Maar toen was het de volgende dag ook al bijna 1200, denk dat ze nu ook wel weer op 700 ofzo zitten.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:05 schreef Meki het volgende:
In Frankrijk zijn bij de dertiende opeenvolgende nacht van stadsgeweld in totaal 558 voertuigen in brand gestoken en 204 arrestaties opgetekend.
418 wagens werden in brand gestoken in de provincie en 140 in de Parijse regio. Dat blijkt uit de balans van de nationale politie om 04.00 uur woensdagochtend.
Deze balans bevestigt de "daling" die in het begin van de nacht door de minister van Binnenlandse Zaken Nicolas Sarkozy werd meegedeeld. De vorige nacht bedroegen de cijfers op hetzelfde uur 814 wagens in brand en 143 arrestaties
Als dit over die Rotterdamse zaak ging: dat bleken achteraf inderdaad gewoon sletjes die van neuken hielden. Niks verkrachting...quote:Op woensdag 9 november 2005 10:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil quotes zien, want dit is natuurlijk onzin, dat weet jij ook wel, ze kunnen medeschuldig zijn als ze zich te open op stellen, maar ze zijn nooit de hoofdschuldige.
Het is wel grappig hoe mensen hele topics vol kunnen zeuren over hoe afschuwelijk Nederland wel niet is (geworden), maar tegelijk eisen dat allochtonen geweldig vinden wat wij zo verafschuwen en hier vooral dankbaar voor moeten zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:19 schreef DarkDancer het volgende:
marokkanen en turken moeten gewoon integreren en hun handjes vouwen dat ze in nederland zijn!
Ik respecteer jou toch ook, ondanks je haatmeningen jegens bonafide Moslims.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:20 schreef DarkDancer het volgende:
ach BSB, jij verwacht respect en met jouw andere moslims.
sociaal en economisch is nederland een goed land.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is wel grappig hoe mensen hele topics vol kunnen zeuren over hoe afschuwelijk Nederland wel niet is (geworden), maar tegelijk eisen dat allochtonen geweldig vinden wat wij zo verafschuwen en hier vooral dankbaar voor moeten zijn.
Haatmeningen? Man, jij drukt anderen zelf in die hoek, en springt vervolgens zelf in het slachtofferhoek. Je bent een relkloon. Geen volwaardig discussiepartner.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik respecteer jou toch ook, ondanks je haatmeningen jegens bonafide Moslims.²
Vind jij dat vreemd......... ??quote:Op woensdag 9 november 2005 11:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is wel grappig hoe mensen hele topics vol kunnen zeuren over hoe afschuwelijk Nederland wel niet is (geworden), maar tegelijk eisen dat allochtonen geweldig vinden wat wij zo verafschuwen en hier vooral dankbaar voor moeten zijn.
Ja, vast!quote:Op woensdag 9 november 2005 11:35 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
sociaal en economisch is nederland een goed land.
Inderdaad, eens kijken wat Femke halsema ervan vind als we met besmeurde laarzen door haar woning stampen.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:35 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
echter door die mislukte multi-culti is het leven minder hier.
maarals jij gasten op bezoek hebt mogen ze ook al je huisregels aan hun laars lappen en tijdens het molesteren van je vrouw en dochter nog ff kanker op het feit dat je niet geloofd...
Ja, maar het probleem meestal is dat die jeugd hier nog geen 30 jaar wonen.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:39 schreef kippenek het volgende:
Mensen die hier al 30 jaar wonen, of hier geboren zijn, zijn trouwens geen gasten meer hoor. Die zijn echt 'van ons' of je dat nou leuk vind of niet.
ik vind dat nederland als verzorgingstaat het nog steeds goed doet, ondanks de bezuinigingen.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:39 schreef kippenek het volgende:
[..]
Ja, vast!.
Nee, Klowjow heeft gewoon een punt hier. In 100-en topics wordt geklaagd hoe alles naar de klote gaat, hoe slecht het gaat, waar moet het heen en hoe komt het ooit goed, blah blah. Maar goed, als dat de teneur is: "Klagen mag, mits blank en autochtoon" tsja. Ben je snel klaar he.
Mensen die hier al 30 jaar wonen, of hier geboren zijn, zijn trouwens geen gasten meer hoor. Die zijn echt 'van ons' of je dat nou leuk vind of niet.
Met alle respect maar een moslim zou imo nooit 'van ons' zijn. Dat recht hebben ze naar mijn mening collectief verspeeldquote:Op woensdag 9 november 2005 11:39 schreef kippenek het volgende:
[..]
Ja, vast!.
Nee, Klowjow heeft gewoon een punt hier. In 100-en topics wordt geklaagd hoe alles naar de klote gaat, hoe slecht het gaat, waar moet het heen en hoe komt het ooit goed, blah blah. Maar goed, als dat de teneur is: "Klagen mag, mits blank en autochtoon" tsja. Ben je snel klaar he.
Het leuke van Nederland is nu dat jij dat mag vinden.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:41 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
ik vind dat nederland als verzorgingstaat het nog steeds goed doet, ondanks de bezuinigingen.
ik vind zelf dat ze sommige facetten van de verzorgingsstaat nog wel mogen versoberen.
De vergelijking met gasten is natuurlijk hopeloos achterhaald. Net als jouw voorbeeld hierboven zal de gemiddelde allochtoon die hier gewoon geboren is en een dergelijke misdaad begaat gewoon opgepakt, veroodeeld en bestraft moeten worden. Overerving van zonden is zo bijbels dat ik ervan sta te kijken dat je dit in deze tijd nog van toepassing op de hedendaagse bewoners van Nederland wil verklaren.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:35 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
echter door die mislukte multi-culti is het leven minder hier.
maarals jij gasten op bezoek hebt mogen ze ook al je huisregels aan hun laars lappen en tijdens het molesteren van je vrouw en dochter nog ff kanker op het feit dat je niet geloofd...
Awww, wat lief. Ik zal mijn perfect ingeburgerde buurvrouw de groeten van je doen. Ga er morgen weer eten namelijk. (Dat moslim zijn proef je er namelijk niet vanaf, raar he?).quote:Op woensdag 9 november 2005 11:42 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Met alle respect maar een moslim zou imo nooit 'van ons' zijn. Dat recht hebben ze naar mijn mening collectief verspeeld
Als ze zichzelf al marokkaan noemen! Tja, dan willen ze toch als gast gezien worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:39 schreef kippenek het volgende:
Lief he. De goeden moeten onder de slechten lijden, het is nooit anders geweest. maar dat kan je tere zieltje waarschijnlijk niet aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:46 schreef kippenek het volgende:
[..]
Awww, wat lief. Ik zal mijn perfect ingeburgerde buurvrouw de groeten van je doen. Ga er morgen weer eten namelijk. (Dat moslim zijn proef je er namelijk niet vanaf, raar he?).
Zijn nu alleen Marrokanen moslim?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze zichzelf al marokkaan noemen! Tja, dan willen ze toch als gast gezien worden.
Voor iemand met zo'n icoon heb je bijzonder weinig op met de vrijheiden die we in Nederland kennen...quote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Lief he. De goeden moeten onder de slechten lijden, het is nooit anders geweest. maar dat kan je tere zieltje waarschijnlijk niet aan.
GET REAL!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |