Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
haha, probeer eens watquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:01 schreef Jump het volgende:
Wie maakt er eens een andere OP? Ben deze beugekeke
verzin er 1 zou ik zeggen..quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:01 schreef Jump het volgende:
Wie maakt er eens een andere OP? Ben deze beugekeke
is ze toevallig blond ??quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef SHERMAN het volgende:
Geen idee waar ze het mee doet.
- SHERMAN? Kan je me even helpen....? Hoe kan ik zo'n link maken dat mensen mij kunnen mailen?
- SHERMAN.... Mag ik nog wat vragen....? Waarom komt mijn achtergrond meerdere keren achter elkaar?
doe dan frontpage dreamweaver snappen ze meestrakl niet bomen en bos enzo...quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:26 schreef Sjowhan het volgende:
Lijkt er bijna wel op.
Dreamweaver is dan 't beste, of Frontpage (alhoewel deze ook de code erg verneukt)
Kom ik aan met mijn 17324 posts.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:28 schreef mschol het volgende:
nog slechts 100 te gaan tot de 10000
Eindelijk *zucht*
jij post meer in verschillende sub fora...quote:
en daar heb je nou logs voorquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:40 schreef SHERMAN het volgende:
Godver, sluit ik msn gesprek af maar ben ik vergeten mobiele nummer van een meisje op te schrijven.
dat klinkt bekend, ook wel eens gehad. "Nee lul! Dit isniet wat ik wil!"quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef SHERMAN het volgende:
Ze heeft bruin haar.
Net nog een stomme vraag, en nu is ze boos omdat ik haar het verkeerde bestand heb gestuurd.
Ik had de verkeerde index.php gestuurd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat klinkt bekend, ook wel eens gehad. "Nee lul! Dit isniet wat ik wil!"
slaapzequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga richting bed mensen, tot morgen maar weer
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde index.php gestuurd.
Deze versie heb ik een half jaar geleden voor een ander meisje gemaakt... en laten die twee elkaar nou niet niet mogen.
Truste.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga richting bed mensen, tot morgen maar weer
Jup.quote:
Klopt had je ook voor die tijd moeten doenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:01 schreef SHERMAN het volgende:
Bagger, stomme logfile krijg ik niet werkend.
Gesprekken na die met dat meisje doet het wel.
Ik had er gisteravond willen smsen.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:27 schreef BlueCurl het volgende:
mogguh... tssk die TT...
HA, sherman op dames jachtquote:Op woensdag 9 november 2005 07:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik had er gisteravond willen smsen.
ah, toch BBNed's fout.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh ja het is waarschijnlijk storing bij BBned
Verkeerde ATM route ofzo
Ja duurd alleen weer ff lang voordat ik inet hebquote:Op woensdag 9 november 2005 10:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ah, toch BBNed's fout.
Kan gebeuren.
shit happendsquote:Op woensdag 9 november 2005 11:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja duurd alleen weer ff lang voordat ik inet heb![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:33 schreef Jump het volgende:
In de Fnac stond ie 69,99¤. Dus minder als 70¤
de MM den haag heeft em staan voor 70...quote:Op woensdag 9 november 2005 11:47 schreef Jump het volgende:
Een MediaMarkt in de buurt? Daar staat die goedkoper naar schijnt
Wat is er dan zo speciaal aan dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
de MM den haag heeft em staan voor 70...
daar had ik ook de doos gevoeld (zwaar)
Ziet er op zich wel leuk uit, alleen om daar nou bijna het dubbele voor neer te tellenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:43 schreef mschol het volgende:
hmm..
ik wacht denk ik nog eff met de collectors edition.. kijk over een tijdje wel weer...
Vond je hem tegen vallen?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:44 schreef Godlike02 het volgende:
En dat voor een tegenvallend spel
Weet ik nog niet, heb ik niet geprobeerd, speel alleen lan, maar je moet wel iets van een account maken.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:56 schreef Sjowhan het volgende:
Online spel heb je zeker wel de orginele game voor nodig he?
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:42 schreef Sjowhan het volgende:
Sherman.. teh playah under teh DiG-SC'ers
Zal ik is serieus zijn?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:42 schreef Sjowhan het volgende:
Sherman.. teh playah under teh DiG-SC'ers
Het is nochtans "Breezah" ?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zal ik is serieus zijn?
Ik snap er geen bal van.
Ik snap er niet veel van.quote:
quote:
Je zal gemist worden! (maar door wie)quote:Op woensdag 9 november 2005 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
Nu echt niet meer, tot over 2 uur ongeveer
Tot over 2 uur, giem gaat even gamen.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
Nu echt niet meer, tot over 2 uur ongeveer
lullig...quote:Op woensdag 9 november 2005 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
Present weer
Training ging niet door omdat ze aan't opbouwen waren ofzo
dat snap je toch ook niet...quote:Op woensdag 9 november 2005 22:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ikben vrouw, nerd en ik doe aan Kung Fu. zullen we ff meeten![]()
Troost je, ze heeft geen kug fu op me uitgetestquote:Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat snap je toch ook niet...
een vrouwelijke nerd en nog wel eentje die aan kung fu doet...
das toch onbegrijpelijk???
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ikben vrouw, nerd en ik doe aan Kung Fu. zullen we ff meeten![]()
maar ik zou het wel kunnenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:33 schreef Jump het volgende:
[..]
Troost je, ze heeft geen kug fu op me uitgetest
Slaap welquote:Op woensdag 9 november 2005 22:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar ik zou het wel kunnen![]()
weltrusten allen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |