@Kippenek, heb je niks beters in huis om iemand "aan te vallen" op zijn icoon. Verklaar je trouwens eens nader?quote:Op woensdag 9 november 2005 02:50 schreef StefanP het volgende:
[..]
Laat me niet lachen. Eens even wat veroorzakers van rellen, moorden en ellende bij wat landen zoeken... Frankrijk: moslims. Denemarken: moslims. Engeland: moslims. Nederland: moslims. Zweden: moslims. Hoeveel voorbeelden wil je nog?
Ze zijn inderdaad uitzichtloos, maar weet je waarom? Omdat ze moslim zijn. En dus een hekel hebben aan ongelovige honden. En aan vrouwen. En moslims een cultuur hebben die hier niet past. Onderwijs volgen, daar doen ze niet aan, geen zin in natuurlijk. Werken? Waarom zou je, de uitkering komt toch wel en zwarte handel/diefstal/enz betaalt veel beter. Zelfs in het brave Westen waar iedereen 100 kansen krijgt voordat mensen het beu raken, is het geduld met die moslims op. Dus begint men ze met de nek aan te kijken. De paar die wel willen werken, krijgen geen werk. De drie blanken die nog niet weggepest waren uit de wijk, vertrekken dan ook zelf. En de enigen die daar schuldig aan zijn, zijn de moslims zelf. Ze zoeken elkaar op, willen niet integreren, naar school of werken. Zijn ongelofelijk oververtegenwoordigd bij criminaliteit en uitkeringen. Zelfs in het tolerantste land ter wereld, NL, krijgen ze het voor elkaar om de boel te verzieken en dan moet je het wel heel bont maken.
Dus wat nou kansarm. Ze hebben wel allemaal een scooter, een leren jas, de nieuwste nikes, het nieuwste mobieltje en een gouden ketting. Kansarm? Kansen ZAT. Ze pakken alleen de verkeerde.
Onzin. Identiteit en nationaliteit zijn verschillende zaken. Daarbij is identiteit zo privé dat je daar als overheid niet over te zeggen hebt. Zeker niet in absolute zin zoals sommigen graag in het strafrecht verweven zouden zien. Natuurlijk zou het mooier zijn wanneer iedereen zich verbonden zou voelen en we één grote oranjegevoel-familie zouden vormen. Dit is echter niet het geval, dit is nooit zo geweest en het zal nooit zo zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze zichzelf al marokkaan noemen! Tja, dan willen ze toch als gast gezien worden.
Als je hier bent geboren en je hebt de Nederlandse nationaliteit dan ben je Nederlander.
Vind je zelf dat je dat niet bent, dan geef je eigenlijk aan liever elders te wonen en hier alleen maar te verblijven uit economische motieven.
Ik noem dit voorbeeld vanwege de opmerking van BSB een aantal postings terug:quote:Op woensdag 9 november 2005 11:51 schreef kippenek het volgende:
[..]
Zijn nu alleen Marrokanen moslim?. What about Turken, Indo's en weet ik veel? Of kan nuancering dan opeens wel?
Noem je dat een aanval? En dat zegt iemand die vlak daarvoor ondertekende met grote letters "GET REAL"? Ik vind het slechts verbazingwekkend dat je wel pleit voor vrijheid van meningsuiting voor iemand als Pastors, maar dat dat kennelijk niet op gaat als een moslim op wil komen voor zijn vrijheiden en rechten.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:55 schreef Speed-Addicted het volgende:
Schitterend verwoord door stefanp:
[..]
@Kippenek, heb je niks beters in huis om iemand "aan te vallen" op zijn icoon.
Zie boven, dus.quote:Verklaar je trouwens eens nader?
BSB is gewoon een gekke troll. Don't feed it!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik noem dit voorbeeld vanwege de opmerking van BSB een aantal postings terug:
"Ik ben Marokkaan maar in Nederland geboren."
Ik denk toch, en weet haast wel zeker, dat de meeste zichzelf Marokkaan noemende Nederlanders, liever in Marokko zouden wonen als de economie daar maar iets beter zou zijn dan nu het geval is.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Onzin. Identiteit en nationaliteit zijn verschillende zaken. Daarbij is identiteit zo privé dat je daar als overheid niet over te zeggen hebt. Zeker niet in absolute zin zoals sommigen graag in het strafrecht verweven zouden zien. Natuurlijk zou het mooier zijn wanneer iedereen zich verbonden zou voelen en we één grote oranjegevoel-familie zouden vormen. Dit is echter niet het geval, dit is nooit zo geweest en het zal nooit zo zijn.
Zo zijn er wel meer subculturen binnen Nederland die hun identiteit niet in de eerste plaats aan hun nationaliteit ontlenen, maar aan hun idealen, land van herkomst van voorouders, levensfilosofie, hobby en noem maar op. Dit is, alhoewel het de eensgezindheid in algemene zin niet ten goede komt, binnen onze samenleving altijd mogelijk geweest en is één van de kenmerken van een individualistisch ingestelde samenleving zoals de onze. Je bent vrij, en velen zien het zelfs als noodzakelijk, je van de massa te onderscheiden.
Zoals het ook geldt voor Nederlanders die naar Belgie verhuizen vanwege het gunstige belastingsklimaat bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:04 schreef Gia het volgende:
Geldt overigens ook voor veel andere nationaliteiten.
Ja, zoiets. Dan geef je dus toe dat 'ze' hier blijven wonen uit economische motieven, maar dat 'ze' liever in het land van hun voorvaderen zouden willen wonen.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:06 schreef kippenek het volgende:
[..]
Zoals het ook geldt voor Nederlanders die naar Belgie verhuizen vanwege het gunstige belastingsklimaat bedoel je?
Ik denk niet dat dat het probleem an sich is. Iedereen wil het beste voor zichzelf en zijn omgeving. Daar is niks mis mee toch? Ik denk ook dat het aantal mensen dat daadwerkelijk zou verhuizen erg laag ligt. Vaak is het ook een hoop gebakken lucht hoor, net zoals er hier op FOK! veel mensen zijn die de mond vol hebben van emigratie. Er zijn er altijd maar een paar die het echt doen.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Dan geef je dus toe dat 'ze' hier blijven wonen uit economische motieven, maar dat 'ze' liever in het land van hun voorvaderen zouden willen wonen.
Nou ja, we kunnen ons natuurlijk ook blijven afvragen waarom het leger nog niet ingezet is, maar na 15 topics gaat dat ook wat vervelen.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:05 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik snap niet dat door de inmening van bansheeboy de hele discussie gericht wordt op het integratiebeleid binnen nederland.
Ik vraag me alleen af wat het effect op de lange termijn is. Er is nog een hoop onvrede, terecht of onterecht, en ik zie de banlieux ook niet binnen een jaar of 10 opknappen tot gezellige doorzonwijk, ondanks de mooie woorden en beloftes. Voor die tijd gaat de bom ongetwijfeld wéér barsten.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:12 schreef kLowJow het volgende:
Maar je hebt gelijk. De avondklok lijkt goed te werken, de rellen zijn afgelopen nacht flink kleinschaliger geweest.
Tsja, een topic vullen omdat ie vol kan lijkt me ook geen goed discussiedoel.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:12 schreef kLowJow het volgende:
Nou ja, we kunnen ons natuurlijk ook blijven afvragen waarom het leger nog niet ingezet is, maar na 15 topics gaat dat ook wat vervelen..
Idd duidelijk verhaal, maar had -ie ook nog oplossingen ipv oorzaken?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:20 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Die was kort, to-the-point en duidelijk:
Inderdaad, zoals ik al eerder aangaf, een bekende van mij werkt bij de sociale dienst, bij het merendeel van wat in de bijstand loopt is de oorzaak een direct gevolg van eigen keuzes.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:20 schreef SchnappiSchnap het volgende:
2) De Fransen hebben de relschoppers in kaart gebracht en (op basis van de arrestanten tot nu toe) blijkt dat het merendeel niet actief solliciteert en voortijdig de school verlaten heeft. Uitkeringstrekkers dus die gewoon een baan in de schoot geworpen willen krijgen zonder er zelfs voor te studeren.
Nou, als de oorzaak al heel anders is dan gedacht, zal er ook een andere oplossing moeten komen. En de vraag in mijn ogen is of zulk tuig wel een 2e kans verdient.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:24 schreef kippenek het volgende:
[..]
Idd duidelijk verhaal, maar had -ie ook nog oplossingen ipv oorzaken?
Dezelfde oplossing die je zou gebruiken als je burgers 'gewoon' aan het rellen slaan: kop indrukken en straffen. En in dit specifieke geval niet onevenredig toegeven aan 'sociale achtergesteldheid' claims.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:24 schreef kippenek het volgende:
[..]
Idd duidelijk verhaal, maar had -ie ook nog oplossingen ipv oorzaken?
Wie heeft het over kansen? Dat impliceert vrijwilligheid. Dit soort gasten (die dus echt NIET willen) mag je wmb ook gewoon in een werkkamp stoppen hoor. En of ze dan moslim, Afrikaan of Belg zijn maakt geen fuck uit.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:27 schreef Snatched het volgende:
En de vraag in mijn ogen is of zulk tuig wel een 2e kans verdient.
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:39 schreef kippenek het volgende:
Mensen die hier al 30 jaar wonen, of hier geboren zijn, zijn trouwens geen gasten meer hoor. Die zijn echt 'van ons' of je dat nou leuk vind of niet.
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:44 schreef BansheeBoy het volgende:
ik ben Marokkaan, in Nederland geboren
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En hier gaat het mis met 'de integratie'
Je bent geen Marokkaan je bent Nederlander. Als je JEZELF al niet zo typeert, waarom verwacht je dat dan wel van de mensen welke de banen uitdelen?
Goh, eindelijk zijn we het ergens over eens.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:29 schreef kippenek het volgende:
[..]
Wie heeft het over kansen? Dat impliceert vrijwilligheid. Dit soort gasten (die dus echt NIET willen) mag je wmb ook gewoon in een werkkamp stoppen hoor. En of ze dan moslim, Afrikaan of Belg zijn maakt geen fuck uit.
Huhquote:Op woensdag 9 november 2005 11:36 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Haatmeningen? Man, jij drukt anderen zelf in die hoek, en springt vervolgens zelf in het slachtofferhoek.
Dit begrijp ik dus niet. Laat mij 1 posting zien waarin ik over de schreef ga of aan het rellen ben? Het is wel erg makkelijk anderen voor relklonen uit te maken als je het niet met hen eens bent.quote:Je bent een relkloon. Geen volwaardig discussiepartner.
Het is de manier waarop je jezelf profileert... of je bent megalomaan, of je bent gewoon gekquote:Op woensdag 9 november 2005 12:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
HuhDus als ik het goed begrijp vraag ik aan DarkDancer om mij te beledigen en alle Moslims voor luie mensen en dieven uit te maken? Dat is natuurlijk onzin.
[..]
Dit begrijp ik dus niet. Laat mij 1 posting zien waarin ik over de schreef ga of aan het rellen ben? Het is wel erg makkelijk anderen voor relklonen uit te maken als je het niet met hen eens bent.²
Oftewel: ze hebben het zo slecht nog nietquote:Op woensdag 9 november 2005 12:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk toch, en weet haast wel zeker, dat de meeste zichzelf Marokkaan noemende Nederlanders, liever in Marokko zouden wonen als de economie daar maar iets beter zou zijn dan nu het geval is.
Geldt overigens ook voor veel andere nationaliteiten.
Klopt helemaal. Je bent er wat mij betreft zeker op uit om anderen een bepaalde spiegel voor te houden. Je drukt anderen in een bepaalde hoek en krijgt daarmee een bepaalde reactie waarmee jij vervolgens het gelijk van je overtuiging weer mee aantoont. Allemaal onderdeel van het rellen. Niet rellen zoals een onzin usertje in onz, maar meer genuanceerd.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
HuhDus als ik het goed begrijp vraag ik aan DarkDancer om mij te beledigen en alle Moslims voor luie mensen en dieven uit te maken? Dat is natuurlijk onzin.
[..]
Dit begrijp ik dus niet. Laat mij 1 posting zien waarin ik over de schreef ga of aan het rellen ben? Het is wel erg makkelijk anderen voor relklonen uit te maken als je het niet met hen eens bent.²
Neen, drogredenering van de bovenste plank als je het mij vraagt. Ik voel me 100% Marokkaan en 0,0% Nederlander, maar volgens het Nederlandse recht zijn we gelijk. Dat moeten we dus als uitgangspunt nemen. Niet mijn of jouw mening, maar de wet telt!quote:Op woensdag 9 november 2005 11:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze zichzelf al marokkaan noemen! Tja, dan willen ze toch als gast gezien worden.
Volgens de wet inderdaad, maar niet in mijn hart. Dat haal je er ook niet uit. Het probleem is ook dat de meesten uit zijn op assimilatie in plaats van integratie. Ik doe daar dus niet aan mee.quote:Als je hier bent geboren en je hebt de Nederlandse nationaliteit dan ben je Nederlander.
Ik verblijf hier inderdaad alleen uit economische motieven, wat is daar mis mee? Ik ben er zelfs trots op.quote:Vind je zelf dat je dat niet bent, dan geef je eigenlijk aan liever elders te wonen en hier alleen maar te verblijven uit economische motieven.
Zeur dan ook niet dat je niet als nederlander gezien wordt. En daar dus eventueel gevolgen van ondervind bij het zoeken naar een baan, of hoe je bejegend wordt in de supermarkt.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, drogredenering van de bovenste plank als je het mij vraagt. Ik voel me 100% Marokkaan en 0,0% Nederlander, maar volgens het Nederlandse recht zijn we gelijk. Dat moeten we dus als uitgangspunt nemen. Niet mijn of jouw mening, maar de wet telt!
[..]
Volgens de wet inderdaad, maar niet in mijn hart. Dat haal je er ook niet uit. Het probleem is ook dat de meesten uit zijn op assimilatie in plaats van integratie. Ik doe daar dus niet aan mee.
[..]
Ik verblijf hier inderdaad alleen uit economische motieven, wat is daar mis mee? Ik ben er zelfs trots op.²
Dan ben je niets minder dan een profiteur..quote:Op woensdag 9 november 2005 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, drogredenering van de bovenste plank als je het mij vraagt. Ik voel me 100% Marokkaan en 0,0% Nederlander, maar volgens het Nederlandse recht zijn we gelijk. Dat moeten we dus als uitgangspunt nemen. Niet mijn of jouw mening, maar de wet telt!
[..]
Volgens de wet inderdaad, maar niet in mijn hart. Dat haal je er ook niet uit. Het probleem is ook dat de meesten uit zijn op assimilatie in plaats van integratie. Ik doe daar dus niet aan mee.
[..]
Ik verblijf hier inderdaad alleen uit economische motieven, wat is daar mis mee? Ik ben er zelfs trots op.²
Precies.. Als je jezelf al niet als Nederlander ziet, hoeft een ander dat ook niet..quote:Op woensdag 9 november 2005 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zeur dan ook niet dat je niet als nederlander gezien wordt. En daar dus eventueel gevolgen van ondervind bij het zoeken naar een baan, of hoe je bejegend wordt in de supermarkt.
Het is een zelfverkozen situatie, waar je dan de (wrange) vruchten van moet plukken en niet moet gaan huilen als mensen je alleen zien als Marokkaan
Het heeft geen zin om je nog te overtuigen. Je lijkt te overtuigd van je gelijk. Ik kan je alleen maar vertellen dat bovenstaande tekst van je niet klopt. En wat is er mis met anderen een spiegel voorhouden, ik doe dit in ieder geval niet bewust.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:47 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Je bent er wat mij betreft zeker op uit om anderen een bepaalde spiegel voor te houden. Je drukt anderen in een bepaalde hoek en krijgt daarmee een bepaalde reactie waarmee jij vervolgens het gelijk van je overtuiging weer mee aantoont. .
Volgens de media zal Ganzenhoef dan ook wel een risico gebied zijn, en de Bijlmer spontaan ontvlambaar... ik hoop/denk dat het toch gewoon idioten zijn die onder het mom van 'rellen' nu gewoon de boel op stelten willen zetten...quote:Op woensdag 9 november 2005 12:51 schreef RZero het volgende:
WTF? Portugal?
Brandstichtingen teisteren Europese steden
wo 09/11/05 - De voorbije nacht is het ook onrustig geweest in andere Europese steden. In Berlijn en Keulen zijn in totaal elf voertuigen in brand gestoken. In Lissabon zijn twee auto's uitgebrand.
Onbekenden hebben brand gesticht in elf voertuigen in de Duitse steden Berlijn en Keulen. In Berlijn gaat het om zes auto's en een scooter, in Keulen om vier auto's.
Volgens de Berlijnse politie is het nog te vroeg om te stellen dat de branden geïnspireerd zijn door de rellen in Parijs.
In de nacht van zondag op maandag waren er al vijf wagens in brand gestoken in Berlijn. De politie heeft nadien haar patrouilles verscherpt.
Ook in Chemnitz en Bremen waren er dit weekend al brandstichtingen.
Twee wagens uitgebrand in Lissabon
In Amadora, een voorstad van de Portugese hoofdstad Lissabon, zijn twee voertuigen in brand gestoken.
De precieze omstandigheden zijn nog niet bekend, de politie is nog bezig met het onderzoek. Maar voorlopig is er volgens de politie geen verband met de onrusten in Frankrijk.
Amadora, een van de armste wijken van Lissabon, telt hoofdzakelijk Afrikaanse inwoners die afkomstig zijn uit de voormalige Portugese kolonies.
De sociale spanningen zijn er groot. De Portugese media hebben de buurt de voorbije dagen al bestempeld als een risicogebied.
http://www.vrtnieuws.net/(...)enEuropa/index.shtml
Daar is niets mis mee, maar verwacht dan geen steun van de bevolking voor uitkeringtrekkers die niets met dit land hebben.quote:Ik verblijf hier inderdaad alleen uit economische motieven, wat is daar mis mee? Ik ben er zelfs trots op.
Ik heb daar dan ook geen problemen mee. Ik heb altijd een baan gehad met een luxe auto van de zaak, ik heb niks te klagen. En ook in de supermarkt niets dan lof voor de klanten. Maar teder en eerlijk als ik ben kan ik het niet laten om op een Robin Hood achtige manier op te komen voor de mensen die hier wel problemen mee hebben. Veel van mijn vrienden komen niet aan de bak puur en alleen vanwege de afkomst van hun ouders, dit kan niet de bedoeling zijn van een rechtstaat, een democratisch land.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zeur dan ook niet dat je niet als nederlander gezien wordt. En daar dus eventueel gevolgen van ondervind bij het zoeken naar een baan, of hoe je bejegend wordt in de supermarkt.
Ik heb er ook geen enkel probleem mee dat mensen mij zien als Marokkaan, graag zelfs, het maakt me zeer trots. Ik heb er alleen problemen mee als mensen de wetten niet naleven. Mensen behoren nl. gelijk behandelt te worden, en zeker als ze een Nederlands paspoort hebben (voor de voordelen) zoals in mijn geval.quote:Het is een zelfverkozen situatie, waar je dan de (wrange) vruchten van moet plukken en niet moet gaan huilen als mensen je alleen zien als Marokkaan
Ik zie swetsenegger niet echt heel veel anders posten. Je plaatst jezelf in een hoek en geeft anderen daar de schuld van.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om je nog te overtuigen. Je lijkt te overtuigd van je gelijk. Ik kan je alleen maar vertellen dat bovenstaande tekst van je niet klopt. En wat is er mis met anderen een spiegel voorhouden, ik doe dit in ieder geval niet bewust.²
Het lijkt me dat iedereen het in deze rellen moet ontgelden.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:54 schreef DarkDancer het volgende:
trouwens waarom moeten joden het altijd ongelden als moslims rellen?
een moslim in west-europa heeft net zoveel te maken met israel-palestina als een christen en toch zijn het steeds moslims die meteen jihad-kreten uitkramen als ze het woord jood horen!
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:59 schreef Snatched het volgende:
Zullen we de discussie weer beperken tot de rellen in Frankrijk (en andere landen)?
Ik zie niet in wat dit met de situatie in Frankrijk te maken heeft, maar ik zal het je uitleggen:quote:Op woensdag 9 november 2005 12:54 schreef DarkDancer het volgende:
trouwens waarom moeten joden het altijd ongelden als moslims rellen?
een moslim in west-europa heeft net zoveel te maken met israel-palestina als een christen en toch zijn het steeds moslims die meteen jihad-kreten uitkramen als ze het woord jood horen!
Broederschap? Het is gewoon een aanleiding om tegen de heersende machten aan te trappen. Want ondanks dat er aardig wat moslims rondlopen op deze aardbol hebben ze eigenlijk niets te vertellen. Ook de komende decenia zullen niet-moslims (India, China, Rusland en Brazilie) de dienst uitmaken.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De broederschap giert door ons bloed, vandaar dat je er ons vaker over zult horen.²
Moeten we vooral zo houden ... hoe minder welke religie dan ook te vertellen heeft, des te beter!quote:Op woensdag 9 november 2005 13:03 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Broederschap? Het is gewoon een aanleiding om tegen de heersende machten aan te trappen. Want ondanks dat er aardig wat moslims rondlopen op deze aardbol hebben ze eigenlijk niets te vertellen. Ook de komende decenia zullen niet-moslims (India, China, Rusland en Brazilie) de dienst uitmaken.
Precies wat pastor zei, en het klopt aardig bljikbaar.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:03 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Broederschap? Het is gewoon een aanleiding om tegen de heersende machten aan te trappen.
Inderdaad schitterend verwoord, aanname op vooroordeel op aanname op aanname.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:55 schreef Speed-Addicted het volgende:
Schitterend verwoord door stefanp:
[..]
@Kippenek, heb je niks beters in huis om iemand "aan te vallen" op zijn icoon. Verklaar je trouwens eens nader?
Is je die fatwa van de franse moslimorganisatie je niet opgevallen?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:08 schreef Snatched het volgende:
Wat overigens ook vreemd is, is dat buiten Amerika bijna geen enkel land de rellen veroordeelt heeft.
Ik had wel meer kritiek verwacht vanuit de Europese gemeenschap of de VN. Het is nou niet bepaald een peulenschil meer.
De Europese politiek is bang hier haar vingers aan te branden. Want bemoeienis met deze problematiek legt alleen maar internet problemen bloot. Zo zal je de PvdA nu echt niet horen ... die weten echt wel wat hun beleid veroorzaakt heeft.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:08 schreef Snatched het volgende:
Wat overigens ook vreemd is, is dat buiten Amerika bijna geen enkel land de rellen veroordeelt heeft.
Ik had wel meer kritiek verwacht vanuit de Europese gemeenschap of de VN. Het is nou niet bepaald een peulenschil meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |