er zijn ook mensen bij die de relatie misschien pas zouden beeindigen na een emotionele "strijd"!quote:op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef fuifduif het volgende:
mensen die de relatie zouden beëindigen wens ik hetzelfde toe. ongelofelijk hoe walgelijke gedachten sommige mensen hier hebben. de dood en het verderf zullen over jullie toekomst schijnen, stelletje zwijnen.
respect voor de mensen? alsof het een hele opgave is. alsof het bijna niet te geloven is dat iemand bij zo'n persoon blijft als partner. ik vind het niet meer dan vanzelfsprekend en het is geen enkele kwestie van respect.quote:op vrijdag 11 november 2005 00:07 schreef lxiv het volgende:
wat ik zelf zou doen weet ik heel eerlijk niet...
maar respect voor de mensen die wel bij hun partner blijven!
het is in mijn ogen triest dat je je parner zou verlatenomdat het uiterlijk alleen is veranderd.quote:op vrijdag 11 november 2005 00:06 schreef fuifduif het volgende:
goed, het is natuurlijk zo dat ik het nogal kinderachtig heb gebracht, maar kom nou. wat zie je hier gebeuren. mensen gooien het snel over "maar innerlijk verandert iemand ook en dat zou een reden voor mij zijn om er een punt achter te zetten." doe eens niet zo ontiegelijk zielig! dat is een sneue smoes en niet meer dan dat.
en toch, je kan het nog zo idealistisch vinden maar je bent ook op het uiterlijk van je partner gevallen en natuurlijk in een echt goede relatie is het innerlijk de dragende kracht maar ik kan me ook voorstellen dat het jezelf pijn doet om de andere in zo'n situatie te zien. constant te herinneren wat de ander heeft meegemaakt. op mijn leeftijd zou ik aan zo'n soort situatie kapot gaan en dan maakt het niet eens uit wat voor keuze ik maak, als ik het uitmaak dan verlies ik de meest geweldige vrouw uit m'n leven en voel ik me de grootste klootzak die er is, als ik het niet uitmaak zal de herinnering me kapot maken.quote:op vrijdag 11 november 2005 00:11 schreef prupke het volgende:
het is in mijn ogen triest dat je je parner zou verlatenomdat het uiterlijk alleen is veranderd.
natuurlijk komt het innnerlijk er bij kijken als het uiterlijk veranderd word.
maar de meeste mensen hier zeggen dat als alleen het uiterlijk veranderd is dat ze dan blijven (de genen die gaan dan voor het innerlijke)
ik ben mijn partner via inet tegengekomenquote:op vrijdag 11 november 2005 00:17 schreef unleashmitch het volgende:
[..]
en toch, je kan het nog zo idealistisch vinden maar je bent ook op het uiterlijk van je partner gevallen en natuurlijk in een echt goede relatie is het innerlijk de dragende kracht maar ik kan me ook voorstellen dat het jezelf pijn doet om de andere in zo'n situatie te zien. constant te herinneren wat de ander heeft meegemaakt. op mijn leeftijd zou ik aan zo'n soort situatie kapot gaan en dan maakt het niet eens uit wat voor keuze ik maak, als ik het uitmaak dan verlies ik de meest geweldige vrouw uit m'n leven en voel ik me de grootste klootzak die er is, als ik het niet uitmaak zal de herinnering me kapot maken.
zoals ik al zei. innerlijk blijft de dragende kracht achter een echt goede relatie maar neemt niet weg dat je ook uiterlijk een bepaalde aantrekkingskracht moet voelen en eerlijk is eerlijk, iemand die totaal verbrand is wekt eerder medelijden op dan lust.quote:op vrijdag 11 november 2005 00:19 schreef prupke het volgende:
nu vind ik hem wel knap in mijn ogen. (dat is via mijn ogen)
en wat is aantrekkelijk??? voor iedereen verschillend!!!
bij mij doet innerlijk veel meer dan uiterlijk!quote:op vrijdag 11 november 2005 00:23 schreef unleashmitch het volgende:
[..]
zoals ik al zei. innerlijk blijft de dragende kracht achter een echt goede relatie maar neemt niet weg dat je ook uiterlijk een bepaalde aantrekkingskracht moet voelen en eerlijk is eerlijk, iemand die totaal verbrand is wekt eerder medelijden op dan lust.
dat is niet een probleem welke ligt bij het slachtoffer maar bij de idioot die kennelijk denkt medelijden met zo iemand te moeten hebben. ik walg zo ontzettend van mensen die zo neerbuigend praten tegen mensen met het idee sociaal te zijn, zoals tegen ouderen, zieken en ook slachtoffers van branden enzovoort die daardoor zijn verminkt. afschieten is mijn eerste voorstel en dat meen ik.quote:op vrijdag 11 november 2005 00:23 schreef unleashmitch het volgende:
[..]
zoals ik al zei. innerlijk blijft de dragende kracht achter een echt goede relatie maar neemt niet weg dat je ook uiterlijk een bepaalde aantrekkingskracht moet voelen en eerlijk is eerlijk, iemand die totaal verbrand is wekt eerder medelijden op dan lust.
eerlijkgezegd vind ik het best een hele opgave. en dat blijkt ook wel, als je kijkt naar hoe veel mensen er scheiden, hoe vaal mensen moeite hebben om een partner te vinden door een duidelijk zichtbare handicap of de gevolgen van een ziekte of ongeluk, etc.quote:op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef fuifduif het volgende:
[..]
respect voor de mensen? alsof het een hele opgave is. alsof het bijna niet te geloven is dat iemand bij zo'n persoon blijft als partner. ik vind het niet meer dan vanzelfsprekend en het is geen enkele kwestie van respect.
moge wij ons hart tot in lengte der dagen en jaren in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten, en nog veel erger!quote:op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef fuifduif het volgende:
mensen die de relatie zouden beëindigen wens ik hetzelfde toe. ongelofelijk hoe walgelijke gedachten sommige mensen hier hebben. de dood en het verderf zullen over jullie toekomst schijnen, stelletje zwijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |