouw, u draagt geen helm. Daar krijgt u een bekeuring voor, maar
> omdat ik de beroerdste niet ben mag u proberen een raadseltje op te
> lossen.Weet u het juiste antwoord dan vergeet ik de bekeuring. Dat is
> natuurlijk niet verkeerd.
>
> Dus de agent vraagt haar: "Wat heeft 4 wielen en een stuur?".
> "Nou", zegt de vrouw, "dat is niet zo moeilijk, ik denk een auto!".
> "Fout!", zegt de agent, "je had iets specifieker moeten zijn, is het en
> Opel, een Volkswagen,
> een Ford?" Daar werd de vrouw aardig pissig van natuurlijk, maar de
> agent is in een goeie bui en geeft haar nog een raadseltje als
> herkansing.
>
> "Wat heeft 2 wielen en een stuur?" "Dan zal dat wel een motor zijn",
> zegt de vrouw.
> "Jammerrr, weer niet goed", zegt de agent,"je bent weer niet specifiek
> genoeg, dat kan nog steeds van alles zijn, een Kawasaki, een Suzuki, een
> Honda..." De agent begint de bon van 35 euro uit te schrijven met een
> venijnig lachje om z'n mond.
>
> Dan zegt de vrouw: "Meneer de agent, nu heb ik ook nog een raadseltje
> voor u".
> "Kom maar op!", zegt de agent. "Het is schaars gekleed en vraagt geld
> voor sex".
> De agent hoeft niet lang na te denken en geeft als antwoord:
> "Da's een hoer".
>
> "Sorry", zegt de vrouw ,"maar da's niet specifiek genoeg! Is het je
> vrouw, je dochter of je moeder?"
*Proest*quote:Op woensdag 9 november 2005 14:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ber er anders uiterst serieus mee bezig hoor.Met dat fokken.Nu niet dubbelzinnig gaan zitten wezen ja![]()
Eerst het belangrijkste he!quote:Op woensdag 9 november 2005 14:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Supergoed![]()
Gelukkig kan ik werk en prive goed gescheiden houden. Ik zit nu op m'n werk privedingetjes te doen![]()
Hee, ik hoor mijn naamquote:Op woensdag 9 november 2005 10:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah, zoals ik al zei had ik dat Linux probleempje al opgelost. Maar voor het kneusje gedeelte kan ik dus nog bij Peerke terecht![]()
![]()
Soms in het weekendquote:Op woensdag 9 november 2005 14:36 schreef hicham het volgende:![]()
Je laat Nick toch niet half meelezen in dit verderfelijke topic?![]()
Hoezo niet?als die dan later in de verdervelijke grote boze mensen wereld komt is ie alvast goed voorbereid.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:36 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Je laat Nick toch niet half meelezen in dit verderfelijke topic?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:38 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Hee, ik hoor mijn naam![]()
Je kunt ook bij me terecht voor dB metingen![]()
Ding komt net binnen, wel lachen, was benieuwd naar mijn knalpijp dB's!
En hoeveel heb je al gemeten?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:38 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Hee, ik hoor mijn naam![]()
Je kunt ook bij me terecht voor dB metingen![]()
Ding komt net binnen, wel lachen, was benieuwd naar mijn knalpijp dB's!
Ah, dus als hij "spoiler" leest, denkt hij gelijkt aan ditquote:Op woensdag 9 november 2005 14:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Soms in het weekendmaar als er iets verkeerd staat scroll ik lekker omlaag, dan kan hij het qua lezen toch (nog) niet bijhouden.
![]()
Maar hij is helemaal in de spijlers en parelmoer gespoten auto's..
.. en dubbele uitlaten... lopen we door een wijk, zegt hij ineens:
Hier wonen allemaal buitenlanders pap.![]()
Ik:waarom denk je dat.
Hij: allemaal coole auto's met dubbele uitlaten.![]()
![]()
Ik: Ah.![]()
![]()
![]()
![]()
Neuhquote:Op woensdag 9 november 2005 14:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoezo niet?als die dan later in de verdervelijke grote boze mensen wereld komt is ie alvast goed voorbereid.![]()
Dat vind ik ookquote:Op woensdag 9 november 2005 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
Zo plaatje kan je beter onder een link leggen.![]()
En die ligt nu onder de tafel van het lachen?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
Dat vind ik ook, had Nick hier bij me........
![]()
![]()
En dat ventje is meteen voor de rest van z'n leven getekend,was een beetje een ongeconroleerde actie zullen we maar denken,maar ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Neuh, hij staat nu voor de spiegel.......quote:Op woensdag 9 november 2005 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En die ligt nu onder de tafel van het lachen?![]()
![]()
![]()
Maar ik vind het niet echt openbare contect.![]()
En niet eens Halal vriendelijk.![]()
Vandaar al die uitgeknipte plaatjes uit tijdschriften.. het begon met alleen nog maar tieten.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
Neuh, hij staat nu voor de spiegel.......
als ie ut weekend bij jou is, hou 'm ff in de gaten.....hij heeft nu ineens iets met gaten.....![]()
quote:8. Goede bedoelingen maken hetgeen Haram is nog niet acceptabel.
In al zijn wetgevingen en morele bevelen legt de islam grote nadruk op de nobelheid van gevoelens, verhevenheid van doelen en zuiverheid van bedoelingen.
De Profeet (vzmh) zei: "De daden worden naar intentie beoordeeld en iedereen wordt naar intentie beloont."
Alle zaken die door een moslim worden gedaan als een daad van aanbidding van Allah beschouwd en verdienen in het hiernamaals een beloning.
In het geval van het Harame is het anders: het blijft Haram, hoe goed men het ook bedoelt heeft, hoe loffelijk het streven of hoe eerbaar het doel ook is.
De islam stemt er nooit mee in om een Haram middel voor een hoffelijk doel te gebruiken.
Er wordt juist op aangedrongen dat niet alleen het doel eerbaar moet zijn, maar ook de middelen die ervoor gekozen worden.
Als iemand die zich door woeker, valsheid in geschrifte, gokken of op enig andere ongeoorloofde manier verrijkt en dit geld gebruikt om een moskee te bouwen, een liefdadigheidsinstituut op te richten of een ander goed werk te doen, dan zal de schuld van de daad die Haram was niet van hem worden afgenomen, omdat hij een goed einddoel had.
In de islam hebben goede doelen of goede bedoelingen geen resultaat in het verminderen van de zondigheid van zaken die Haram zijn.
Aardje naar z'n vaardjequote:Op woensdag 9 november 2005 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaar al die uitgeknipte plaatjes van motorbabe's.. het begon met alleen nog maar tieten.![]()
Je zal het niet geloven maar ik heb nog niks binnenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:51 schreef hicham het volgende:
Hey R2-D2, hoe is het eigenlijk met 'Geflitst, 100Km/uur te hard....' afgelopen?
Komt door de media denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Aardje naar z'n vaardje![]()
maw hijlijktopjou, leg ut maar ff uit, in navolging van Roadkill's actie op MF
Ik hoop voor jou dat je nu niet meer uit de Wehkamp kniptquote:Op woensdag 9 november 2005 15:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Komt door de media denk ik.![]()
Ik knipte mijn eerste plaatjes van vrouwen in BH uit de Wehkamp gids pas uit toen ik 14 was.
Was de heftigste shit die ik toen ooit gezien had.![]()
Eenmalige actiequote:Op woensdag 9 november 2005 15:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik hoop voor jou dat je nu niet meer uit de Wehkamp knipt![]()
Wist niet dat je ook een vliegbrevet had?Of was het 125 op een woonerf?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven maar ik heb nog niks binnenIk heb de situatie uitgelegd aan een familielid die bij de VID werkt en die zei:
"Als je mazzel hebt staat er ook een vrachtauto op de foto en dan kan het niet gebruikt worden."
![]()
Maargoed, ik weet niet hoelang zoiets duurt dus ik zeg niks![]()
Nee kan een ander niet meer zien wat ie moet bestellen,alleen nog maar aan de hand van het onderschrift.Aan de voorkant was het een koekepan en aan de achterkant een broek,nou ja we zullen wel zien wat we besteld hebben.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat je nu niet meer uit de Wehkamp knipt![]()
Allemaal fakers hoor die MC.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| 1 |
Waarom moest ik klikkenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:29 schreef worldpimber het volgende:
http://jan.moesen.nu/medi(...)met-dito-spoiler.jpg
ik vond het al zo'n vreemde sportieve uitlaat...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:31 schreef worldpimber het volgende:
Dit plaatje staat er dus onder de link normaal:
[afbeelding]
Arme hicham
Anders was het vandaag de dag van de familievete.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:29 schreef worldpimber het volgende:
Ik dacht al.. hicham zou dat nooit zomaar plaatsen
Volgens mij voeren ze daar je vriendje af omdat hij iets tegen het club besluit heeft ondernomen.quote:
Hije toch bienoa un ban an oe bokse ehadquote:Op woensdag 9 november 2005 15:43 schreef hicham het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ben ik ff weg gaat het helemaal mis hiero
Sorry menschen, dat was dus idd niet de bedoeling
Vond jullie reacties al zo vreemd, maar ik had ff pauze dus vandaar mijn trage edit
EXvriendjequote:Op woensdag 9 november 2005 15:42 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij voeren ze daar je vriendje af omdat hij iets tegen het club besluit heeft ondernomen.![]()
![]()
Owwwwquote:Op woensdag 9 november 2005 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eenmalige actiewe zijn druk doende met praktijkoefeningen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En die ligt nu onder de tafel van het lachen?![]()
![]()
![]()
Maar ik vind het niet echt openbare content.![]()
Haram vriendelijk.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
En dat ventje is meteen voor de rest van z'n leven getekend,was een beetje een ongeconroleerde actie zullen we maar denken,maar ben het helemaal met je eens.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:08 schreef stinkie het volgende:
Dat soort plaatjes mogen voortaan achterwege blijven
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Neuh, hij staat nu voor de spiegel.......
als ie ut weekend bij jou is, hou 'm ff in de gaten.....hij heeft nu ineens iets met gaten.....![]()
En ik me maar afvragen waar jullie het in godsnaam over hebbenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaar al die uitgeknipte plaatjes uit tijdschriften.. het begon met alleen nog maar tieten.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hije toch bienoa un ban an oe bokse ehad
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Owwww* hicham herinnert zich iets over Amsterdam, Heineken Music Hall en Rebbel die niets wou delen met ons over haar avondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tnx voor supportquote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef hicham het volgende:
En ik me maar afvragen waar jullie het in godsnaam over hebben
Thx voor je SMSjequote:
:^quote:Op woensdag 9 november 2005 15:53 schreef hicham het volgende:
* hicham herinnert zich iets over Amsterdam, Heineken Musical Hall en Rebbel die niets wou delen met ons over haar avondje![]()
Ssssst, nie zo hard typen...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:53 schreef hicham het volgende:
* hicham herinnert zich iets over Amsterdam, Heineken Music Hall en Rebbel die niets wou delen met ons over haar avondje![]()
Waarom maken jullie dan ook geen gebruik van telepatische krachtenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Thx voor je SMSje
Maar had m'n telefoon net aangezet toen ik aan het bijlezen was, dus had al door dat er wat mis was
Excusen niet meer nodig,ik ken je inmiddels een klein beetje en dat kan de beste overkomen.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Thx voor je SMSje
Maar had m'n telefoon net aangezet toen ik aan het bijlezen was, dus had al door dat er wat mis was
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
ik vond het al zo'n vreemde sportieve uitlaat...
Uuhm, jij ging toch al samenwonen met FS?quote:
Het zit een beetje verstopt in de TT:quote:Op woensdag 9 november 2005 16:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]![]()
En het dan ook nog hebben over de EO, neukende stelletjes en een Marokkaans gezin.
Het is een schande !! horen jullie ?![]()
Nou kan ik weer met gerust hart naar huisquote:Op woensdag 9 november 2005 15:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Excusen niet meer nodig,ik ken je inmiddels een klein beetje en dat kan de beste overkomen.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:02 schreef worldpimber het volgende:
Uuhm, jij ging toch al samenwonen met FS?
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou kan ik weer met gerust hart naar huis [afbeelding]
16:00, tijd om m'n trein te halen
Jij hebt af en toe echt een vekreukelde gedachtegang hequote:Op woensdag 9 november 2005 16:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Het zit een beetje verstopt in de TT:
Cursus achterwiel monteren
Jij zou best wat olie op het vuur kunnen gooienquote:
Ja, ik heb verkreukelde hersens...quote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij hebt af en toe echt een vekreukelde gedachtegang he.Maar verder lijk je me best een aardige meid hoor
.
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:33 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Thundercat '97 , ¤ 2.250
En nu ga ik eens even in de tuin werken voordat het helemaal donker is.
Moet toch iets nuttigs gedaan hebben verder.![]()
![]()
Beter krijg je respect als je dat ding kooptquote:Op woensdag 09 november 2005 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
Beter vind ik deze week een baan en koop ik dat ding.
Heb het geld gewoon liggen, maar moet eerst de zekerheid van werk hebben.
Anders heb ik geen geld voor eten meer.
Verder alleen een kickje en terugvindpost voor ikke.
Dat heb ik anderhalf jaar geleden al gedaan zonder dat ik het me zelf bewust was.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij zou best wat olie op het vuur kunnen gooien
Sooooooooooooowwww Truequote:Op woensdag 9 november 2005 16:38 schreef worldpimber het volgende:
Beter krijg je respect als je dat ding koopt![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zoiets mischien?
[afbeelding]
Ik weet alleen niet of het je zou staan![]()
![]()
En hoe zit het met onderhoud etc.?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
'91, gekocht met 34.600 op de teller, nu inmiddels 44.800![]()
Zit nog vrij mooi in zijn lak, vergeleken met andere GS-jes die ik gezien heb op de MegaMeeting
bij aanschaf gedaan: roest weggewerkt achterbrug, kleppen gesteld, nieuwe motorolie, nieuw oliefilter, bougies opnieuw afgesteld, nieuwe voorvorkkeerringen, nieuwe en dikkere voorvorkolie (15w40, zodat vering iets stugger werd) en een nieuwe pit in de koplamp (was niet helemaal goed).quote:Op woensdag 9 november 2005 17:03 schreef yup het volgende:
[..]
En hoe zit het met onderhoud etc.?
Heb bij de weg zelf ook meer dan 10.000 km op de teller gezet met me bimmah
Damn, mooi dingquote:Op woensdag 9 november 2005 16:33 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Thundercat '97 , ¤ 2.250
![]()
Noob!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:03 schreef yup het volgende:
[..]
Heb bij de weg zelf ook meer dan 10.000 km op de teller gezet met me bimmah
Ook al eerder gepost door je gelijkenisquote:Op woensdag 9 november 2005 17:28 schreef hicham het volgende:
Iets voor jou yup?
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/115946/1
Alleen weer ff uitzoeken hoe het zit met 25KW, ben bang van niet
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ook al eerder gepost door je gelijkenis![]()
Die zal idd niet 25kw zijn
Dan heb ik daarna nog maar 1 maand te leven ..quote:Op woensdag 9 november 2005 17:16 schreef hicham het volgende:
Damn, mooi ding
Kopen die handelHet is niets voor jou om verstandig te doen en te wachten tot je werk hebt
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:36 schreef hicham het volgende:
Dan maar een RGV 250, lijkt me ook wel een leuk dingetje
Raggeuuuhhhjaja, geen 25KW ik weet het
Zag hem ook net staan.. toch wel geinig. Helaas wel 2 takt (toch?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan maar een RGV 250, lijkt me ook wel een leuk dingetje
Raggeuuuhhhjaja, geen 25KW ik weet het
Klote he,quote:Op woensdag 9 november 2005 16:33 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Thundercat '97 , ¤ 2.250
![]()
oh eH, wilde het gaan doen als het zover was .. scheelt dus echt reteveel.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef R2-D2 het volgende:
Klote he,
So near .. and yet so so far away.......![]()
Ik heb gecontroleerd wat de prijzen op het moment zijn en dan heb je zo 2237,10 gulden verdiend op de huidige gemiddelde marktprijs![]()
Doe niet verstandig en koop dat ding![]()
motorfreaks.nl + motor-forum.nl checken referrer's dus je kunt niet zomaar plaatjes hotlinkenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Voor yup: GS500 25kw '91
Neeeeejquote:Op woensdag 9 november 2005 17:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan heb ik daarna nog maar 1 maand te leven ..
.. voordat ik het onbenutte doorlopende krediet van de Postbank moet oppeuzelen.![]()
Maar wel leuke pekelfiets heH.![]()
KLX'je ben ik zuinig op.![]()
Vertel meerquote:[..]
Dat ding is echte passie.
Maar ja meer dan 50 kilometer moet er er niet mee rijden, dijkweggetjes of circuitdagjes beest.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |