dat dus,quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:28 schreef Alicey het volgende:
Het is nog niet eens Sinterklaas geweest.
iddquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:48 schreef QyRoZ het volgende:
En ik ben weer uit de OP weg.
Sporten is beter dan fokkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:17 schreef nixxx het volgende:
kom op mensen.. hebben jullie allemaal wat beters te doen op een dinsdagavond?
N'avondquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:26 schreef _Cara_ het volgende:
'n avond ... allemaal..
lushquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:26 schreef _Cara_ het volgende:
'n avond ... allemaal..
Stille bedoening hier.. ik denk dat ik maar ga lushen dan...![]()
Ja ginger!! een zeep voor een zwoel warm lichaam...hahahaquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:34 schreef nixxx het volgende:
spullen gepakt, paspoort voor neus.. ben je er nu al achter wat je precies voor lush hebt?
Zo nog een paar evil sudoku puzzeltjes uitprinten voor in het vliegtuig
fok is topsport man! net als schaken...quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:54 schreef nixxx het volgende:
met leuke dames gedanst?
Lokroep voor CherryLips natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:26 schreef _Cara_ het volgende:
'n avond ... allemaal..
Stille bedoening hier.. ik denk dat ik maar ga lushen dan...![]()
Hoi Pheno.. en nix daarvan lush is gewoon lekker....mmmmmmmquote:
Dat klinkt wel.... eehm ...quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef _Cara_ het volgende:
Ja ginger!! een zeep voor een zwoel warm lichaam...hahaha![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lokroep voor CherryLips natuurlijk
wat heb je dan gedaan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Oh ja
Zou ze nog boos zijn?![]()
CLquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lokroep voor CherryLips natuurlijk
Zo is dat.. en nu ga ik dus lushen dussss..quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat klinkt wel.... eehm ...... goed... zeg maar
Tot volgende week... en ik laat wel van me horenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zo is dat.. en nu ga ik dus lushen dussss..
Have a nice flight ..and Have fun..![]()
![]()
Trusten iedereen..
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Oh ja
Zou ze nog boos zijn?![]()
Dat BttD nogal vlug denkt dat ze boos op 'em zijn,quote:
Ah, jij bent er nogquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:07 schreef nixxx het volgende:
vrouwen vinden het leuk ( even niet generaliseren nixxx... melismay vind het niet leuk)
En nu ben ik ook wegquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah, jij bent er nog.
Generaliseren is op z'n tijd best handig hoor,
droomze lekker zwoelquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:18 schreef _Cara_ het volgende:
Maar ik vind het erg lekkerrrrrrr.. en ik ruik héééérlijk...echt waar.
En ja het zeepje is misschien wat duur, maar jah.......![]()
Ow ja en ik ging ook slapen ...
Doe ik. .....quote:
ik ook... denk ik.. onbewustquote:
Jij weet niet wat lush is...EN je weet de schoenen/laarzen trend niet ....tjonge...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:03 schreef Frezer het volgende:
Ah, één druppeltje per keer moet je het dan mee doen![]()
En jij hebt me niet gebeld voor het eten,quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jij weet niet wat lush is...EN je weet de schoenen/laarzen trend niet ....tjonge...![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
En jij hebt me niet gebeld voor het eten,. Nu zit ik met een lege maag.
zijn dat dan geen zeep/shampo producten? En die nieuwe trend mag je me ook nog uitleggen,
.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hahaha.. ik maak vast nóg wel eens teveel spaghetti..
![]()
Jaha... lush is een nieuwe zeepsoort op basis van natuurproducten...erg lekker maar idd niet echt goedkoop..
En de trend is (voor vrouwen tenm inste) Laarzen!!!! you've got to have some boots..![]()
dude... heftig..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:35 schreef GF het volgende:
Ben weer terug. Was echt heel vet.
Bloedvlekken op m'n shirt gewoonEn niet van mij
Is het niet gewoon ketchup?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:35 schreef GF het volgende:
Ben weer terug. Was echt heel vet.
Bloedvlekken op m'n shirt gewoonEn niet van mij
Wat een tijd zeg...slaap jij nog wel eens gewoon goed?quote:
Hmm.. Maar toch wel vreemd dat-ie wel binnen weet te komen, en dan de uitgang niet meer kan vinden..quote:Op woensdag 9 november 2005 08:53 schreef _Cara_ het volgende:
Jep, de kat van de buren presteerde het vanmorgen om door het kattenluikje van mijn kat, bij mij naar binnen tekomen en de brokjes van Mickey op te eten.
Toen die kat mij zag raakte die in paniek begon te blazen en te grommen..Hij wou eruit maar kon het gat niet meer vvinden waardoor hij naar binnen was gekomen, dus hij schoot steeeds meer in de stress.. ik werk er bijna bang van zo opgewonden begon dat stomme beest te doen..
(die heeft thuis géén kattenluikje)
haha neuh.. dat vind ik dan toch weer iets te rigoreus..quote:Op woensdag 9 november 2005 08:55 schreef Breetai het volgende:
goedemorgen.
morgen wordt die kat gevild?
hmm ja... maar ik heb aan de binnenkant nog zo'n kralengordijn hangen tegen de vliegen...dat hangt dus eigenlijk vóór het luikje. Mijn kat is gewend om die kralen opzij te duwen en dan door het luikje naar buiten te stappen.quote:Op woensdag 9 november 2005 08:56 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Maar toch wel vreemd dat-ie wel binnen weet te komen, en dan de uitgang niet meer kan vinden..
Ikken dat soort taferelen wel.. Al was het bij mij eerder dat mijn eigen poes in paniek raakte, en de kat van buitenaf vrolijk door het huis banjerde.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hmm ja... maar ik heb aan de binnenkant nog zo'n kralengordijn hangen tegen de vliegen...dat hangt dus eigenlijk vóór het luikje. Mijn kat is gewend om die kralen opzij te duwen en dan door het luikje naar buiten te stappen.
De kat van de buren raakte helemaal in paniek....(toch wel een beetje zielig, alhoewel ik zojuist nog ff zat te shaken..brr)
Hadden wij thuis ook een keer. Zat er ineens een wildvreemde kat op de keukentafel vrolijk om zich heen te kijken.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ikken dat soort taferelen wel.. Al was het bij mij eerder dat mijn eigen poes in paniek raakte, en de kat van buitenaf vrolijk door het huis banjerde.
Ik heb tegenwoordig 2 katten, dus misschien dat het nu een heel ander verhaal is als die vechtersbaas weer binnen komt.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hadden wij thuis ook een keer. Zat er ineens een wildvreemde kat op de keukentafel vrolijk om zich heen te kijken.Maarja, onze eigen katten brengen de vreemden wel altijd netjes van 'hun' terrein af.
Wie weet. Die 2 van ons zijn samen ook de terroristen van de buurt. De kat van de buren is in z'n eigen tuin niet eens veiligquote:Op woensdag 9 november 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig 2 katten, dus misschien dat het nu een heel ander verhaal is als die vechtersbaas weer binnen komt.
Dat was dus bij mij het geval.. Mijn poes werd gewoon verjaagd uit "haar" tuin.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wie weet. Die 2 van ons zijn samen ook de terroristen van de buurt. De kat van de buren is in z'n eigen tuin niet eens veiligBest sneu.
Dat is precies wat bij die van mij ook gebeurt....Als de kat van de buren op de schuttting zit durft de mijne niet erlangst te lopen.. blijft ze ineengedoken op een afstand zitten afwachten..quote:Op woensdag 9 november 2005 09:16 schreef Alicey het volgende:
Dat was dus bij mij het geval.. Mijn poes werd gewoon verjaagd uit "haar" tuin.
Mijn poes heeft een gebrek aan assertiviteit, maar het kitten dat ik nu heb lijkt aardig wat pit in te zitten, dus wie weet wordt dat ook een terrorist.
De mijne blaast en gromt wel, maar zodra er slaag gaat vallen rent ze weg, en wacht ze totdat de kat weer weg is.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat is precies wat bij die van mij ook gebeurt....Als de kat van de buren op de schuttting zit durft de mijne niet erlangst te lopen.. blijft ze ineengedoken op een afstand zitten afwachten..![]()
Denk er inderdaad goed over na. Het kan verkeerd gaan, en een kitten kan behoorlijk destructief zijn.quote:Wat leuk dat je er nu een kitten bij hebt.... moet ik eens over nadenken..
Wat dacht je van nee?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:45 schreef fembol het volgende:
Goedemorgen!![]()
We maken er een bouwvakkerstopic van!![]()
![]()
(heb er weer wat in mijn raam zitten....![]()
Wat dacht je van nee?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:52 schreef fembol het volgende:
[..]
Bijzonder verrassend!!![]()
Biertopic dan?
Nee...quote:
Ik ook niet, heb ze allemaal echter de rug en zal er als het goed is ook nooit meer één krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:31 schreef Godlike02 het volgende:
ik doe ook niet aan tentamens
Nooit?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb ze allemaal echter de rug en zal er als het goed is ook nooit meer één krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |